Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naisia joille on irl aina miehiä tyrkyllä?

Vierailija
05.04.2023 |

Millaisia he ovat?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ulospäin suuntautuneita ja kontaktia ottavia. Ulkonäöltään laidasta laitaan.

Vierailija
2/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevät, katsovat rohkeasti silmiin ja juttelevat rennosti myös tuntemattomille. Eivät ole mitään kaunottaria automaattisesti. Helposti lähestyttäviä ja iloisen oloisia vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ulospäin suuntautuneita ja kontaktia ottavia. Ulkonäöltään laidasta laitaan.

Joukossa myös yli 100kg kouvolatukkaisia mammoja?

Vierailija
4/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouvolatukkaa en ole nähnyt 10 vuoteen, mutta yksi arviolta 100-120 kg on kovasti miesten mieleen ja ymmärrän hyvin miksi.

Vierailija
5/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään. Itse olin treffeillä viimeksi 2017...

Vierailija
6/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouvolatukkaa en ole nähnyt 10 vuoteen, mutta yksi arviolta 100-120 kg on kovasti miesten mieleen ja ymmärrän hyvin miksi.

Koska jakaa kaikille halukkaille?

Vierailija
7/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sellainen, mitä haluat kysyä?

Vierailija
8/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin. Muunlaisia naisia en tunne ainuttakaan.

Vierailija
9/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se kysymys kertaalleen jo luki eli millaisia he ovat (po. millainen olet)?

Vierailija
10/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini. Perusnätti, ei mikään missi-malli-kaunotar. Tukan väri vaihtuu vaaleasta punertavaan, ei vaikutusta suosioon. Pienet rinnat, kapea vyötärö, leveät lanteet verrattuna yläosaan, pyöreä takamus. Pukeutuu nätisti ja naisellisesti, meikkaa kohtuudella, ulkonäkö ei mikään uber-feminiininen. Iloinen, helposti innostuva, katsoo silmiin, liikunnallinen, aktiivinen nainen.

Hän on se jolle miehet antaa puhelinnumeronsa urheilukatsomossa, jota pokataan baarissa, jolta tuntemattomat pyytää numeroa kahvilassa. Ja minä olen se ruma kaveri siinä vieressä, joka yrittää kopioida häneltä meikkiä, pukeutumista, tanssimuuveja jne, mutta joka saa vain känniääliöiden huomion sitten pilkun aikaan.

Vierailija
11/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva perheenäiti 35v, ylipainoinen, alko ja tupakka maistuu. En pidä itseäni nättinä tai naisellisena. Amis koulutus ja duuni tehtaassa.

Mulla on jatkuvasti useampi vieras mies kierroksessa. Mielestäni he ovat sellaisia joita en ikimaailmassa omakseni saisi, ovat komeita, menestyviä, koulutettuja ym.

Suvi 35 jämsä

Vierailija
12/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vaimoni. Kaunis, omasta mielestään ylipainoinen(,musta ja muista miehistä just sopiva) , ujo, mutta iloinen, hyvälanteinen- ja perseinen nainen. Mutkaton ja pieruhuumorista tykkäävä, mutta hyvin älykäs, yleissivistynyt nainen, joka on kiinnostunut ja kykenee keskustelemaan laajasti kaikenlaisesta mahdollisesta, mutta silti on maanläheinen. Temperamenttinen, mutta vain kotioloissa, on siis päälle päin tosi kiltti ja miellyttämään haluinen. Rakastaa harrastaa seksiä lukuisin eri tavoin.

No se onkin lähes täydellinen 😍

Vierailija
13/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min äitini oli sellainen. Ihan vanhukseksi asti hänellä oli aina jonossa ottajia. Ei hän mitenkään ihmeellisen näköinen ollut, sellainen pieni pyöreä nainen, mutta hänellä oli aivan loistava luonne. Hän oli juuri niitä ihmisiä joiden lähellä oli aina hyvä olo. Kaikki tuntemattomatkin tuli juttelemaan hänelle ja hän sai ystäviä helposti.

Mä taas olen täysin päinvastainen. Olen luonteeltani kuin mikäkin autisti ja lähinnä karkoitan kaikki ihmiset. Miehetkään ei ole koskaan minusta kiinnostuneet, päinvastoin ne oikein juoksee mua karkuun.

Vierailija
14/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuntuisi olevan aina miehiä tyrkyllä, mutta ei yleensä erityisen laadukkaita. Nujakoivat keskenään ja kilpailevat huomiosta, ja itseäni lähinnä hävettää. Olen hymyileväinen enkä osaa olla töykeä edes puliukolle ja saatan jutella kenen kanssa tahansa. Kaunis en ole.

Tässä on sellainen taikasana kuin päihteet: itse en käytä mitään tai polta edes tupakkaa, mutta jokin minussa vetää erityisesti päihteidenkäyttäjiä puoleensa. Ehkä minusta jotenkin loistaa liika kiltteys, arkuus ja joku omien rajojen pitämisen vaikeus.

Vierailija
15/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se kun nainen antaa käytöksellään vaikutelman että on miehestä kiinnostunut, niin johan ne miehet innostuu. Tosi monella naisella on lisäksi vielä vähintään tahattoman flirttaileva tyyli joka vaan lisää pökköä pesään.

Vierailija
16/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se kysymys kertaalleen jo luki eli millaisia he ovat (po. millainen olet)?

Aika tavallinen, sanoisin jopa kliseinen. 

Olen 33-vuotias ihan normaalin näköinen nainen (en ikinä ole ollut kaunotar, mutta en myöskään kokenut itseäni poikkeuksellisen rumaksi). Alempi korkeakoulututkinto, vakituinen työ keskiluokkaisella palkalla. Harrastan vähän sitä sun tätä. Olen aika pidetty ihminen kaikilla elämän osa-alueilla (työt, ystävät, rakkaus). Olen yleispositiivinen luonne mutta en sellainen väkinnäishihittelijä. Näen ihmisissä lähtökohtaisesti hyvää, en edes muista milloin olisi riidellyt kenenkään kanssa. En silti ole mikään tossu, pidän kyllä puoleni ja minulla on rajat joita ei ylitetä. Osaan innostua sekä pinnallisista, höpsöistä asioista että myös syvällesimmistä, vakavemmista asioista. Voin saman viikonlopun aikana olla antaumuksella valitsemassa oikeaa mekon värisävyä treffeille ja kirjoittamassa tiukkaa esseetä maisteritutkintoni edistämiseksi.  

Vierailija
17/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen. Nyt olen 35v, ja ajattelisi sen suosituimman vaiheen jo olevan ohi, mutta itselläni riittää enemmän huomiota kuin koskaan. Luulen että se liittyy myös itsevarmuuteen ja siihen että tiedostan nyt ilmiön. Sitten se ikäänkuin ruokkii itseään. Olin varmaan yhtä nätti 10v sitten, mutta epävarmempi, jolloin joko miehet eivät kiinnostuneet yhtä paljon tai sitten en huomannut sitä. Nyt kun tiedän ja uskon että miehet kuolaa, niin myös huomaan sen.

Ulkonäöltäni olen omasta mielestäni tosi tavallinen, mutta todella usein kasvoja ja silmiä kehutaan kauniiksi. Eli kai sitten kasvoni miellyttävät joitakin, vaikka mielestäni olen tavanomaisen suomalaisen näköinen. Itse huomaan myös kellertävät ja vähän vinot hampaat ja epätasaisen ihon, mutta ilmeisesti miehet sitten eivät. Olen lyhyt, siro ja pieni. Rinnat myös hyvin pienet, peppu pyöreä ja sitä kehutaan usein. Näytän kai ikäistäni nuoremmalta. Annan kuulemma joskus itsestäni ujon vaikutelman, vaikka toisaalta olen mielestäni aika ekstrovertti, olen hyvä puhumaan vieraillekin small talkia jne. En sitten tiedä miksi minua pidetään myös ujona. Mutta juu, nykyään töissäkin useampi hännystelijä. Meillä on myös vanhasta työpaikasta kaveriporukka jossa on kolme miestä, ja nyt kaksi heistä on kertonut ihastuneensa minuun, vaikka kaikki ovat tahoillaan naimisissa ja ollaan vanhoja kavereita. Jatkuvasti tullaan iskemään muutenkin. En oikein ymmärrä suosiotani, kun olen kuitenkin jokseenkin tavallisen näköinen.

Vierailija
18/18 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras kaverini. Perusnätti, ei mikään missi-malli-kaunotar. Tukan väri vaihtuu vaaleasta punertavaan, ei vaikutusta suosioon. Pienet rinnat, kapea vyötärö, leveät lanteet verrattuna yläosaan, pyöreä takamus. Pukeutuu nätisti ja naisellisesti, meikkaa kohtuudella, ulkonäkö ei mikään uber-feminiininen. Iloinen, helposti innostuva, katsoo silmiin, liikunnallinen, aktiivinen nainen.

Hän on se jolle miehet antaa puhelinnumeronsa urheilukatsomossa, jota pokataan baarissa, jolta tuntemattomat pyytää numeroa kahvilassa. Ja minä olen se ruma kaveri siinä vieressä, joka yrittää kopioida häneltä meikkiä, pukeutumista, tanssimuuveja jne, mutta joka saa vain känniääliöiden huomion sitten pilkun aikaan.

"Ulkonäkö ei mikään uber-feminiininen". Häh? Jos on ns.synnyttäjän lantio ja vielä pukeutuu naisellisesti, vähän meikkaakin, niin miten voisi enempää feminiininen olla? Ei ne pelkät isot tissit miehiä viehätä. Se on lantion kaari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän