Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko veljeni koskaan löytävän tyttöystävää!

Vierailija
07.01.2018 |

Hän on 22-vuotias, käyttää vapaa-aikansa pelaamiseen, ei omista yhden yhtä kaveria, ei pidä huolta hygieniastaan(=ei vaihda vaatteita tarpeeksi usein lukuisista kehotuksistani huolimatta...tai harjaa hampaitaan aamuisin...). Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Joku voisi kysyä miten tämä minun elämääni vaikuttaa. No, satun olemaan veljeni ainoa sosiaalinen kontakti!! Asumme yhdessä ja päivinä, jolloin hengaan kotona, hän pyytää minua ulos. Lenkillä käyminen on ok mutta en jaksaisi lähteä kaupungille hänen kanssaan koska käyn siellä ystävieni kanssa aivan tarpeeksi. En kuitenkaan halua olla hänelle ilkeä ja olla lähtemättä ulos... Toivoisin niin että hän löytäisi jonkun muun tytön jonka kanssa viettää aikaa... Pohjimmiltaan hän on kuitenkin kiltti,luotettava ja hyväsydäminen!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nyt noin?

Vierailija
4/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt veljeltäsi mitä hän haluaa? Jos hän ei näe naisettomuutta tai epäsosiaalisuutta ongelmana niin siihen tuskin tulee muutosta.

Jos hän taas haluaisi jotain muuta, niin voit auttaa kertomalla miten sosiaaliset kuviot toimivat. Kuten tosiasian, että kotona pysymällä tilanne ei muutu. Miten ihmisiin voi tutustua harrastusten kautta. Millaisen vaikutuksen hoitamaton ulkoasu tekee. Millaisia asioita naiset miehessä arvostavat.

Älä moiti veljeäsi vaan ota asia puheeksi esimerkkien kautta.

Vierailija
5/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on vielä noin nuori, kaikki toivo ei ole vielä mennyt. Hammashuolto yms. tulee kyllä mukaan kuvioihin siinä vaiheessa kun vastakkaisen sukupuolen kanssa pelhtiminen kiinnostaa. Jotenkin tuo mies pitäisi vaan saada ohjattua nettiseksistä ja runkkauksesta oikeiden naisten pariin.

Vierailija
6/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat jollekiin tytölle tuollaista miestä?

Vierailija
7/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykysuomessa kovinkaan moni löydä puolisoa edes hetkeksi vaikka olisikin asiat kunnossa.

Vierailija
8/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän ole töissä tai opiskele? Silloin olisi pakko mennå peseytyneenä ihmisten ilmoille ja näkisi muitakin ihmisiä.

Vierailija
9/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuut juttuun veljesi kanssa ja ootte läheisiä.

Vierailija
10/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki edes halua parisuhdetta ja viihtyvät muutenkin yksin, joten jättäisin veljen rauhaan noiden asioiden tiimoilta. En olisi huolissani muusta kuin hygieniatasosta, siitä on itsellekin haittaa jos ei edes huolehdi hampaistaan.

Vierailija
11/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt veljeltäsi mitä hän haluaa? Jos hän ei näe naisettomuutta tai epäsosiaalisuutta ongelmana niin siihen tuskin tulee muutosta.

Jos hän taas haluaisi jotain muuta, niin voit auttaa kertomalla miten sosiaaliset kuviot toimivat. Kuten tosiasian, että kotona pysymällä tilanne ei muutu. Miten ihmisiin voi tutustua harrastusten kautta. Millaisen vaikutuksen hoitamaton ulkoasu tekee. Millaisia asioita naiset miehessä arvostavat.

Väittää ettei ole kiinnostunut suhteista vaikka todellisuudessa on. Tiedän hänellä olleen säätöä erään tytön kanssa 17-vuotiaana. Oletan hänen saaneen pakit ja jutun päättyneen. Olen ehdottanut deittiappien käyttöä. On pelokas kiusaannuttavista ensitreffeistä... Olen yrittänyt kaikkeni. Ottanut hänet mukaan sosiaalisiin tapahtumiin, joihin itse olen mennyt jne. mutta mikään ei ole muuttunut. Ap

Vierailija
12/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoittaisit hänet mukaan Napakymppiin?

Vierailija
13/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän ole töissä tai opiskele? Silloin olisi pakko mennå peseytyneenä ihmisten ilmoille ja näkisi muitakin ihmisiä.

On osa-aika töissä,opiskelu ei kiinnosta häntä. Kyllä hän sentään suihkussa käy joka päivä! Vaatteiden vaihtamattomuudesta sen verran että olen tarjoutunut olemaan kämppämme pyykkivastaava ja ostanutkin aluspaitoja hänelle lisää mutta siltikään hän ei vaihda vaatteitaan tarpeeksi usein!! Ap

Vierailija
14/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa ainakin lopettaa tuollainen painostaminen, etsii tyttöystävän itse jos näkee tarpeelliseksi. Jos ei ole valmis tai kiinnostunut, niin sitten ei. 22-vuotias on nuori, ei mitään kiirettä mihinkään suhteisiin.

Vierailija
15/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sullakaan ap taida poikaystävää olla, koska asut veljesi kanssa. Mikä sä olet neuvomaan veljeä, jollei sunkaan elämä sen ihmeellisempää ole?

Vierailija
16/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittää ettei ole kiinnostunut suhteista vaikka todellisuudessa on. Tiedän hänellä olleen säätöä erään tytön kanssa 17-vuotiaana. Oletan hänen saaneen pakit ja jutun päättyneen. Olen ehdottanut deittiappien käyttöä. On pelokas kiusaannuttavista ensitreffeistä... Olen yrittänyt kaikkeni. Ottanut hänet mukaan sosiaalisiin tapahtumiin, joihin itse olen mennyt jne. mutta mikään ei ole muuttunut. Ap

Kuten tuossa aiemmin kirjoitin, jos hän ei aktiivisesti halua muutosta niin sitä ei tule tapahtumaan.

Deittiapit ja treffit ovat hyvin vaativa deittailun muoto vasta-alkajalle. Olisi parempi aloittaa hengailu tuttujen kanssa ja sieltä ehkä löytyisi joku tyttö, joka vastaisi kiinnostukseen. Siksi ehdotin harrastusta. Mitään harrastusta ei kannata aloittaa seuranhakumielessä vaan oman kiinnostuksen pohjalta. Siitä on sekin etu, että onpahan ainakin yksi yhteinen kiinnostuksen kohde, jos sieltä löytyy joku kiinnostava henkilö.

Olisi silti pidettävä mielessä, että aloitettavan harrastuksen olisi kiinnostettava myös vastakkaista sukupuolta. En suosittele veljellesi mitään Assemblya tai MuroBBS-miittiä, vaikka ne ehkä muuten kiinnostaisivatkin. Kaikkein parasta tietysti olisi, jos harrastus olisi naisvaltainen. Ajattele millainen vienti hänellä voisi olla vaikka neulomisharrastuksessa tai fantasiakakkujen kokkauskurssilla. Molemmat voisivat ihan oikeasti kiinnostaakin introverttiä.

Vierailija
17/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan jämähtänyt siihen yhteen säätöön/ihastukseen? Näin minun kohdallani. Olen ollut tosi passiivinen naisten suhteen, jopa vältellyt kiinnostustakin osoittaneita naisia. Nyt kolmekymppisenä ruvennut harmittamaan kun parhaat päivät meni haaveillessa yhdestä saavuttamattomasta.

Vierailija
18/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sullakaan ap taida poikaystävää olla, koska asut veljesi kanssa. Mikä sä olet neuvomaan veljeä, jollei sunkaan elämä sen ihmeellisempää ole?

Miten olen antanut ymmärtää elämäni olevan ihmeellistä?! Olen etäsuhteessa kumppanini kanssa opinnoistamme johtuen. Syksyllä pääsemme muuttamaan yhteen. Panikoin veljeni puolesta! En haluaisi että hän jää täysin yksin. Haluaisin hänelle edes kavereita!! Ap

Vierailija
19/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

/

Vierailija
20/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän veljesi käy näitä asioita päässään ihan riittävästi läpi itsekin, vaikkei ulkoapäin siltä näyttäisi.

Veljesi on noin vuosikymmenen päästä priimakandidaatti sellaiseksi, joka hakee tyttöystävän Thaimaan köyhältä maaseudulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi