En usko veljeni koskaan löytävän tyttöystävää!
Hän on 22-vuotias, käyttää vapaa-aikansa pelaamiseen, ei omista yhden yhtä kaveria, ei pidä huolta hygieniastaan(=ei vaihda vaatteita tarpeeksi usein lukuisista kehotuksistani huolimatta...tai harjaa hampaitaan aamuisin...). Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Joku voisi kysyä miten tämä minun elämääni vaikuttaa. No, satun olemaan veljeni ainoa sosiaalinen kontakti!! Asumme yhdessä ja päivinä, jolloin hengaan kotona, hän pyytää minua ulos. Lenkillä käyminen on ok mutta en jaksaisi lähteä kaupungille hänen kanssaan koska käyn siellä ystävieni kanssa aivan tarpeeksi. En kuitenkaan halua olla hänelle ilkeä ja olla lähtemättä ulos... Toivoisin niin että hän löytäisi jonkun muun tytön jonka kanssa viettää aikaa... Pohjimmiltaan hän on kuitenkin kiltti,luotettava ja hyväsydäminen!
Kommentit (30)
Mate: Become the Man Women Want
Tuosta sille myöhäinen joululahja. Teoriapohjainen käytönnön opas, siis psykologiaa/evoluutiopsykologiaa, eikä mitään pick-up pelimieskulttuuria. Löytyy äänikirjanakin Amazonista.
Ehkä hän ei edes ole kiinnostunut naisista?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän veljesi käy näitä asioita päässään ihan riittävästi läpi itsekin, vaikkei ulkoapäin siltä näyttäisi.
Veljesi on noin vuosikymmenen päästä priimakandidaatti sellaiseksi, joka hakee tyttöystävän Thaimaan köyhältä maaseudulta.
Täällä jotkut sössöttää, ettei ole mikään kiire ja antaa kaverin olla, jos ei kiinnosta. No ei, yksinäinen, epäsosiaalinen nuorimies voi olla jo jotakuinkin menettänyt toivonsa tuossa iässä kun kaikki on somessa ja odotukset pilvissä. Siihen se asioiden päässä käyminen jää. Taitaa olla siis enemmänkin MGTOW-materiaalia, kun Thaimaahan haikaileva, eikä kaikki suomalaiset miehet lämpene tummista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei edes ole kiinnostunut naisista?
Mutuilen että jos ap:n veli olisi "niitä poikia" niin pitäisi huolta hygieniasta paremmin kuin ap ja vaihtaisi vaatteet usein ja ostelisi niitä lisää oma-aloitteisesti jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän veljesi käy näitä asioita päässään ihan riittävästi läpi itsekin, vaikkei ulkoapäin siltä näyttäisi.
Veljesi on noin vuosikymmenen päästä priimakandidaatti sellaiseksi, joka hakee tyttöystävän Thaimaan köyhältä maaseudulta.
Täällä jotkut sössöttää, ettei ole mikään kiire ja antaa kaverin olla, jos ei kiinnosta. No ei, yksinäinen, epäsosiaalinen nuorimies voi olla jo jotakuinkin menettänyt toivonsa tuossa iässä kun kaikki on somessa ja odotukset pilvissä. Siihen se asioiden päässä käyminen jää. Taitaa olla siis enemmänkin MGTOW-materiaalia, kun Thaimaahan haikaileva, eikä kaikki suomalaiset miehet lämpene tummista naisista.
Tummat löytyy afrikasta, ei aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, jo Espanjalaiset naiset ovat liian tummia minun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, jo Espanjalaiset naiset ovat liian tummia minun makuun.
Joo, ne voi helposti olla karvaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt veljeltäsi mitä hän haluaa? Jos hän ei näe naisettomuutta tai epäsosiaalisuutta ongelmana niin siihen tuskin tulee muutosta.
Jos hän taas haluaisi jotain muuta, niin voit auttaa kertomalla miten sosiaaliset kuviot toimivat. Kuten tosiasian, että kotona pysymällä tilanne ei muutu. Miten ihmisiin voi tutustua harrastusten kautta. Millaisen vaikutuksen hoitamaton ulkoasu tekee. Millaisia asioita naiset miehessä arvostavat.
Älä moiti veljeäsi vaan ota asia puheeksi esimerkkien kautta.
Väittää ettei ole kiinnostunut suhteista vaikka todellisuudessa on. Tiedän hänellä olleen säätöä erään tytön kanssa 17-vuotiaana. Oletan hänen saaneen pakit ja jutun päättyneen. Olen ehdottanut deittiappien käyttöä. On pelokas kiusaannuttavista ensitreffeistä... Olen yrittänyt kaikkeni. Ottanut hänet mukaan sosiaalisiin tapahtumiin, joihin itse olen mennyt jne. mutta mikään ei ole muuttunut. Ap
Mistä sinä tiedät, mitä hän todellisuudessa on? Lopeta veljesi kiusaaminen ja anna hänen elää kuten haluaa. Luuletko, että hän ei ilman sinua tiedä, että on olemassa Tinder ym? Häntä ei selvästikään kiinnosta tyrkyttämäsi elämäntapa, ainakaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt veljeltäsi mitä hän haluaa? Jos hän ei näe naisettomuutta tai epäsosiaalisuutta ongelmana niin siihen tuskin tulee muutosta.
Jos hän taas haluaisi jotain muuta, niin voit auttaa kertomalla miten sosiaaliset kuviot toimivat. Kuten tosiasian, että kotona pysymällä tilanne ei muutu. Miten ihmisiin voi tutustua harrastusten kautta. Millaisen vaikutuksen hoitamaton ulkoasu tekee. Millaisia asioita naiset miehessä arvostavat.
Älä moiti veljeäsi vaan ota asia puheeksi esimerkkien kautta.
Väittää ettei ole kiinnostunut suhteista vaikka todellisuudessa on. Tiedän hänellä olleen säätöä erään tytön kanssa 17-vuotiaana. Oletan hänen saaneen pakit ja jutun päättyneen. Olen ehdottanut deittiappien käyttöä. On pelokas kiusaannuttavista ensitreffeistä... Olen yrittänyt kaikkeni. Ottanut hänet mukaan sosiaalisiin tapahtumiin, joihin itse olen mennyt jne. mutta mikään ei ole muuttunut. Ap
Kuten tuossa aiemmin kirjoitin, jos hän ei aktiivisesti halua muutosta niin sitä ei tule tapahtumaan.
Deittiapit ja treffit ovat hyvin vaativa deittailun muoto vasta-alkajalle. Olisi parempi aloittaa hengailu tuttujen kanssa ja sieltä ehkä löytyisi joku tyttö, joka vastaisi kiinnostukseen. Siksi ehdotin harrastusta. Mitään harrastusta ei kannata aloittaa seuranhakumielessä vaan oman kiinnostuksen pohjalta. Siitä on sekin etu, että onpahan ainakin yksi yhteinen kiinnostuksen kohde, jos sieltä löytyy joku kiinnostava henkilö.
Olisi silti pidettävä mielessä, että aloitettavan harrastuksen olisi kiinnostettava myös vastakkaista sukupuolta. En suosittele veljellesi mitään Assemblya tai MuroBBS-miittiä, vaikka ne ehkä muuten kiinnostaisivatkin. Kaikkein parasta tietysti olisi, jos harrastus olisi naisvaltainen. Ajattele millainen vienti hänellä voisi olla vaikka neulomisharrastuksessa tai fantasiakakkujen kokkauskurssilla. Molemmat voisivat ihan oikeasti kiinnostaakin introverttiä.
Ehkä nettideittailu on joillekin haastavaa. Ainakin heille, jotka pelkäävät kuollakseen kaikkea uutta. Itse en ikinä olisi pystynyt tutustumaan potentiaaliseen kumppaniin esim. harrastuksen yhteydessä. Nettideittailu sen sijaan oli todella helppo tapa tutustua ihmisiin.
Up