Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini-ikäisen lapsen seksielämä.

Vierailija
07.01.2018 |

Uuden asian edessä näin vanhempana.
Kyseessä 16-vuotias lapsi, jolle on puhuttu ehkäisystä yms eli siinä ei ongelmaa. Tai siis siinä että harrastaa seksiä, mutta kun en jaksa vanhempana sitä kuunnella ovien ja seinien läpi. Kiusallista vaikkakin normaalia.
Mitä te muut teette? Kuulokkeet korville ? Mitä?

Kommentit (256)

Vierailija
41/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden asian edessä näin vanhempana.

Kyseessä 16-vuotias lapsi, jolle on puhuttu ehkäisystä yms eli siinä ei ongelmaa. Tai siis siinä että harrastaa seksiä, mutta kun en jaksa vanhempana sitä kuunnella ovien ja seinien läpi. Kiusallista vaikkakin normaalia.

Mitä te muut teette? Kuulokkeet korville ? Mitä?

En sallisi moista kotonani. Odottakoon seksin kanssa kunnes on omillaan. Ei  tehnyt pahaa minullekaan.

Vierailija
42/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on oksettavaa ja pervoa miten vanhemmat koittavat ihan oikeasti kieltää yli 15-vuotiailta lapsiltaan minkäännäköisen seksuaalisen toiminnan, herää kysymys että onko vanhemmilla itsellään jotenkin kieroutunut suhde seksiin ? Siinä kohtaa kun omat nuoret ovat alkaneet tuoda seurustelukumppaneita kotiin olen sanonut että minulle asia on aivan ok kunhan ehkäisyä tarvittaessa muistetaan käyttää ja pitävät mielessä että ei tarkoittaa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupee itekkin bylsiin äänekkäästi niin eiköhän se lopu kun tajuaa miten iljettävää on kuulla perheenjäsenen lemmenäänet :)

Tämä. Meillä meni totaalisen hermot mieheni kanssa samaiseen asiaan. Teini tuli yksi kerta huoneestaan jälleen yhden panoyön jäljiltä. Oli sovittu jo kuvio mieheni kanssa ennakkoon. Mies veti minut alapää paljaaksi, nosti keittiön pöydälle ja alkoi panemaan takaapäin. Sitä läiskeen määrää. Teini huudahti "hyi vittu" ja sen jälkeen ei ole lätinää huoneestaan kuulunut.

Vierailija
44/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on oksettavaa ja pervoa miten vanhemmat koittavat ihan oikeasti kieltää yli 15-vuotiailta lapsiltaan minkäännäköisen seksuaalisen toiminnan, herää kysymys että onko vanhemmilla itsellään jotenkin kieroutunut suhde seksiin ? Siinä kohtaa kun omat nuoret ovat alkaneet tuoda seurustelukumppaneita kotiin olen sanonut että minulle asia on aivan ok kunhan ehkäisyä tarvittaessa muistetaan käyttää ja pitävät mielessä että ei tarkoittaa ei.

Me lisättiin tuohon vielä kolmantena se, että se mitä suljetun oven takana tapahtuu on oma asia, mutta muiden ei tarvitse joutua kuulemaan sitä.

Vierailija
45/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa ap olla niin, että helvetti odottaa.

Vierailija
46/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kaikki oleellinen.

Kiitos 😇

Vaikea kuvitella näitä ensimmäisenä heti kaiken kieltäviä kovinkaan villinä tai nautinnosta raukeina seksin parissa..

Vierailija
47/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taitaa ap olla niin, että helvetti odottaa.

Ja alanuoli, on melkoista rienausta julistaa pääsevänsä taivaaseen uskolta. Mutta ehkä hullua säälitään.

Vierailija
48/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupee itekkin bylsiin äänekkäästi niin eiköhän se lopu kun tajuaa miten iljettävää on kuulla perheenjäsenen lemmenäänet :)

Tämä. Meillä meni totaalisen hermot mieheni kanssa samaiseen asiaan. Teini tuli yksi kerta huoneestaan jälleen yhden panoyön jäljiltä. Oli sovittu jo kuvio mieheni kanssa ennakkoon. Mies veti minut alapää paljaaksi, nosti keittiön pöydälle ja alkoi panemaan takaapäin. Sitä läiskeen määrää. Teini huudahti "hyi vittu" ja sen jälkeen ei ole lätinää huoneestaan kuulunut.

Et sitten itse tajunnut, miten kuvottavalta velhonhihan lätinä kuulostaa ja näyttää? Pitikö aiheuttaa traumoja alaikäiselle lapselle?

Vierailija
49/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles kirjoitti:

Kertoo suomalaisesta rakentamisesta. Paremmin pitäisi eristää. Inhottavaa myös, jos vessaäänet kuuluu koko taloon.

Hirveän seksikielteistä täällä, mutta ymmärrän toki, ettei nämä intiimit äänet oikein kuuluisi toisten korville.

Sanos muuta, minä esimerkiksi tiedän että naapurin missinmitoissa oleva kuvankaunis nuori nainen on karmea pieremään vessassa.

Vierailija
50/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me lisättiin tuohon vielä kolmantena se, että se mitä suljetun oven takana tapahtuu on oma asia, mutta muiden ei tarvitse joutua kuulemaan sitä.

Eipä ihme, että jotkut suomalaiset nuoret naiset ovat niin liikkumattomia ja hiljaisia sängyssä nykyisin, kotikasvatuksestahan se tulee. Järkyttävää, miten NYKYPÄIVÄNÄ teini-iästä asti voidaan kotona opettaa, että seksi on jotain kamalaa eikä siitä tule nauttia.

Vierailija
51/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lastenpsykiatri Sinkkonen opettaa, että nuorten ei ole sopivaa sekstata vanhempiensa luona edes täysi-ikäisenä. Hän sanoo siinä olevan vääränlaisen turvallisuudentunteen, kun harrastaa seksiä vanhempien siipien suojassa.

Oikeasti kun seksiin kuuluu suuri vastuu.

Vierailija
52/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ihan liveshow piti järjestää. Olisitte mieluummin vastanneet samalla mitalla eli pitäneet kunnolla ääntä seinän takana.

Vierailija
53/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lastenpsykiatri Sinkkonen opettaa, että nuorten ei ole sopivaa sekstata vanhempiensa luona edes täysi-ikäisenä. Hän sanoo siinä olevan vääränlaisen turvallisuudentunteen, kun harrastaa seksiä vanhempien siipien suojassa.

Sinkkonen on sen verran omituinen kääpä, ettei niihin sanomisiin kannata muissakaan asioissa kovin paljon luottaa.

Vierailija
54/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä, Mies77 ja muut sairaat täysi-ikää lähestyvien lastenne seksuaalisuuden kyttääjät. Harrastan seksiä laillisesti juuri niin paljon kuin haluan ja kenen kanssa haluan - eikä kenelläkään ole asiaan mitään sanomista! Nouseeko verenpaine? ;)

t. 16v

Vierailija
55/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi tätä tietysti kysyä Sinkkoselta itseltäänkin, mutta kun kerran tunnut olevan samaa mieltä, kysyn sinulta, miksi nuori ei saisi omassa kodissaan tuntea oloaan turvalliseksi? Mitä väärää siinä on?

Vierailija
56/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten itse tajunnut, miten kuvottavalta velhonhihan lätinä kuulostaa ja näyttää? Pitikö aiheuttaa traumoja alaikäiselle lapselle?

Pojalla ei varmaan seisonut vuoteen eli loppu hyvin kaikki hyvin.

Vierailija
57/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin oven pois teinin huoneesta. Todennäköisesti loppuisi epäsovinnainen käytös. Näitä lässyvanhempia kuunnellessa ei voi muuta kuin todeta, että kylläpä kuri on kadonnut lasten kasvatuksesta. Harmi. No niittää mitä kylvää. Nämä lässyvanhemmat tulevat vielä kärsimään asiasta, kun huomaavat muissakin asioissa, ettei teini kunnioita vanhempiaan.

Vierailija
58/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta sekstaatteko te vai ette, se huomiohutsujen kiljunta ja vehkeiden lätinähän tässä aloituksessa oli pointtina. Muiden kotonaolijoiden ei tarvii semmosta kuunnella.

Vierailija
59/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin oven pois teinin huoneesta. Todennäköisesti loppuisi epäsovinnainen käytös. Näitä lässyvanhempia kuunnellessa ei voi muuta kuin todeta, että kylläpä kuri on kadonnut lasten kasvatuksesta. Harmi. No niittää mitä kylvää. Nämä lässyvanhemmat tulevat vielä kärsimään asiasta, kun huomaavat muissakin asioissa, ettei teini kunnioita vanhempiaan.

Minulla on laillinen oikeus panna vaikka kaikkia Suomen nelikymppisiä. Hajoa siihen. Totuus satuttaa, mutta minulla on Suomen lain takaama oikeus toteuttaa seksuaalisuuttani kenen kanssa haluan ja milloin vain. Sinä et minun itsemääräämisoikeuteni yli kävelisi.

-16v

Vierailija
60/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän talossa ei paneskele kuin omistajat. Jos se ei jollekulle passaa niin muuttakoot muualle.

Tämä on oikea periaate, kaikki muu on seurausta siitä että lapsi ei kunnioita vanhempiaan. Minun mielestäni seksielämä ei kuulu teineille, se kuuluu vasta sen ikäiselle, joka pystyy mahdollisen jälkikasvunkin hoitamaan. Mitä salassa tekevät, sille ei mahda mitään, mutta minun jälkikasvulleni on selvää, että en tuollaista touhua suvaitse. Minun alaikäisen tyttäreni luona ei käy yökylässä ketään, eikä myöskään tyttäreni käy yökylässä kenenkään luona. Ei se sen vaikeampaa ole. Nykyisin lapset ovat vanhempiensa kavereita, ja ikään kuin pieniä aikuisia. Se ei ole kasvattamista.

Seksistä ei aina synny lapsia. Katsos, seksi on muutakin kuin yhdyntää.

Katsos kun seksielämä ei kuulu lapsille. Tässä yhteiskunnassa jossa kaikki terve moraali on romahtanut, ei itsestään selvätkään asiat ole enää selviä.  Ennen kun yhteiskunta oli vielä terve, oli kaikille täysin selvää että lapset eivät harrasta seksiä, seksi ei kuulu lapsille!

16-vuotias on ylittänyt suojaikärajan ja saa harrastaa seksiä vaikka eläkeikäisen kanssa jos haluaa, ei siihen vanhemmilla ole mitään muuta sanomista kuin että kotona sitä ei tarvitse sallia.

Juuri tämän kirjoitin ensimmäisessä tekstissäni tähän aiheeseen. Kotona ei lapset harrasta seksiä, viestin on oltava se. Mitä salassa tekee, on oma asia, ja jos raskaaksi salassa harrastetusta seksistä tulee, ei auta kuin katsoa peiliin. Vanhempien ei tule mahdollistaa tällaista käyttäytymistä omilla valinnoillaan. Jos lapsi haluaa aloittaa aikuisen elämän, kamat vain kantoon ja katsomaan että miten siivet kantavat. Vanhempien kotona eletään vanhempia kunnioittaen.

Kunnioitus pitää ansaita. Sinä et selvästikään ole sitä ansainnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä