Teini-ikäisen lapsen seksielämä.
Uuden asian edessä näin vanhempana.
Kyseessä 16-vuotias lapsi, jolle on puhuttu ehkäisystä yms eli siinä ei ongelmaa. Tai siis siinä että harrastaa seksiä, mutta kun en jaksa vanhempana sitä kuunnella ovien ja seinien läpi. Kiusallista vaikkakin normaalia.
Mitä te muut teette? Kuulokkeet korville ? Mitä?
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikamme on 16 vuotias ja kyllä ne äänet on aika nihkeitä. Sanoin miehelleni, että ei toi kovin sopivaa ole. Jos tekisivät sitä kun ei olla kotona. Poika ja hänen tyttöystävä kun tuli, niin mieheni antoi pojalle teippurullan käteen ja lähti lenkille. Siinä se poika seiso suu auki oli kysymysmerkkiä ja minut jätti sika nauramaan yksinäni siihen tilanteeseen.
Voisko joku selittää mulle? Oon usein aika hidas vitsien kanssa, nauran vasta seuraavana päivänä.
.
Olisikohan tarkoittanut teippiä suun eteen?
Vierailija kirjoitti:
Voisi tätä tietysti kysyä Sinkkoselta itseltäänkin, mutta kun kerran tunnut olevan samaa mieltä, kysyn sinulta, miksi nuori ei saisi omassa kodissaan tuntea oloaan turvalliseksi? Mitä väärää siinä on?
Jos seksiä harrastaa, niin pitää olla valmis kantamaan se vastuu minkä mahdollisesti syntyvä lapsi tuo tullessaan. Ei pidä tuudittautua sen varaan, että kyllä isi ja äiti hoitaa sillä aikaa kun käyn koulussa/luennoilla ja ostaa meille vaunut ja antaa rahat takuuvuokraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikamme on 16 vuotias ja kyllä ne äänet on aika nihkeitä. Sanoin miehelleni, että ei toi kovin sopivaa ole. Jos tekisivät sitä kun ei olla kotona. Poika ja hänen tyttöystävä kun tuli, niin mieheni antoi pojalle teippurullan käteen ja lähti lenkille. Siinä se poika seiso suu auki oli kysymysmerkkiä ja minut jätti sika nauramaan yksinäni siihen tilanteeseen.
Voisko joku selittää mulle? Oon usein aika hidas vitsien kanssa, nauran vasta seuraavana päivänä.
Likalle teippiä suun eteen ettei orkuissaan herätä koko perhettä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi tätä tietysti kysyä Sinkkoselta itseltäänkin, mutta kun kerran tunnut olevan samaa mieltä, kysyn sinulta, miksi nuori ei saisi omassa kodissaan tuntea oloaan turvalliseksi? Mitä väärää siinä on?
Jos seksiä harrastaa, niin pitää olla valmis kantamaan se vastuu minkä mahdollisesti syntyvä lapsi tuo tullessaan. Ei pidä tuudittautua sen varaan, että kyllä isi ja äiti hoitaa sillä aikaa kun käyn koulussa/luennoilla ja ostaa meille vaunut ja antaa rahat takuuvuokraan.
Voi jeesus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Olisikohan tarkoittanut teippiä suun eteen?
Ai jotain bondage-tyyppisiä juttuja ehdotellut omalle lapselle? Hyiiiii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teippirulla --> tuki vikisevän tyttiksen suu.
Silloin kun asuimme molemmat mieheni kanssa kotona, harrastettiin seksiä mahdollisimman hiljaa ja radio päällä, jos perheenjäseniä kotona. Kahdestaan ollessa annettiin palaa.
Ja muistan kerran kun oltiin mieheni kotona yötä ja aamulla luultiin, että kaikki muut on lähteny töihin niin annettiin tietenkin palaa ja ihan kunnolla. Seksin jälkeen mies meni alakertaan boksereilla, missä miehen isä ja äitipuoli katsoivat aika pitkään ( kaikki siis kuuluu läpi).
Me ei miehen kanssa silloin teininä todellakaan harrasteltu yhtään mitään jos muita oli kotona. Se olisi tuntunut yksinkertaisesti väärältä ja sopimattomalta, epäkunnioittavalta ja ällöltäkin. Tämä oli selvä asia kummallekin. Meidän hetkemme oli sitten kun oltiin kahdestaan kotona eikä se paneminen niin hirveän välttämätöntä silloinkaan ollut, jos ei vaan huvittanut.
Ihmisiä on kyllä erilaisia. Joidenkin on melkeinpä pakko vaan saada, vaikka sitten jossain ihan oudossa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun asuimme molemmat mieheni kanssa kotona, harrastettiin seksiä mahdollisimman hiljaa ja radio päällä, jos perheenjäseniä kotona. Kahdestaan ollessa annettiin palaa.
Ja muistan kerran kun oltiin mieheni kotona yötä ja aamulla luultiin, että kaikki muut on lähteny töihin niin annettiin tietenkin palaa ja ihan kunnolla. Seksin jälkeen mies meni alakertaan boksereilla, missä miehen isä ja äitipuoli katsoivat aika pitkään ( kaikki siis kuuluu läpi).
Ups... :D Minkä ikäisiä olitte, jos passaa kysyä?
Korvatulpat +kuulosuojaimet korville. Nuoret tarvitsevat jo omaa tilaa, ehkä lähistöltä kannattaa hankkia oma asunto. Tai opiskelija-asunto. Tai talo jossa on äänieristys, siipiä.
Kun ääniä kuuluu, heti ensimmäisesti kerrasta maininta teinille sen kummempaa numeroa tekemättä. Eivät teinitkään ole tyhmiä ja hyvin harva on niin häpeämätön, että kehtaa jatkaa kovaan ääneen kun siitä on kerran huomautettu.
Tapailin 25v miestä joka asui kotona. Oli oma kerros ja talo oli iso. Silti, tuskin äänieristys niin kummoinen. Siinä pantiin menemään ja äänekkäästi. Kysyin eikö häiritse että vanhemmat kuulee.. ei häirinnyt. Mua häiritsi. Seuraavana aamuna isäpappa laittoi meille aamupalaa. Olihan se jotenkin suloista, mutta loppui lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon! Sopimus teinin kanssa, että seksiä ei harrasteta kun vanhemmat on kotona (ja toisinpäin). Kysäise, olisiko teinistä kiva kuunnella vanhempien seksipuuhia?
99% vanhemmista harrastaa seksiä kun lapset on kotona. Eihän sitä seksiä koskaan harrastettaisi jos sitä saisi harrastaa vain kun lapset on poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te nuorena harrastaneet seksiä esim poikaystävän luona tai omassa kodissa kun muut oli paikalla?
Kyllä me ainakin pantiin mun miehen kanssa just niin lujaa kun vaan voitiin. Tai siis koitettiin olla hiljaa mutta tuskin oltiin😂Minä en harrastanut, oli yhteinen huone siskon kanssa eikä tosiaankaan tullut mieleenkään panna kun ei yhtään tiennyt koska toinen ilmestyy paikalle. Poikaystävän (nykyinen mieheni) luona oli seinät pahvia niin että aivastuskin kuului läpi, eipä pantu kuin kahdestaan ollessa. Pari uimakoppia ja myöhemmin poikaystävän auto tuli tutuksi.
Nehän onkin yksityisisä paikkoja. Uimakoppi??? Kuinkakohan monta kertaa teidänkin paneskelut on nauhoitettu?
En tasan antais kotonani mesota seksipuuhien kanssa. Tosi kivaa, kun pikkusisarukset pölähtäisivät kavereineen kotiin, ja sisko / veli hässii niin että joutuu selittelemään. Tai naapurin Kirsi poikkeaa kahville, tai mummo tuleekin kupposelle teetä. Jotain rajaa sentään, ei tuo kuulu hyvään käytökseen. Ja viimeistään nyt on aika sitä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te nuorena harrastaneet seksiä esim poikaystävän luona tai omassa kodissa kun muut oli paikalla?
Kyllä me ainakin pantiin mun miehen kanssa just niin lujaa kun vaan voitiin. Tai siis koitettiin olla hiljaa mutta tuskin oltiin😂No ei todellakaan. Hiljaa yöllä, kun oltiin varmoja, että kaikki nukkuu. Siis oikeasti hiljaa.
Kuulostaa jo aivan kauhealta.
Seksistä nyt vaan lähtee ääntä. Jo pelkästään sängyn äänet (oletan että nussitte sängyssä) on sellainen jota ei voi estää. Jos siis oikeasti harrastaa seksiä.
Missä on nautinto jos joutuu koko ajan varomaan joka asiaa?
Vierailija kirjoitti:
En tasan antais kotonani mesota seksipuuhien kanssa. Tosi kivaa, kun pikkusisarukset pölähtäisivät kavereineen kotiin, ja sisko / veli hässii niin että joutuu selittelemään. Tai naapurin Kirsi poikkeaa kahville, tai mummo tuleekin kupposelle teetä. Jotain rajaa sentään, ei tuo kuulu hyvään käytökseen. Ja viimeistään nyt on aika sitä opettaa.
Tässä nyt taas yksi kulkahattumartta vie kaiken äärimmäisyyksiin.
Eihän sitä nyt silloin harrasteta kun pikkusiskot pyörii siinä tai on sukulaisia kylässä.
Mutta ns normaalisti illalla/ yöllä/ aamulla jolloin se kuuluu kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oi, tuo oli kauheaa aikaa kun oli hurjat himot eikä oikein paikkoja minne mennä. Tuli kokeiltua auton takapenkki, luonnon helma (kesällä), yliopiston vessa ja taloyhtiön kuivaushuone. Kaikkeen sitä ihminen ajautuu epätoivoisena!
Meillä laitettiin kamerat varasto, kuivaus ja muihin yleisiin tiloihin juuri sen takia että siellä ei nussita. Ainoastaan sauna/suihkussa ei ole mutta se on lukittu sähköisellä lukolla eikä sinne pääse.
Voihan sitä tietty tarjota nuorille viikoittain vähintään pari-kolme yötä hotellissa.