Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini-ikäisen lapsen seksielämä.

Vierailija
07.01.2018 |

Uuden asian edessä näin vanhempana.
Kyseessä 16-vuotias lapsi, jolle on puhuttu ehkäisystä yms eli siinä ei ongelmaa. Tai siis siinä että harrastaa seksiä, mutta kun en jaksa vanhempana sitä kuunnella ovien ja seinien läpi. Kiusallista vaikkakin normaalia.
Mitä te muut teette? Kuulokkeet korville ? Mitä?

Kommentit (256)

Vierailija
1/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota...sitä ei harrasteta muun perheen kotona ollessa. Jotakin rajaa ja rotia.

Vierailija
2/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon! Sopimus teinin kanssa, että seksiä ei harrasteta kun vanhemmat on kotona (ja toisinpäin). Kysäise, olisiko teinistä kiva kuunnella vanhempien seksipuuhia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee itekkin bylsiin äänekkäästi niin eiköhän se lopu kun tajuaa miten iljettävää on kuulla perheenjäsenen lemmenäänet :)

Vierailija
4/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että äänet kuuluu seinän läpi ja että jatkossa on niin hiljaa ettei kuulu tai sitten harrastaa seksiä vain kun muita ei ole kotona tai vaikka seurustelukumppanin luona. Toisten seksiääniä ei tarvitse kuunnella, mutta on myös reilua kertoa että ne kuuluvat. Muuten teini kuvittelee ettei häiritse muita, ja mitä myöhemmin se käy ilmi, sitä nolompaa se on kaikille.

Vierailija
5/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se inhottavaa kuunnella, oli sitten oma lapsi, vanhempi tai kuka vaan. Sun täytyy sanoa, että oven läpi kuuluu niin hyvin, että hiljempaa pitäisi hommat saada hoidettua..

Vierailija
6/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ehkäisynä muutakin kuin pelkkä kondomi? Kondomin pettäminen on aivan liian todennäköistä. 5-10 paria sadasta parista raskautuu vuoden kuluessa....

Vierailija
7/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te nuorena harrastaneet seksiä esim poikaystävän luona tai omassa kodissa kun muut oli paikalla?

Kyllä me ainakin pantiin mun miehen kanssa just niin lujaa kun vaan voitiin. Tai siis koitettiin olla hiljaa mutta tuskin oltiin😂

Vierailija
8/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suupallo taisi unohtua pukinkontista :D

Vierailija
9/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te nuorena harrastaneet seksiä esim poikaystävän luona tai omassa kodissa kun muut oli paikalla?

Kyllä me ainakin pantiin mun miehen kanssa just niin lujaa kun vaan voitiin. Tai siis koitettiin olla hiljaa mutta tuskin oltiin😂

Minä en harrastanut, oli yhteinen huone siskon kanssa eikä tosiaankaan tullut mieleenkään panna kun ei yhtään tiennyt koska toinen ilmestyy paikalle. Poikaystävän (nykyinen mieheni) luona oli seinät pahvia niin että aivastuskin kuului läpi, eipä pantu kuin kahdestaan ollessa. Pari uimakoppia ja myöhemmin poikaystävän auto tuli tutuksi.

Vierailija
10/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsket lapsen menemään partnerinsa luokse, niin ongelma siirtyy partnerin vanhemmille.

Vierailija
11/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se helpottaa kun koulut alkaa tai jatkuu taas. Ei ole näitä yökyläilyjä ainakaan viikolla./

Vierailija
12/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala. Jättäisin lapselle vaikkapa lapun jonnekkin jossa kaunis kehoitus huosta äänieristyksestä tms vinkki siitä että kuulette tapahtumat.

Olis vähän liikaa itselle ollu jos vanhemmat olis tullu sanomaan että kuullu mun seksinharrastamiset vaikka en sitä kotona tehnykkään.

Vierailija
13/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa ei paneskele kuin omistajat. Jos se ei jollekulle passaa niin muuttakoot muualle.

Vierailija
14/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän panevat. Keneltä se on pois.

Vierailija
15/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän talossa ei paneskele kuin omistajat. Jos se ei jollekulle passaa niin muuttakoot muualle.

Niinhän sä luulet 😂😂😂

Vierailija
16/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet 😂😂😂

En luule vaan tiedän. Minä pidän kaikki tiukasti kurissa ja nuhteessa.

Vierailija
17/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Hiljaa yöllä, kun oltiin varmoja, että kaikki nukkuu. Siis oikeasti hiljaa.

Vierailija
18/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ei tarvitse kenenkään kuunnella.

Yököttävää.

Kasvoin alkoholisti-äidin kanssa eikä ollut kiva kuunnella, kun toi baareista kotiin aina miehiä.

Sanot reippaasti teinille missä mennään, tai jätä vaikka lappu hänelle.

Vierailija
19/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole pahempaa kuin omien lapsien tai vanhempien seksiäänet.

Vierailija
20/256 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikea periaate, kaikki muu on seurausta siitä että lapsi ei kunnioita vanhempiaan. Minun mielestäni seksielämä ei kuulu teineille, se kuuluu vasta sen ikäiselle, joka pystyy mahdollisen jälkikasvunkin hoitamaan. Mitä salassa tekevät, sille ei mahda mitään, mutta minun jälkikasvulleni on selvää, että en tuollaista touhua suvaitse. Minun alaikäisen tyttäreni luona ei käy yökylässä ketään, eikä myöskään tyttäreni käy yökylässä kenenkään luona. Ei se sen vaikeampaa ole. Nykyisin lapset ovat vanhempiensa kavereita, ja ikään kuin pieniä aikuisia. Se ei ole kasvattamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme