Teini-ikäisen lapsen seksielämä.
Uuden asian edessä näin vanhempana.
Kyseessä 16-vuotias lapsi, jolle on puhuttu ehkäisystä yms eli siinä ei ongelmaa. Tai siis siinä että harrastaa seksiä, mutta kun en jaksa vanhempana sitä kuunnella ovien ja seinien läpi. Kiusallista vaikkakin normaalia.
Mitä te muut teette? Kuulokkeet korville ? Mitä?
Kommentit (256)
Hyi olkoon! Sopimus teinin kanssa, että seksiä ei harrasteta kun vanhemmat on kotona (ja toisinpäin). Kysäise, olisiko teinistä kiva kuunnella vanhempien seksipuuhia?
Rupee itekkin bylsiin äänekkäästi niin eiköhän se lopu kun tajuaa miten iljettävää on kuulla perheenjäsenen lemmenäänet :)
Sano, että äänet kuuluu seinän läpi ja että jatkossa on niin hiljaa ettei kuulu tai sitten harrastaa seksiä vain kun muita ei ole kotona tai vaikka seurustelukumppanin luona. Toisten seksiääniä ei tarvitse kuunnella, mutta on myös reilua kertoa että ne kuuluvat. Muuten teini kuvittelee ettei häiritse muita, ja mitä myöhemmin se käy ilmi, sitä nolompaa se on kaikille.
Onhan se inhottavaa kuunnella, oli sitten oma lapsi, vanhempi tai kuka vaan. Sun täytyy sanoa, että oven läpi kuuluu niin hyvin, että hiljempaa pitäisi hommat saada hoidettua..
Onhan ehkäisynä muutakin kuin pelkkä kondomi? Kondomin pettäminen on aivan liian todennäköistä. 5-10 paria sadasta parista raskautuu vuoden kuluessa....
Ettekö te nuorena harrastaneet seksiä esim poikaystävän luona tai omassa kodissa kun muut oli paikalla?
Kyllä me ainakin pantiin mun miehen kanssa just niin lujaa kun vaan voitiin. Tai siis koitettiin olla hiljaa mutta tuskin oltiin😂
Suupallo taisi unohtua pukinkontista :D
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te nuorena harrastaneet seksiä esim poikaystävän luona tai omassa kodissa kun muut oli paikalla?
Kyllä me ainakin pantiin mun miehen kanssa just niin lujaa kun vaan voitiin. Tai siis koitettiin olla hiljaa mutta tuskin oltiin😂
Minä en harrastanut, oli yhteinen huone siskon kanssa eikä tosiaankaan tullut mieleenkään panna kun ei yhtään tiennyt koska toinen ilmestyy paikalle. Poikaystävän (nykyinen mieheni) luona oli seinät pahvia niin että aivastuskin kuului läpi, eipä pantu kuin kahdestaan ollessa. Pari uimakoppia ja myöhemmin poikaystävän auto tuli tutuksi.
käsket lapsen menemään partnerinsa luokse, niin ongelma siirtyy partnerin vanhemmille.
No ehkä se helpottaa kun koulut alkaa tai jatkuu taas. Ei ole näitä yökyläilyjä ainakaan viikolla./
Hyi kamala. Jättäisin lapselle vaikkapa lapun jonnekkin jossa kaunis kehoitus huosta äänieristyksestä tms vinkki siitä että kuulette tapahtumat.
Olis vähän liikaa itselle ollu jos vanhemmat olis tullu sanomaan että kuullu mun seksinharrastamiset vaikka en sitä kotona tehnykkään.
Meidän talossa ei paneskele kuin omistajat. Jos se ei jollekulle passaa niin muuttakoot muualle.
Siinähän panevat. Keneltä se on pois.
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossa ei paneskele kuin omistajat. Jos se ei jollekulle passaa niin muuttakoot muualle.
Niinhän sä luulet 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet 😂😂😂
En luule vaan tiedän. Minä pidän kaikki tiukasti kurissa ja nuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Hiljaa yöllä, kun oltiin varmoja, että kaikki nukkuu. Siis oikeasti hiljaa.
Tuollaista ei tarvitse kenenkään kuunnella.
Yököttävää.
Kasvoin alkoholisti-äidin kanssa eikä ollut kiva kuunnella, kun toi baareista kotiin aina miehiä.
Sanot reippaasti teinille missä mennään, tai jätä vaikka lappu hänelle.
Mikään ei ole pahempaa kuin omien lapsien tai vanhempien seksiäänet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikea periaate, kaikki muu on seurausta siitä että lapsi ei kunnioita vanhempiaan. Minun mielestäni seksielämä ei kuulu teineille, se kuuluu vasta sen ikäiselle, joka pystyy mahdollisen jälkikasvunkin hoitamaan. Mitä salassa tekevät, sille ei mahda mitään, mutta minun jälkikasvulleni on selvää, että en tuollaista touhua suvaitse. Minun alaikäisen tyttäreni luona ei käy yökylässä ketään, eikä myöskään tyttäreni käy yökylässä kenenkään luona. Ei se sen vaikeampaa ole. Nykyisin lapset ovat vanhempiensa kavereita, ja ikään kuin pieniä aikuisia. Se ei ole kasvattamista.
No tuota...sitä ei harrasteta muun perheen kotona ollessa. Jotakin rajaa ja rotia.