Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies ei halua viettää aikaa vaimonsa kanssa todella

Vierailija
06.01.2018 |

Miehen mielestä esim yhteinen kauppareissu tai illalla tv:n katselu on sitä yhteistä laatuaikaa. No periaatteessa onkin, mutta joskus olisi kiva tehdä jotain spesiaalimpaa. 10 vuotta yhdessä, niistä 6 lapsiperhearkea ja koskaan, ei koskaan mies ole järjestänyt esim yhteistä viikonloppua. Syksyllä meillä avautui mahdollisuus yhteiseen hauskaan iltaan hääjuhlissa, kun lapset meni vuorokaudeksi hoitoon. Mutta koko illan ja yön mies vietti muissa pöydissä ja esim viimeisellä tanssilla kehtasi vielä miettiä pitäisikö hänen hakea eräs tuttava tanssimaan, kun se näytti yksinäiseltä pöydässä (sen yhden tanssin ajan). Mieheni on sellainen että hän menee maailman ääriin anoppien ym vuoksi ja on kaikkien silmissä joku unelmavävy, mutta oman vaimon kyllä näköjään voi aina jättää nurkkaan odottamaan. Sitten vielä ihmettelee miksi olen loukkaantunut tai "vihainen".

Ja tänään taas lähti viihteelle työporukan kanssa, näiden reissujen järjestämisessä ei näet koskaan ole ongelmaa.

Kotona sitten kyhnää vieressä kun on seksiä vailla ja minun pitäisi olla sitten superinnostunut. Alkanut v*tuttamaan koko touhu, mutta edelleen mietin mitä miehen päässä oikein liikkuu? Eikö hän oikeasti tajua vai vaan välitä? Puhuttu on. Onko muilla ollut suhteessa samaa ongelmaa?

Kommentit (298)

Vierailija
121/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exmies ei kanssa tajunnut millään. Puhe ei auttanut. Hän ei osannut jotenkin kuvitella että minä olen itsenäinen ihminen, jolla on omia toiveita, mieluhaluja ja unelmia. Hän näki mut vaan esineenä, huonekaluna "hänen" kodissaan.

Kotona hän päätti mitä tehdään, ja oletti että minä istun pitämässä häntä kädestä. En olisi saanut mennä yläkertaan lukemaan, vaan oletti että istun hänen vieressään kun hän katsoo jotain urheilua, joka mua ei kiinnostanut. Ei halunnut lähteä ulos mun kanssa, ei kahvilaan, ei leffaan, ei lomamatkalle kesällä...

Sitten kyllästyin pyytämään, itkemään ja anomaan siitä normaalia yhteiselämää. Lähdin yksin tai ystävien kanssa lenkille, ostoksille, uimaan, elokuviin, juhlimaan, jne...Pyysin aina miestä mukaan, aina vastaus oli "en halua lähteä, etkö voi jäädä mun kanssa kotiin?" Kun mies meni, hän ei yleensä pyydellyt mua mukaan vaan vietti aikaa niin että varmisti et

Näin miehenä tunnistan tuon esineenä pitämisen, varsinkin vanhoilla miehillä. "Nainen on kuin mopon sytytysjärjestelmä, ei siitä ota selvää" typerin lainaus jota kuulee ukoilta. Ei se sytytysjärjestelmäkään vaikea ole jos opettelee... sama naisten kohdalla. Onneksi oma äiree oli asialla ja opetti että naiset ovat ihmisiä, ja monesti vielä parempia mitä tulee keskusteluihin, opettamiseen yms. Faijakin oli kotona, mutta hänkään halunnut naistaan ymmärtää. Moni myös ylpeilee kun ruuvas jtn harrasteautoa odotusajan ja oli töissä yötä päivää pikkulapsiahan, vaikkei olisi tarvinnut. Nuoremmat taas vaan bilettäis vapaat kaverien kanssa sillä välin kun puoliso hoitaa lapset ja kodin. Ei ihmekään ku ei miehet pariudu kun ovat nielleet ukkojen sekoilut ja pitävät naisia ufona. Ja ne harvat jotka pariutuu ei jaksa kauaa katsoa sitä kun puoliso elää elämäänsä, ei yhteistä elämää.

Isä33

Vierailija
122/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ajatella parisuhteita eläintieteestä käsin ja se on auttanut minua hyväksymään naisten ja miesten välisiä eroja, huomioiden myös yksilölliset erot. Tämä ajatusmalli on humoristinen, joten silloin kun pinna alkaa kiristyä ajattelen seuraavasti.

Ihminen on eläin muiden joukossa ja lajin säilymisen kannalta nuorena hingutaan inakin seksin saamiseen, usein myös jälkeläisten tuotantoon, pesän rakentamiseen jne. Luonnonvalinta on suosinut tätä, koska ainakin ennen lapset säilyivät paremmin hengissä kun oli joku jakamassa taakkaa. Enää näin ei ole pakko, yhteiskunnassamme voi olla yksinhuoltaja ja saattaa lapset onnellisesti aikuisuuteen. Miehiä kaivataan osallistumaan tehtäviin, jotka olivat aiemmin äidin ja hänen sukulaistensa yms kontolla. En siis esitä arvovalintoja tässä... Menneisyydessä ja nykyäänkin miehet liikkuvat ryhmissä, aiemmin mammutinmetsästyksessä, sotimassa naapuriheimoja vastaan jne. Useat miehet vieläkin liikkuvat porukoissa naisia enemmän esim urheilussa. Vuosituhantinen geeniperimä....

Olen itse lopettanut huomion haluamisen mieheltä ja etsin elämäni sisällön harrastuksista ja ystävistä. Toista ei voi muuttaa. Oma lapsi on jo maailmalla ja totesinkin mihin ihmeessä tuota miestä tarvitsenkaan enää. Kumppanuuteen perustuvat parisuhteet olisivat Ihania, ovat vaan harvinaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on naisille kova paikka tajuta, että useimmiten mies ei nauti naisen seurasta (seksin lisäksi) yhtä paljon kuin miespuolisten ystäviensä kanssa olemisesta."

Silloin ollaan väärän ihmisen kanssa yhdessä. Minulle se hyvän kumppanin kriteeri on juuri se että hänen seurassaan haluan kaikkein eniten olla. Ja olen siis mies.

"Naiset harvemmin ovat miesten mielestä hauskoja tai osaisivat kertoa viihdyttäviä juttuja."

Rennolle läpänheitolle on aikansa ja paikkansa mutta eihän se ole mikään tavallisen arjen pääasiallinen juttu koskaan kenenkän kanssa. Jos olet kaverien kanssa vaikka viikon reissussa niin siinäkin tulee ne hetket kun kukaan ei jaksa olla enää hauska. Kaverit ovat hauskoja vain sopivina annoksina.

Kirjoitin tuon viestin mihin vastasit ja olen kanssasi samaa mieltä. Miehelle syyt olla parisuhteessa naisen kanssa useimmiten ovat erilaisia kuin naisten vastaavat syyt olla miehen kanssa parisuhteessa. Tähän vain pitää sopeutua - molempien sukupuolien siis. Allekirjoitan siis edelleen alkuperäisen viestini pointin. Eihän ap:n mieskään halua erota, vaikka naisen mielestä tuntuu ettei miestä kiinnosta samalla tavalla yhdessäolo kuin häntä itseään. Sukupuolilla on keskimäärin eroja ja niiden kanssa pitää vain oppia elämään parhaan kykynsä mukaan. Tai sitten pysyä sinkkuna. Sekin on valinta ja vaihtoehto.

Vierailija
124/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et nyt näytä ymmärtävän, että nämä naiset ovat pelkästään antaneet ja antaneet parisuhteissaan ja perheissään. Ongelma on siinä, että he eivät saa itse mitään takaisin. Mies vaan ottaa, eikä anna. Nainen vain antaa, eikä saa mitään vastapainoksi. Tilanne on se, että nämä naiset ovat lopen kyllästyneet antamaan saamatta vastineeksi. Sinä hölmö ehdotat, että he antaisivat yhä lisää. Ei. Vastaus on, että he lopettavat antamasta enää ja alkavat katsella ympärilleen, olisiko jossain joku muu mies, joka olisi kiinnostunut antamaan heille jotain, nimittäin huomiota ja arvostusta. Siinä se vanha mies jää lopulta ilman kokonaan, kun saaminen loppuu kokonaan.

Hieno voimafantasia! Ai että kun tälle on ihanaa antaa peukkua ja tuntea se naisinen voimaantuminen! Tekee niin höpöä, eikös vaan, mammat?

Nyt sitten takaisin todellisuuteen ja ruokkimaan kissat.

Tunge se peukku sinne minne päivä ei paista, saakutin uhriutujakatkerikkovänkääjä. Kuinka aivokuollut täytyy ihmisen olla, että vinkuu jostain peukutteluista täällä lokakaivokeskustelupalstalla??? Hanki elämä oikeasti

Vierailija
125/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut miesten tehdä tarpeitaan minuun 9 vuoteen. Ilmeisesti jotkut kuitenkin vielä antavat.

Vierailija
126/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveessä suhteessa se onkin molemminpuolista. Mutta jos suhteenne tökkii ja sinun ratkaisusi on, että miehen pitää muuttua ja että miehen pitää vaan tajuta miten mahtava olet, niin ei se toimi.

Miksi mies haluaisi muuttua, jos sinä et muutu? Kyllä mies havainnoi. Selkeästikään et ole niin mahtava, kun mies ei ole sinusta innoissaan eikä halua ilahduttaa. Et ole tarpeeksi hauska, et ole tarpeeksi hyvää seuraa, et ole tarpeeksi leikkisä. Ei mies jaksa nähdä vaivaa sellaisen eteen, vaikka kuinka kertoisit mitä sinä haluat.

m38

Se on naisille kova paikka tajuta, että useimmiten mies ei nauti naisen seurasta (seksin lisäksi) yhtä paljon kuin miespuolisten ystäviensä kanssa olemisesta. Naiset harvemmin ovat miesten mielestä hauskoja tai osaisivat kertoa viihdyttäviä juttuja. Kyllähän sekin jostain kertoo, että lähes kaikki hauskoina pidetyt näyttelijät saati sitten standup-koomikot ovat miehiä.

Tämän vuoksi viihdyn sinkkuna. Miehillä ei tee mitään. Osaan tyydyttää itse itseni, ja hauskaa seuraa saan naiskavereistani, joiden kanssa voin lähteä vaikka ravintolaan tai ulkomaille.

Vierailija
127/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole antanut miesten tehdä tarpeitaan minuun 9 vuoteen. Ilmeisesti jotkut kuitenkin vielä antavat.

Jotkut lähtevät suhteista joissa seksielämä ei miellytä

Vierailija
128/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä he ovat tajunneet - kiitos elokuvien, kirjojen ja muun median - mitä heiltä miehinä odotetaan treffailun alkuvaiheessa:"

Näköjään meillä on liian vähän elokuvia avioeroista kun miehet eivät yhtään tunnista niitä tekoja tai useammin tekojen puutetta joka siihen eroon johtaa.

Ehkä. Ehkä ei. Kuinka pitkään SINÄ jaksaisit feikata olevasi jotain muuta kuin aidosti oletkaan? Suurin osa miehistä ymmärtää, että heidän on PAKKO feikata sitä naisten ihannemiehen mallia, jos he meinaavat saada seuraa naisista. Mutta ei tätä feikkaamista loputtomiin jaksa pitää yllä. Onhan se surullista, että miehet kokevat tämän olevan pakollista jotta he kelpaavat. Varmasti suurin osa miehistä olisi mielellään oma itsensä naisseuran haussa, mutta miehet ovat oppineet - usein kantapään kautta - etteivät kelpaa sellaisena kuin ovat luonnollisesti.

Vierailija
129/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miesystävälläni on vähän samaa taipumusta. Olemme olleet yhdessä vasta kaksi vuotta, joista asuneet yhdessä jälkimmäisen. Suhteen alussa mies oli mitä huomaavaisin, ehdotti yhteisiä aktiviteetteja, kuunteli ja keskusteli. Vähitellen suhde on kuitenkin alkanut ajautua suuntaan, jossa mies pitää minua itsestäänselvyytenä. Luulen, että tämä johtuu vain laiskuudesta. Kun vaikka ehdotan, että kävisimme elokuvissa, mies sanoo, että mennään seuraavalla viikolla (emme mene). Kun yritän kertoa jostain mieltäni painavasta tapahtumasta, mies pyytää odottamaan, että hän saa katsottua Youtube-videon loppuun tai mitä olikaan tekemässä (videon jälkeen asia on jo unohtunut). Mies ei ehdota oikeastaan koskaan mitään kahdenkeskistä tekemistä, ja minun ehdottaessani on vastaanotto tosiaan nihkeä. Silloin, kun miehen saa aktivoitua, on meillä kuitenkin aina todella hauskaa yhdessä. Ystäviä mies on aina

Eli sulla on mielestäsi ihan hyvä mies, mutta koska hän ei ole täydellinen, niin purkaudut täällä ja haaveilet erosta. Voi v...u teidän naisten kanssa..

Vierailija
130/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on naisille kova paikka tajuta, että useimmiten mies ei nauti naisen seurasta (seksin lisäksi) yhtä paljon kuin miespuolisten ystäviensä kanssa olemisesta. Naiset harvemmin ovat miesten mielestä hauskoja tai osaisivat kertoa viihdyttäviä juttuja. Kyllähän sekin jostain kertoo, että lähes kaikki hauskoina pidetyt näyttelijät saati sitten standup-koomikot ovat miehiä. Sori siitä, naiset. 

Suhteen alussa tietysti miehet esittää tykkäävänsä naisten jutuista ja niistä asioista mistä nainen nauttii. Sekä tietysti järjestävät spontaanisti ja aktiivisesti viihdykettä ja tekemistä naisen kanssa. Tämä käytös johtuu yksinkertaisesti vain siitä, että miehen odotetaan olevan se aloitteentekijä ja määrätietietoinen "alfa" jotta naiset kiinnostuisivat. Kyllä miehet sen tietää ja pyrkivät muuttamaan käytöstään vastaamaan naisten odotuksia. Mutta ei tuota "feikki-alfaa" jaksa kovin kauaa näytellä ja sitten kun suhde on vakiintunut, niin mies pikku hiljaa "taantuu" olemaan enemmän ja enemmän oma luontainen itsensä. Naiset ovat tästä "muutoksesta" ymmärrettävästi aivan shokissa ja vikisevät naiskavereilleen järkyttyneinä brunssin lomassa kuinka miehensä ei enää välitä ja suhde on kriisissä. 

Jep, useissa työpaikoissa missä olen ollut on aivan tavallista naiset juttelee lounastauoilla pelkästään jotain tylsiä työasioita ja miehet keskittyy heittämään rentoa ja hauskaa läppää keskenään. Naiset ovat kokemukseni mukaan keskimäärin tylsempiä ja huumorintajuttomia hahmoja kuin miehet. Tämän huomaa helposti tosiaan siitä että maailman menestyneimmät koomikot ovat miehiä. Toki rentoja ja hauskoja naisia löytyy, mutta ovat harvinaista herkkua varsinkin hyvännäköisissä yksilöissä.

Miehet monesti kilpailevat keskenään kaveriporukoissa että kuka heittää hauskinta läppää ja voittaja saa suosiota. Tämä hauskojen läppien heittämisen taito edesauttaa myös pariutumisessa sillä monet naiset rakastavat huumorintajuisia miehiä. Moni nainen pystyy samaan seuraa pelkällä ulkonäöllään joten samaa tarvetta kehittää läpänheittoa ei ole kuten miehillä. Toki miehet joilla on valinnanvaraa naisista, valitsevat tietysti rentoja, hauskoja + omaa silmää miellyttäviä naisia itselleen koska voivat. Monet eivät voi, joten tälläiset miehet hakevat sitä rentoa ja hauskaa seuraa sitten niistä mieskavereistaan, koska kotona saattaa odottaa vakavanaamainen tylsimys jolla saattaa olla vain vaatimuksia ja velvollisuuksia esitettävään. 

Vierailija
131/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan haluaisi olla kenenkään ihmisen vessanpönttönä, hui kauhistus...

ps. Voitko lopettaa tuon viestin tuputtamisen joka paikkaan? Kiitos.

Vierailija
132/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on kuulkaas vähän pakko mukautua siihen naisten ihannoiman miehen muottiin (joka on tullut naisten romcom yms. viihteestä) tai jäät ilman mimmiseuraa. "

Minulle on ollut aina arvoitus miksi edes hakea sitä naisseuraa parisuhteen muodossa jos ei oikeasti edes tykkää niistä naisista ja heidän seurastaan?

Miksi et vaan ole kevyissä tapailusuhteissa niin niissä ei tarvitse esittää sen kauampaa kuin itse haluaa? Miksi pitää huijata joku nainen suhteeseen esittämällä ensin aidosti kiinnostunutta ja sitten kun nainen on sidottu suhteeseen tarpeeksi tiukasti niin lyödään hanskat tiskiin?

Koska suurin osa miehistä ei ole niitä top 10% panoalfoja. Siksi. Jos perus mies saisi kevyitä tapailujuttuja ja irtoseksiä niin paljon kuin haluaa, niin mitä luulet lähtisivätkö he yhtä paljon parisuhteisiin kuin nykyään?

Mutta ei, naisena et tajua perus miesten todellisuutta vaan peilaat tätä omasta sukupuolestasi käsin.

Vierailija
133/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveessä suhteessa se onkin molemminpuolista. Mutta jos suhteenne tökkii ja sinun ratkaisusi on, että miehen pitää muuttua ja että miehen pitää vaan tajuta miten mahtava olet, niin ei se toimi.

Miksi mies haluaisi muuttua, jos sinä et muutu? Kyllä mies havainnoi. Selkeästikään et ole niin mahtava, kun mies ei ole sinusta innoissaan eikä halua ilahduttaa. Et ole tarpeeksi hauska, et ole tarpeeksi hyvää seuraa, et ole tarpeeksi leikkisä. Ei mies jaksa nähdä vaivaa sellaisen eteen, vaikka kuinka kertoisit mitä sinä haluat.

m38

Se on naisille kova paikka tajuta, että useimmiten mies ei nauti naisen seurasta (seksin lisäksi) yhtä paljon kuin miespuolisten ystäviensä kanssa olemisesta. Naiset harvemmin ovat miesten mielestä hauskoja tai osaisivat kertoa viihdyttäviä juttuja. Kyllähän sekin jostain kertoo, että lähes kaikki hauskoina pidetyt näyttelijät saati sitten standup-koomikot ovat miehiä.

Odotan innolla, milloin tämä alkuvaihe on meillä ohi, olemme vasta 14 vuotta olleet yhdessä ja edelleen vietetään paljon aikaa yhdessä. Puolison kuuluu olla se maailman paras tyyppi, tuollaiset en nauti tyttöjen seurasta -puheet jätetään esikouluun. 

Vierailija
134/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehelle syyt olla parisuhteessa naisen kanssa useimmiten ovat erilaisia kuin naisten vastaavat syyt olla miehen kanssa parisuhteessa."

Niiden ei vain tarvitsisi olla erilaisia kun mies ei valitsisi sitä kumppania vain alapäällään.

Väitän että ainakin merkittävästi nykyistä isommalle määrälle miehiä löytyisi kyllä myös se kumppani jonka kanssa on myös ihan aidosti kiva olla jos vain se olisi miehille useammin kriteeri valinnassa. Tämä myös parantaisi huomattavasti parisuhteiden laatua ja kestoa.

Siksi en oikein kannata tuota "näin asiat vain ovat " asennetta koska se ei ole ihan koko totuus.

Vierailija
135/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli onko miehet sinun mielestäsi parisuhteessa vain seksin vuoksi? Mitä tuollaisella parisuhteella tekee?

Copypastaan tämän aiemman kirjoitukseni: Edelleenkään miehet eivät ole niin tyhmiä mitä te naiset ajattelette heidän olevan. Tuskin kukaan mies tuollaisia ääneen vaimolleen kertoilee, mutta väitän että melkoisen iso osa parisuhteessa olevista miehistä EI pidä naistaan kovinkaan hauskana tai viihdyttävänä ihmisenä. Se miehen halu olla naisen kanssa liittyy useimmiten ihan muihin asioihin kuin hauskuuteen tai viihdyttävyyteen. Ja ei, kyse ei ole täysin seksistäkään. Nää on näitä miesten ja naisten eroja, mistä täälläkin palstalla väännetään päivästä toiseen verissäpäin. Tuskin tuohon koskaan mitään yhteistä ymmärrystä löydetään, siihen on vain totuttava ja yritettävä elää parhaansa mukaan: oli sitten suhteessa tai ei.

Vierailija
136/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epikriisi: ap ei enää kiinnosta miestään. Mies ei halua viettää aikaa miehen kanssa. Ap ei ole tilanteeseen tyytyväinen. Ap:n mies ilmeisesti on ihan tyytyväinen.

Johtopäätös: vika on miehen, koska mies ei kerro mitä haluaa.

Ratkaisu: miehen pitäisi muuttaa käytöstään.

Vierailija
137/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos vaimo haluaa tilanteeseen muutosta, niin silloin vaimon tai hänen tarjoamiensa "tuotteiden" pitää muuttua/parantua. Tämähän on perus lukiotason analyysia."

Lukiotaso kyllä kuvaa tuota analyysiä osuvammin kuin ehkä tarkoitit.

Aikuisten maailmassa se vaimo kyllä luultavasti löytää varsin helposti toisen "asiakkaan" jolle se vaimon tarjoama "tuote" kyllä kelpaa oikein hyvin. Jos se mies kuvittelee olevansa maailman ainoa asiakas niin saattaa joutua pettymään.

Taas hyvä voimafantasia. Miksi ap sitten kyselee täällä tuollaisia? Ei tämä ketju auta häntä löytämään uutta asiakasta.

Vierailija
138/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurin osa miehistä ymmärtää, että heidän on PAKKO feikata sitä naisten ihannemiehen mallia, jos he meinaavat saada seuraa naisista."

Vain jos eivät näe vaivaa löytääkseen sitä naista jonka kanssa oikeasti viihtyy. Sitten ei tarvitse feikata, Ja usko minua, se suhdekin syntyy paljon helpommin kun se nainenkin näkee heti että toinen on aidoin tuntemuksin liikkeellä.

Feikkaamalla on hankala saada suhteita koska useimmiten emme ole riittävän hyviä näyttelijöitä. 

Vierailija
139/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuskin kukaan mies tuollaisia ääneen vaimolleen kertoilee, mutta väitän että melkoisen iso osa parisuhteessa olevista miehistä EI pidä naistaan kovinkaan hauskana tai viihdyttävänä ihmisenä."

Mahtaa olla kyllä todella raskasta teeskennellä vuosikausia tykkäävänsä aidosti siitä naisestaan kun ei oikeasti tykkää.

Itse en kyllä tuollaista jaksaisi.

T. Mies joka ihan oikeasti tykkää vaimostaan.

Hauskana pitäminen ja tykkääminen ovat kaksi eri asiaa.

Älä nyt kanssamiehenä pilaa meidän muiden äijien mainetta olemalla ihan noin näkyvästi tyhmä ja kykenemätön luetun ymmärtämiseen. 

Vierailija
140/298 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä he ovat tajunneet - kiitos elokuvien, kirjojen ja muun median - mitä heiltä miehinä odotetaan treffailun alkuvaiheessa:"

Näköjään meillä on liian vähän elokuvia avioeroista kun miehet eivät yhtään tunnista niitä tekoja tai useammin tekojen puutetta joka siihen eroon johtaa.

Ehkä. Ehkä ei. Kuinka pitkään SINÄ jaksaisit feikata olevasi jotain muuta kuin aidosti oletkaan? Suurin osa miehistä ymmärtää, että heidän on PAKKO feikata sitä naisten ihannemiehen mallia, jos he meinaavat saada seuraa naisista. Mutta ei tätä feikkaamista loputtomiin jaksa pitää yllä. Onhan se surullista, että miehet kokevat tämän olevan pakollista jotta he kelpaavat. Varmasti suurin osa miehistä olisi mielellään oma itsensä naisseuran haussa, mutta miehet ovat oppineet - usein kantapään kautta - etteivät kelpaa sellaisena kuin ovat luonnollisesti.

Rumaa tuollainen valehtelu ja feikkaaminen. Nainen haluaa elämänkumppanin jakamaan sitä elämäntapaa, josta on kiinnostunut. Mies haluaa pesää ja kotitalouskoneen?