Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatko yläasteella omalla luokallasi olleiden oppilaiden nimet?

Vierailija
06.01.2018 |

Varmaan kaikki muistan..meitä oli 20 :)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää läheskään kaikkien etunimiä, luokallani oli 30 oppilasta. Sukunimet muistan vain muutamalta. En muutenkaan muista kouluajoista kovin paljoa.

Vierailija
22/38 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on eskarista 9. luokan loppuun asti samojen ihmisten kanssa koulussa, niin kyllähän ne vielä muistaa. Sen sijaan lähes kaikkien lukion ja sen jälkeen tulleiden opiskelukavereiden nimet oon unohtanut, ystäviä lukuunottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimet todennäköisesti muistan, pitäisi olla luokkakuva edessä. Sukunimien kohdalla saattaa mennä arvailuksi. Mun kohdalla yläasteelle ei tullut kuin kolme ala-asteen luokkakaveria, joten suurimman osan kanssa vain sen kolme vuotta yhdessä. Jatko-opiskelujen luokkakavereista muistan vain läheisimmät.

Vierailija
24/38 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ala-asteluokan, yläasteluokan ja suurimman osan jopa rippkouluryhmästä. Mua vaan suututtaa, ettei monikaan muista minua, vaikka olin kaikkien kaveri. :(

Vierailija
25/38 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Ja rinnakkaisluokkalaisten myös. Tosin meillä oli pieni koulu - meidän luokka-asteella oli n. 45 oppilasta.

Vierailija
26/38 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vain etunimeltä. Eilen sattumoisin ajattelin yhtä kaunista tyttöä lukioluokilta enkä hämmästykseni muistanut hänen sukunimeään. En edes tiedä olisiko joku palvelu netissä josta löytää.

Vierailija
27/38 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Muistan muutaman kaverin sekä pojan johon olin ihastunut, ja sen että Hannoja ja Hennoja oli useampia.

Liekkö oltu samassa luokassa? Meilläkin oli Hannoja, Hennoja ja Anneja useampi.

Vierailija
28/38 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti. Jännä juttu, että mitä uudempi luokka, sitä huonommin muistan. Ala-asteelta muistan suunnilleen koko koulun kaikkien oppilaiden nimet, suurimmalta osalta sukunimetkin. Yläasteelta muistan varmaan kaikkien niiden nimet, jotka oli samalla luokalla seiskalla (osa heistä oli samalla ala-asteella), mutta kasilta ja ysiltä muistan vain kahden läheisimmän plus kolmen muun nimet. Lukiosta muistan kolmen läheisimmän lisäksi ainoastaan yhden nimen.

Ollessani yläasteella varmaan tiesin kaikkien nimet mutta en enää muista niitä, mutta lukiossa en edes tiennyt kaikkien nimiä. Olin lukiossa tosi "pihalla" muutenkin, vaikka olinkin paikalla.

Vierailija
29/38 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod! Miksi pitäisi?

.

.

Tästä on muutama vuosi, kun törmäsin yhteen mimmiin, joka kertoi olleensa samalla luokalla ja oli todella pettynyt, kun minun yhteystiedot eivät ole julkisia, eikä minua täten oltu voitu kutsua kesäravintolassa pidettyyn luokkakokoukseen. Totesin vain, että eiköhän teitä tullut kouluaikaan pakotettuna tarpeeksi katseltua, ettei minun tarvitse enää vuosikymmeniä myöhemmin sietää kännisiä idiootteja, joita vihasin jo silloin.

.

.

M 42

Vierailija
30/38 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voitte muistaa 80-luvulta asti?? Itse saattaisin ihan muutaman muistaa läheisimpien kaverien lisäksi, jos luokkakuvaa tuijottaisin ja oikein yrttäisin. Mutta en varmasti läheskään kaikkien etunimiä sukunimistä puhumattakaan.

Vierailija
31/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan helposti. Mutta lukiovuosilta sitten menee jo hieman miettimisen puolelle. Mistähän tuo johtuu. Vaikka samat 3v tuli vietettyä eri oppilaiden kanssa. Lukiossa sekä yläasteella.

Vierailija
32/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ulkoa, mutta jos jostain kaivaisin luokkakuvan niin kyllä ne nimet varmaan mieleen tulisivat vaikka yläasteesta on aikaa mitä lie 25v

Vierailija
33/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkien nimet muistan. Hyvin jäänyt mieleen kun useiden kanssa 9v samalla luokalla. Ja ilmeisesti sukunimiäkin hoettu senverran että nekin jääneet mieleen.

Kovin monen opettajan nimeä sitä vastoin en muista...

-n48v-

Vierailija
34/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tod! Miksi pitäisi?

.

.

Tästä on muutama vuosi, kun törmäsin yhteen mimmiin, joka kertoi olleensa samalla luokalla ja oli todella pettynyt, kun minun yhteystiedot eivät ole julkisia, eikä minua täten oltu voitu kutsua kesäravintolassa pidettyyn luokkakokoukseen. Totesin vain, että eiköhän teitä tullut kouluaikaan pakotettuna tarpeeksi katseltua, ettei minun tarvitse enää vuosikymmeniä myöhemmin sietää kännisiä idiootteja, joita vihasin jo silloin.

.

.

M 42

Tässäpä syy myös minun tietojeni ei-julkisuuteen. Olin noiden tyypien kanssa samalla luokalla koska oli pakko, en siksi  että halusin.Mitään tarvetta vanhojen muisteluun heidän kanssaan ei ole.

Vierailija
35/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, vaikka yläasteesta on jo 20v. Samojen kanssa olin ekaluokalta lukion viimeiseen asti. Kyllä ne siinä 12 vuoden aikana tuli erittäin tutuiksi. Joidenkin rinnakkaisluokkalaisten sukunimistä en ole ihan varma, mutta etunimet on mielessä.

Heidätkin muistan vielä, jotka ei lukioon tulleet.

Vierailija
36/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laitoin meidän lukion fb-ryhmään luokkakuvan, jossa vain kaksi joiden nimeä en muista.

Vierailija
37/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ainakin. Meitä taisi olla noin 20.

Vierailija
38/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä ja suurimman osan rinnakkaisluokkalaisista ( 6 rinkkuluokkaa)