saatko kotonasi soittaa kaiuttimista mitä vain musiikkia,mitä miehesi sanoisi jos
laittaisit esim Cheekin ja Erinin soimaan?
meillä mies antaa kuunnella kaikkea muuta paitsi heviä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan en kuuntele mitään homo tuiskua.
Olen siis mies.
Meillä, minä valitsen musiikin ja jos se ei akkaa miellytä, niin voi voi.
Vierailija kirjoitti:
laittaisit esim Cheekin ja Erinin soimaan?
meillä mies antaa kuunnella kaikkea muuta paitsi heviä.
Mikä v-tun musiikkimääräjä se sun Jarno-Tellervos muka on?
Soita Paranoid!
Mieheni ei asu samassa asunnossa, joten saan yllin kyllin mahdollisuuksia kuunnella sellaista musiikkia kuin haluan. Yhdessä kotoillessa kuunnellaan sitten jotakin, mistä molemmat tykkäävät.
Meillä taas soi Dio, Lemmy ja muut Hevi-jumalat. Erin tai Cheek ei ole kummankaan suosikkeja.
Miksi mieheni sanoisi yhtään mitään? Kunhan en huudata sitä musiikkia, niin tuskin hän sitä kuulee, meillä on 14 huonetta, kyllä tänne ääntä mahtuu.
Miehen stereot, miehen musiikkiharrastus, joten minä hyvin harvoin kosken edes koko laitteeseen. Yksin ollessa joskus soitan omaa musiikkiani.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas soi Dio, Lemmy ja muut Hevi-jumalat. Erin tai Cheek ei ole kummankaan suosikkeja.
tykkään tämän kommentti. tälläinen kaikki pitäisi olla,ei haukku muita vaikka oma musiikki eri on. kiitos.
Meillä kuunnellaan ihan kaikkea humpasta heviin. Molempien musiikkimaku menee aika lailla laidasta laitaan. Ainoa bändi mitä meillä ei kuunnella on Yö, koska molemmat inhoamme sitä. Viimeisimpänä ollaan kuunneltu Eläkeläisiä.
"Mies antaa kuunnella kaikkea paitsi heviä."
Määrääkö miehesi musiikkisi lisäksi esim. pukeutumisestasi ja harrastuksistasi?
Kuunnellaan molemmat kuulokkeilla. Mua alkaa ahdistamaan jos joudun kuuntelemaan toisen aiheuttamia kovia ääniä omassa kämpässä. Mutta joskus jos vaikka kännissä kuunnellaan yhdessä musiikkia molemmat saa kyllä laittaa mitä haluaa.
En saa. JVG on kuunneltava kuulokkeilla.