Nainen, tykkäätkö jos mies tekee sinulle ruokaa?
Kommentit (30)
Tykkään kenestä tahansa joka tekee minulle hyvää ruokaa, itse en tykkää ruuanlaitosta yhtään.
Elämän parhaita hetkiä ovat ne, kun eräs mulle tärkeä mies kutsuu mut luokseen syömään...
Tietenkin tykkään!
Mun mies kasvoi perheessä jossa ei koskaan tehty ruokaa, oli hienompaa napata joku voileipä tai syödä eineksiä. Kun aloimme olemaan yhdessä olin 3 lapsen yh 30+ ja mieheni kolmikymppinen villi ja vapaa poikamies joka ei koskaan tehnyt ruokaa.
Muistan vieläkin kuinka hän ihmetteli voiko jotain ihan tavallista ruokaa (tyyliin lihapullat ja muussi tai stroganoff ja riisi) tehdä ihan itse?? Sanoin ettei meillä muutenkaan sitä ruokaa lautaselle tule jos ei itse tee.
Tuosta on yli 20v ja miehestä on kuoriutunut todellinen gurmandi (ei taida edes muistaa tuota alkua:D). Kokeilevampi ruuanlaittaja kuin minä, testailee uusia reseptejä ja tekee usein ruokaa. Rakastan mm hänen tekemää tuorekasviswokkia.
Kun hän oli kotitoimistolla enemmän hän teki aina arkiruuat valmiiksi kun tulin kotiin klo 17. Minä sitten enemmän vastasin ja vastaan vkl hitaammista ruuista.
Todellakin arvostan ruokaa laittavaa miestä!
Totta kai. Yksi exäni oli hyvä kokki ja teki varsinkin kotimaansa ruokia, joiden kohdalla en itse olisi edes tiennyt mistä aloittaa. Oli tosi kivaa vaihtelua.
Tottakai! Kun vielä oppisi siivoamaan jälkensä tykkäisin vielä enemmän. Lisäksi laittaa kyllä hyvää ruokaa mutta keittiö on aina kuin pommin jäljiltä kun mies on siellä kokkaillut.
Tykkään! Se on itseasiassa iso "plussa" miehessä, että tykkää, haluaa ja osaa tehdä ruokaa. :)
Tykkään, koska itse inhoon ruuanlaittoa. Niin tosin mieskin, joten jaetaan tämäkin homma puoliks, ei tartte kummankaan olla joka päivä kokkailemassa.
Mun mies on 70 -luvun kasvatti, kotona vain eineksiä ja voileipiä. Kun aloimme olemaan yhdessä kolmikymppisinä hänelle oli suuri ihme että teen lihapullat tms ihan itse. Sanoin että tässä huushollissa syödään hyvin ja kunnon ruokaa.
20 vuodessa miehestä on kehittynyt oikea gurmandi joka rakastaa ruuanlaittoa. Paljon kokeilevampi ruuanlaittaja kuin minä. Kun oli kotitoimistolla enemmän töissä ja minä kauempana hän teki aina arkiruuat.
Tottakai minusta on ihanaa kun mies tekee ruokaa! Kaikki kelpaa.
pari 50+
Joo, jos se on oikeasti hyvää. Ja tykkään myös siitä, että tehdään yhdessä.