Nainen, tykkäätkö jos mies tekee sinulle ruokaa?
Kommentit (30)
Tykkään.Molemmat teemme ruokaa,mutta miehen ruoka valinnat ja maustaminen on erilaista ja se on mukavaa :)
Mieheni kokkaa minulle joka arkipäivä ja se ruoka on hyvää.
En tykkää oman miehen kokkailuista. Ei osaa maustaa ruokaa kuin suolalla (ja sitäkin käyttää hyvin vähän). Muuten ihana tyyppi.
Tykkään mutta ei ole pakko. Voin tuoda omat eväät ja lämmittää mikrossa.
Kyllä. Paljon mukavampi, kun molemmat voi / osaa laittaa ruokaa. Tulee vaihtelua ruokiin. Olisi tosi tympeää laittaa ruokaa joka päivä.
Tykkään! Meillä mies laittaa aina ruuan, ja osaa myös leipoa 😍
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Paljon mukavampi, kun molemmat voi / osaa laittaa ruokaa. Tulee vaihtelua ruokiin. Olisi tosi tympeää laittaa ruokaa joka päivä.
Ikäänkuin kaikki naiset automaattisesti osaisivat laittaa ruokaa. Todellisuudessa iso osa etenkin alle 50vuotiaista on surkeita ruoanlaittajia.
Kyllä tykkään. Olen itse hyvä kokki ja minusta on ihanaa, että joku laittaa minulle aterian. Harvoin vain saanut sellaisesta nauttia.
Tykkää se. Eikä tarvitse elää puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäänkuin kaikki naiset automaattisesti osaisivat laittaa ruokaa. Todellisuudessa iso osa etenkin alle 50vuotiaista on surkeita ruoanlaittajia.
Ei ole yli 50 v naisistakaan kaikki hyviä kokkeja, minäkin 55 v selviän vain perusruuista. Sen sijaan mies on erinomainen kokki, tekee aina juhlaruuat ja usein myös arkiruuat.
Tykkään, kokataan miehen kanssa yhdessä viikonloppuisin ja se on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuiko hän naissukupuolesta yleensä vai itsestään? Niinpä.
Hyppää järveen, idiootti.
ohis
Jep. Ollaan miehen kanssa molemmat hyviä kokkeja ja harrastetaan ruuanlaittoa, kokeillaan ja sovelletaan reseptejä. Harrastus, joka palkitsee...
Se on parasta! Kokkaavat miehet on ihaninta!
Tykkään! Kiva kun voidaan vuorotella ruuan laitossa ja välillä laittaa ruokaa yhdessä.
Tykkään. Ja vielä enemmän tykkään kun hän myös siivoaa jälkensä keittiöstä ruuanlaiton jälkeen.
Kyllä tykkäisin jos mies laittaisi mulle ruokaa.
Riippuu tekeekö hyvää ruokaa.