Olenko ainoa äiti joka vihaa ihmispaljoutta ja lastentapahtumia yms
Erittäin vastenmielisiä paikkoja minulle. Pakko käydä edes joskus lapsen vuoksi. Inhoan olla ihmispaljoudessa enkä vaan voi sille tunteelle mitään. Kaikki, esim kaupungilla järjestetyt tapahtumat ahdistaa minua, samoin kaikenmaailman sirkukset sun muut vauhtipuistot. En niihin menisi jos ei olisi "pakko."
Kommentit (10)
Joo, olet ihan varmasti ainoa.Kaikki muut nauttivat tungoksesta, metelistä ja toisia päin törmäilevistä ihmisistä.
Huoh.
Uskoisin, että aika monikin äiti-ihminen osallistuu noihin vain ja ainoastaan lapsen takia ja "sosiaalisesta pakosta".
Introverteillakin on kuitenkin lapsia ja jotenkin he vain yrittävät sietää asian huonoja puolia. Kuten noita sosiaalistamistapahtumia, vaikka itseä v*tuttaisikin kuin sitä kuuluisaa pientä oravaa.
Itse inhoan massatapahtumia. Huutoa, tönimistä ja yleistä kaaosta. En vaan jaksa ...
Valitsen mielummin rauhallisia tapahtumia, joissa on miellyttävä tunnelma.
Et , olin samanlainen. Lapsesta kasvoi ihan täyspäinen, pärjäävä ja sosiaalinen vaikka ei yhdessäkään tapahtumassa käynyt.
Palkkaa joku harrastuskaveri lapselle.
Et ole. Me ollaan järjestetty isoja lastensynttäreitä, ja ollaan melkein kaikkien muiden vanhempien mielestä hulluja. (Enkä mäkään silti nauti mainitsemistasi tilaisuuksista.)
Miksi teet lapsen jos haluat ihan erakkona elää. Mihinkä sitä lasta oikein tarvitset jos viihtyisit ilman sitäkin eikä sosiaalisuutta ja osallistumista mihinkään tarvitse ollenkaan.
Minun vanhempani ei tullut koskaan koulun joulu- ja kevät juhliin. Arvatenkin tuntui se pahalta kun yksin sai lähteä sieltä ja muilla oli edes yksi joka välitti.
Minäkään en tykkää. Kun harvoin käymme, niin silloinkin taktikoin ja menemme hieman ennen tapahtuman alkua paikalle. Viivymme hetken ja lähdemme melko pian alkuvaiheessa pois, kun porukkaa alkaa tulla enemmänkin.
Inhosin myös näitä tilaisuuksia, mutta lapseni takia olin kyllä hammasta purren aina mukana. Oli se kyllä kamalaa!
Et ole ainoa, tietenkään.