Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Kaikki yleisöäänillä jatkoon menneet ovat olleet miehiä - jopa on yllättävää - eli se teatteri-Taneli äänestetään jatkoon, ei ansaitsisi kylläkään. Toisaalta Tonilla vain Wanqiu ansaitsisi jatkopaikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bertalla tiettyä potentiaalia ja persoonallisuutta mutta ei pysy kasassa eikä nuotissa, on vähän mitä sattuu. toivottavasti ikä ja treenaaminen tuo parempaa tulosta.
Miksi mulla on tullut tästä tytöstä koko kisan ajan sellainen fiilis, että sillä on paha olla? Ei minkäänlaista iloa.
Luulen, että jännittää vaan paljon, eikä osaa olla oma itsensä. Minulla käy samoin, jos jännitän olen vakava ja huolestuneen näköinen. Iloisuus häviää. Ei se silti tarkoita, että olisi aina sellainen. Rentoutuneena ilokin tulee ulos.
Juu sellaista se on meillä kaikilla.
Esiintyvälle artistille nuo piirteet ovat kuitenkin pitkä miinus.
Vierailija kirjoitti:
Bertta jännitti tosi paljon, ei meinannut mikki pysyä kädessä. Helppohan sen Mian oli loistaa, kun esiintyminen on tuttua. Mielestäni tämän ohjelman anti on juuri se, että kokemattomista leivotaan hyviä esiintyjiä. Se ei käy käden käänteessä. Mielestäni Bertan ääni on sata kertaa mielenkiintoisempi kuin Mian. Juuri se rosoisuus tekee hänestä persoonallisen. Luultavasti jännityksen vähentyessä epävireisyyskin vähenee.
No höh, ei tämä ole lasten idols vaan osaavien laulajien kisa, jossa ääni ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Bertta jännitti tosi paljon, ei meinannut mikki pysyä kädessä. Helppohan sen Mian oli loistaa, kun esiintyminen on tuttua. Mielestäni tämän ohjelman anti on juuri se, että kokemattomista leivotaan hyviä esiintyjiä. Se ei käy käden käänteessä. Mielestäni Bertan ääni on sata kertaa mielenkiintoisempi kuin Mian. Juuri se rosoisuus tekee hänestä persoonallisen. Luultavasti jännityksen vähentyessä epävireisyyskin vähenee.
Oi kun olisin saanut sorkkia sen I run the World:in biisin koreografiaa! Ekaksi tyttö olisi istunut valtaistuimella jalat harallaan niin kuin naisbossien pitää nykyään istua, sitten olis harjoiteltu korkkarikävelyä niin paljon että catwalkki olis kulunut puhki, ja siitä olisi tullut killeriä. Kiva ääni, mutta tytön veltto olemus ei todellakaan vastannut laulun sanomaa itsevarmuudesta.
Olipas pitkä mainostauko redraman esityksen jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bertalla tiettyä potentiaalia ja persoonallisuutta mutta ei pysy kasassa eikä nuotissa, on vähän mitä sattuu. toivottavasti ikä ja treenaaminen tuo parempaa tulosta.
Miksi mulla on tullut tästä tytöstä koko kisan ajan sellainen fiilis, että sillä on paha olla? Ei minkäänlaista iloa.
Esiintymisen ilo puuttuu ainakin. Muuhun en ota kantaa.
Paras meni yleisön äänillä molempien tiimistä
Olisin silti laittanu Bertan jatkoon.
Muut eivät meinanneet mahtua lavalle kun Tinni rynni sinne.
Redraman paskin esitys ikinä, ihan kuraa. Surkee esitys ja kansa hurraa. Tätä ei voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Paras meni yleisön äänillä molempien tiimistä
Hahhah. Naiset äänestivät miehen jatkoon. Taneli on teennäinen esittäjä. Wanqui paljon, paljon mielnekiintoiempi, hänessä on oikeaa outoutta. Roberto on kiva, mutta Viivi ja Mia olivat huikeasti parempia.
Olipas huttua. Roberto, Hurt ja naissting poikkeuksia. Huttuosastoon myös ammattilaiset, pahnan pohjimmaiseksi.
Auttakaa nyt tyhmää mutta kenen biisi oli tän iltanen Wanqiun esittämä kappale? Tuttu mutten saa päähäni..yrittänyt netistä etsiä mutten ole löytänyt 😓
Jatkoon menneistä eipä oikein kukaan jää selvästi mieleen tai nouse ennakkosuosiksi. Ei näinollen lupaa erityisen tasokasta finaaliakaan.
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa nyt tyhmää mutta kenen biisi oli tän iltanen Wanqiun esittämä kappale? Tuttu mutten saa päähäni..yrittänyt netistä etsiä mutten ole löytänyt 😓
Tears for Fears.
Wanqiu on uskomattoman taitava. Minä menisin kyllä keikalle.
Chris Martin esiintyi taannoin eräässä radio-ohjelmassa (Howard Stern), ilman tehosteita. Falskisti meni ja todella pahasti.