Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Mulla tulee tÀn kundin ulkonÀöstÀ vÀhÀn vÀlillÀ mieleen Duudsoneiden Jarno
Vierailija kirjoitti:
Naislaulajat lukuunottamatta Fannia ja Fionaa kuulostavat ihan kamalilta.
Maneerisesti vingutaan, nautaan ja mongutaan miten sattuu. Laulajan omaa ÀÀntÀ ei kuulu.
Kisassa on tosiaan kaksi naisartistia, jotka laulavat omalla ÀÀnellÀÀn.
Fanni on aito. HÀnen esitystÀ onkin ilo katsoa.
Fiona on myöskin aito. Kaunis ÀÀni Maria Mena tyyppiseen.
Kumpikaan ei yritÀ esittÀÀ mitÀÀn muuta.
Voi hlvetti mikÀ biibivalinta Tanelille ja mikÀ sovitus!
Tanelin matala ÀÀni kuulostaa hienolta. Nyt oli taiteellista
Bertta jÀnnitti tosi paljon, ei meinannut mikki pysyÀ kÀdessÀ. Helppohan sen Mian oli loistaa, kun esiintyminen on tuttua. MielestÀni tÀmÀn ohjelman anti on juuri se, ettÀ kokemattomista leivotaan hyviÀ esiintyjiÀ. Se ei kÀy kÀden kÀÀnteessÀ. MielestÀni Bertan ÀÀni on sata kertaa mielenkiintoisempi kuin Mian. Juuri se rosoisuus tekee hÀnestÀ persoonallisen. Luultavasti jÀnnityksen vÀhentyessÀ epÀvireisyyskin vÀhenee.
Ai ai ai.
Trent Razoria (Nine Inch Nails) ei kannattaisi esittÀÀ kun sitÀ karismaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Bertalla tiettyÀ potentiaalia ja persoonallisuutta mutta ei pysy kasassa eikÀ nuotissa, on vÀhÀn mitÀ sattuu. toivottavasti ikÀ ja treenaaminen tuo parempaa tulosta.
Miksi mulla on tullut tÀstÀ tytöstÀ koko kisan ajan sellainen fiilis, ettÀ sillÀ on paha olla? Ei minkÀÀnlaista iloa.
Noi tuomarit ETOO mua..vttu mitĂ€ tekotaiteellista paskaa. Ei jokanen veto voi olla âuskomaton tulkintaâ...ihan kuten vain elĂ€mÀÀ-sonta. PAS - KAA
Vierailija kirjoitti:
TÀÀkin huono biisivalinta. Toisaalta Bertta pysyy paremmin ÀÀnessÀ kuin alkuperÀinen livenÀ.
Mutta Bertta pÀÀsee kyllÀ fiittaamaan jonku Mikael Gabrielin tai vastaavan kanssa.
No tuo on kyllÀ hieman kyseenalainen vÀite. Berta lauloi aika pahasti nuotin ohi, kyllÀ Chris Martin kuulemieni livetaltiontien perusteella paremmin pysyy vireessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bertalla tiettyÀ potentiaalia ja persoonallisuutta mutta ei pysy kasassa eikÀ nuotissa, on vÀhÀn mitÀ sattuu. toivottavasti ikÀ ja treenaaminen tuo parempaa tulosta.
Miksi mulla on tullut tÀstÀ tytöstÀ koko kisan ajan sellainen fiilis, ettÀ sillÀ on paha olla? Ei minkÀÀnlaista iloa.
Luulen, ettÀ jÀnnittÀÀ vaan paljon, eikÀ osaa olla oma itsensÀ. Minulla kÀy samoin, jos jÀnnitÀn olen vakava ja huolestuneen nÀköinen. Iloisuus hÀviÀÀ. Ei se silti tarkoita, ettÀ olisi aina sellainen. Rentoutuneena ilokin tulee ulos.
Laittaisin jatkoon Bertan (koska ÀÀni) ja ehkÀ ekan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poissaoleva ja synkkÀ. :(
Redrama öh tÀtÀ ei kyllÀ jaksa kuunnella edes 2s
En voi ymmÀrtÀÀ miksi tÀÀllÀ haukutaan Tinnin ja Bertan ulkomuotoa ja painoa. Bertta on aivan normaalin kokoinen nuori tyttö! Ja mitÀ vÀliÀ sillÀ on, vaikka joku hieman isompi ihminen esiintyy telkkarissa. Eikö ylipainoisilla ihmisillÀ ole oikeutta olla olemassa ja tuoda itseÀÀn esille? HÀvetkÀÀ, aikuiset ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllÀ masentava olemus. :(
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin jatkoon Bertan (koska ÀÀni) ja ehkÀ ekan.
Bertalla on kyllÀ ÀÀni, viimeksi varsinkin se kuului paremminkin. En 100% varmasti ole varma kenet valkkaisin. Veikkaisin ettÀ vika ukko menee yleisön ÀÀnillÀ?
Bertassa on jotain lannistunutta. Ei lainkaan aitoa esiintymisen iloa.
Redraman ei kannattais esiintyÀ. EihÀn se itse pÀÀsis alkua pidemmÀlle tossa kisassa :D
Coldplayn laulaminen on riski kenelle tahansa, niiden biisit on paljon vaikeampi laulaa kuin moni varmaan luulee. Ei olisi pitÀnyt laittaa Bertaa laulamaan tuota kappaletta.