Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Mulla tulee tän kundin ulkonäöstä vähän välillä mieleen Duudsoneiden Jarno
Vierailija kirjoitti:
Naislaulajat lukuunottamatta Fannia ja Fionaa kuulostavat ihan kamalilta.
Maneerisesti vingutaan, nautaan ja mongutaan miten sattuu. Laulajan omaa ääntä ei kuulu.
Kisassa on tosiaan kaksi naisartistia, jotka laulavat omalla äänellään.
Fanni on aito. Hänen esitystä onkin ilo katsoa.
Fiona on myöskin aito. Kaunis ääni Maria Mena tyyppiseen.
Kumpikaan ei yritä esittää mitään muuta.
Voi hlvetti mikä biibivalinta Tanelille ja mikä sovitus!
Tanelin matala ääni kuulostaa hienolta. Nyt oli taiteellista
Bertta jännitti tosi paljon, ei meinannut mikki pysyä kädessä. Helppohan sen Mian oli loistaa, kun esiintyminen on tuttua. Mielestäni tämän ohjelman anti on juuri se, että kokemattomista leivotaan hyviä esiintyjiä. Se ei käy käden käänteessä. Mielestäni Bertan ääni on sata kertaa mielenkiintoisempi kuin Mian. Juuri se rosoisuus tekee hänestä persoonallisen. Luultavasti jännityksen vähentyessä epävireisyyskin vähenee.
Ai ai ai.
Trent Razoria (Nine Inch Nails) ei kannattaisi esittää kun sitä karismaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Bertalla tiettyä potentiaalia ja persoonallisuutta mutta ei pysy kasassa eikä nuotissa, on vähän mitä sattuu. toivottavasti ikä ja treenaaminen tuo parempaa tulosta.
Miksi mulla on tullut tästä tytöstä koko kisan ajan sellainen fiilis, että sillä on paha olla? Ei minkäänlaista iloa.
Noi tuomarit ETOO mua..vttu mitä tekotaiteellista paskaa. Ei jokanen veto voi olla ”uskomaton tulkinta”...ihan kuten vain elämää-sonta. PAS - KAA
Vierailija kirjoitti:
Tääkin huono biisivalinta. Toisaalta Bertta pysyy paremmin äänessä kuin alkuperäinen livenä.
Mutta Bertta pääsee kyllä fiittaamaan jonku Mikael Gabrielin tai vastaavan kanssa.
No tuo on kyllä hieman kyseenalainen väite. Berta lauloi aika pahasti nuotin ohi, kyllä Chris Martin kuulemieni livetaltiontien perusteella paremmin pysyy vireessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bertalla tiettyä potentiaalia ja persoonallisuutta mutta ei pysy kasassa eikä nuotissa, on vähän mitä sattuu. toivottavasti ikä ja treenaaminen tuo parempaa tulosta.
Miksi mulla on tullut tästä tytöstä koko kisan ajan sellainen fiilis, että sillä on paha olla? Ei minkäänlaista iloa.
Luulen, että jännittää vaan paljon, eikä osaa olla oma itsensä. Minulla käy samoin, jos jännitän olen vakava ja huolestuneen näköinen. Iloisuus häviää. Ei se silti tarkoita, että olisi aina sellainen. Rentoutuneena ilokin tulee ulos.
Laittaisin jatkoon Bertan (koska ääni) ja ehkä ekan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poissaoleva ja synkkä. :(
Redrama öh tätä ei kyllä jaksa kuunnella edes 2s
En voi ymmärtää miksi täällä haukutaan Tinnin ja Bertan ulkomuotoa ja painoa. Bertta on aivan normaalin kokoinen nuori tyttö! Ja mitä väliä sillä on, vaikka joku hieman isompi ihminen esiintyy telkkarissa. Eikö ylipainoisilla ihmisillä ole oikeutta olla olemassa ja tuoda itseään esille? Hävetkää, aikuiset ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä masentava olemus. :(
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin jatkoon Bertan (koska ääni) ja ehkä ekan.
Bertalla on kyllä ääni, viimeksi varsinkin se kuului paremminkin. En 100% varmasti ole varma kenet valkkaisin. Veikkaisin että vika ukko menee yleisön äänillä?
Bertassa on jotain lannistunutta. Ei lainkaan aitoa esiintymisen iloa.
Redraman ei kannattais esiintyä. Eihän se itse pääsis alkua pidemmälle tossa kisassa :D
Coldplayn laulaminen on riski kenelle tahansa, niiden biisit on paljon vaikeampi laulaa kuin moni varmaan luulee. Ei olisi pitänyt laittaa Bertaa laulamaan tuota kappaletta.