Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Vierailija kirjoitti:
Liikaa kuullut tätä Sex on firea Mikael Saaren laulamana, niin ei oikein uppoo Artun veto.
Mikael Saari 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ihan väärässä kun kuvittelen, että muut valmentajat on ollu paaaaljon kriittisempiä laulajia/esityksiä kohtaan tänään kuin muina iltoina?
Olet. Kaikkien on pakko olla sitä mieltä, että Toni on nk. “hyvä tyyppi”. Häntä ei uskalleta kritisoida, koska siinä voi joutua ihailijoiden hyökkäyksen kohteeksi. Mutta ihan munattomia valintoja ja perusteluja Tonilta, vaikka hänen piti olla se kapinallinen.
Hmm, en tiiä ymmärränkö kommenttisi jotenkin väärin, mutta en puhunut Tonin kommentoinnista mitään. :) Tarkoitin, että 3 muuta ovat antaneet mielestäni paljon tiukempaa palautetta tänään Tonin laulajille, kuin aiemmissa jaksoissa on annettu muiden valmentajien laulajille.
En myöskään tarkoittanut, ettei heidän kommenttinsa olisi aiheellisia. Useammassa esityksessä meni itse laulusuoritus vähän plörinäksi kun juostiin ympäri lavaa
Joo, korjasin kommenttiani myöhemmin. Olet siis ihan oikeassa, minä sekoilin, kun ärsyttää Tonin touhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ihan väärässä kun kuvittelen, että muut valmentajat on ollu paaaaljon kriittisempiä laulajia/esityksiä kohtaan tänään kuin muina iltoina?
Olet. Kaikkien on pakko olla sitä mieltä, että Toni on nk. “hyvä tyyppi”. Häntä ei uskalleta kritisoida, koska siinä voi joutua ihailijoiden hyökkäyksen kohteeksi. Mutta ihan munattomia valintoja ja perusteluja Tonilta, vaikka hänen piti olla se kapinallinen.
Sori, siis et ole väärässä, vaan olet ihan oikeassa.
Okei, missasin tän kommentin ennen kuin aloin ite vastaamaan. :D
Oon vieläki aika käärmeissäni siitä, että ensin Toni ja vähän sen jälkeen Olli pudottivat Emman. Hän oli mielestäni yksi kisan parhaista laulajia.
Ääni ratkaisee -osio on paras. Sen jälkeen tämä on aika sietämätöntä, kun heikkoja esityksiä ylistetään mitä omituisemmin perustein ja parhaat pudotetaan pois.
Mun mielestä tämä Jennakin oli keskinkertainen esitys. En taas ymmärrä noita ylistäviä kommentteja.
Mitä dramaattista Jennan elämässä on tapahtunut?
Jenna oli upea. Samalla niin uskottava ja virheetön veto! Olisi ollut selkeää jatkopotentiaalia, mutta hyvä että kuuntelee sydäntään. Bravo! Jatka laulamista!
Voihan kyynel näitä laulajia kun liikuttuvat jo etukäteen omista esityksistään.
Nää kaks viimistä varman saa tuolin
Voi voi. Onpas nyt muka niin herkkää.
Jannulla ei ollut utuista silmämeikkiä eikä itkenyt biisiään etukäteen takahuoneessa joten ei jatkoon!
Yllättäin Toni tuntuu olevan huonoin valkku, jopa hyvät oli useimmat muuttuneet joksikin epäaidoksi. Bertta osaa kyllä valita biisit äänelleen, finaalikamaa!
Kyllä Wanqiu on parempi kuin Arttu. Jatkoon vain!
Eeiiiihhh miksi oi miksi tiputti Jannun!! Tuo Saija oli tylsäö 13 tusinassa settiä. Mä oon niiiiiin pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Jannulla ei ollut utuista silmämeikkiä eikä itkenyt biisiään etukäteen takahuoneessa joten ei jatkoon!
Jannu olisi todennäköisesti ollut melkoinen äänimagneetti finaaleissa, mutta ei kun ei.
Ketä näistä oikeasti menisi jonnekin kuuntelemaan tai keneltä ostaisi levyn? Tällaiset kisat ovat niin teennäisiä ja keinotekoisia, että en usko, että kovinkaan montaa oikeaa artistia täältä syntyy ja pääsee toteuttamaan omaa taiteilijuuttaan sooloartistina (jotkut kyllä toimisivat hyvin bändin solistina) - koska sellaista ei ole. On niin eri asia laulaa hyvin jotain listahittejä kuin oikeasti löytää oma tyyli ja uskottavaa sanottavaa. Se että joku työryhmä tekee kiireellä levyllisen keskinkertaisia kappaleita kisan voittajalle ei pitkälle pötkitä.
Vierailija kirjoitti:
Eeiiiihhh miksi oi miksi tiputti Jannun!! Tuo Saija oli tylsäö 13 tusinassa settiä. Mä oon niiiiiin pettynyt.
Näin tämä aina menee. Voicen alkuvuosina jatkoon menivät yhdentekevät R&B-tyttöset, nyt yhdentekevät konepoptyttöset.
Hmm, en tiiä ymmärränkö kommenttisi jotenkin väärin, mutta en puhunut Tonin kommentoinnista mitään. :) Tarkoitin, että 3 muuta ovat antaneet mielestäni paljon tiukempaa palautetta tänään Tonin laulajille, kuin aiemmissa jaksoissa on annettu muiden valmentajien laulajille.
En myöskään tarkoittanut, ettei heidän kommenttinsa olisi aiheellisia. Useammassa esityksessä meni itse laulusuoritus vähän plörinäksi kun juostiin ympäri lavaa