Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Vierailija kirjoitti:
Liikaa kuullut tÀtÀ Sex on firea Mikael Saaren laulamana, niin ei oikein uppoo Artun veto.
Mikael Saari đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ihan vÀÀrÀssÀ kun kuvittelen, ettÀ muut valmentajat on ollu paaaaljon kriittisempiÀ laulajia/esityksiÀ kohtaan tÀnÀÀn kuin muina iltoina?
Olet. Kaikkien on pakko olla sitĂ€ mieltĂ€, ettĂ€ Toni on nk. âhyvĂ€ tyyppiâ. HĂ€ntĂ€ ei uskalleta kritisoida, koska siinĂ€ voi joutua ihailijoiden hyökkĂ€yksen kohteeksi. Mutta ihan munattomia valintoja ja perusteluja Tonilta, vaikka hĂ€nen piti olla se kapinallinen.
Hmm, en tiiÀ ymmÀrrÀnkö kommenttisi jotenkin vÀÀrin, mutta en puhunut Tonin kommentoinnista mitÀÀn. :) Tarkoitin, ettÀ 3 muuta ovat antaneet mielestÀni paljon tiukempaa palautetta tÀnÀÀn Tonin laulajille, kuin aiemmissa jaksoissa on annettu muiden valmentajien laulajille.
En myöskÀÀn tarkoittanut, ettei heidÀn kommenttinsa olisi aiheellisia. Useammassa esityksessÀ meni itse laulusuoritus vÀhÀn plörinÀksi kun juostiin ympÀri lavaa
Joo, korjasin kommenttiani myöhemmin. Olet siis ihan oikeassa, minÀ sekoilin, kun ÀrsyttÀÀ Tonin touhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ihan vÀÀrÀssÀ kun kuvittelen, ettÀ muut valmentajat on ollu paaaaljon kriittisempiÀ laulajia/esityksiÀ kohtaan tÀnÀÀn kuin muina iltoina?
Olet. Kaikkien on pakko olla sitĂ€ mieltĂ€, ettĂ€ Toni on nk. âhyvĂ€ tyyppiâ. HĂ€ntĂ€ ei uskalleta kritisoida, koska siinĂ€ voi joutua ihailijoiden hyökkĂ€yksen kohteeksi. Mutta ihan munattomia valintoja ja perusteluja Tonilta, vaikka hĂ€nen piti olla se kapinallinen.
Sori, siis et ole vÀÀrÀssÀ, vaan olet ihan oikeassa.
Okei, missasin tÀn kommentin ennen kuin aloin ite vastaamaan. :D
Oon vielÀki aika kÀÀrmeissÀni siitÀ, ettÀ ensin Toni ja vÀhÀn sen jÀlkeen Olli pudottivat Emman. HÀn oli mielestÀni yksi kisan parhaista laulajia.
ĂĂ€ni ratkaisee -osio on paras. Sen jĂ€lkeen tĂ€mĂ€ on aika sietĂ€mĂ€töntĂ€, kun heikkoja esityksiĂ€ ylistetÀÀn mitĂ€ omituisemmin perustein ja parhaat pudotetaan pois.
Mun mielestÀ tÀmÀ Jennakin oli keskinkertainen esitys. En taas ymmÀrrÀ noita ylistÀviÀ kommentteja.
MitÀ dramaattista Jennan elÀmÀssÀ on tapahtunut?
Jenna oli upea. Samalla niin uskottava ja virheetön veto! Olisi ollut selkeÀÀ jatkopotentiaalia, mutta hyvÀ ettÀ kuuntelee sydÀntÀÀn. Bravo! Jatka laulamista!
Voihan kyynel nÀitÀ laulajia kun liikuttuvat jo etukÀteen omista esityksistÀÀn.
NÀÀ kaks viimistÀ varman saa tuolin
Voi voi. Onpas nyt muka niin herkkÀÀ.
Jannulla ei ollut utuista silmÀmeikkiÀ eikÀ itkenyt biisiÀÀn etukÀteen takahuoneessa joten ei jatkoon!
YllÀttÀin Toni tuntuu olevan huonoin valkku, jopa hyvÀt oli useimmat muuttuneet joksikin epÀaidoksi. Bertta osaa kyllÀ valita biisit ÀÀnelleen, finaalikamaa!
KyllÀ Wanqiu on parempi kuin Arttu. Jatkoon vain!
Eeiiiihhh miksi oi miksi tiputti Jannun!! Tuo Saija oli tylsÀö 13 tusinassa settiÀ. MÀ oon niiiiiin pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Jannulla ei ollut utuista silmÀmeikkiÀ eikÀ itkenyt biisiÀÀn etukÀteen takahuoneessa joten ei jatkoon!
Jannu olisi todennÀköisesti ollut melkoinen ÀÀnimagneetti finaaleissa, mutta ei kun ei.
KetÀ nÀistÀ oikeasti menisi jonnekin kuuntelemaan tai keneltÀ ostaisi levyn? TÀllaiset kisat ovat niin teennÀisiÀ ja keinotekoisia, ettÀ en usko, ettÀ kovinkaan montaa oikeaa artistia tÀÀltÀ syntyy ja pÀÀsee toteuttamaan omaa taiteilijuuttaan sooloartistina (jotkut kyllÀ toimisivat hyvin bÀndin solistina) - koska sellaista ei ole. On niin eri asia laulaa hyvin jotain listahittejÀ kuin oikeasti löytÀÀ oma tyyli ja uskottavaa sanottavaa. Se ettÀ joku työryhmÀ tekee kiireellÀ levyllisen keskinkertaisia kappaleita kisan voittajalle ei pitkÀlle pötkitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Eeiiiihhh miksi oi miksi tiputti Jannun!! Tuo Saija oli tylsÀö 13 tusinassa settiÀ. MÀ oon niiiiiin pettynyt.
NÀin tÀmÀ aina menee. Voicen alkuvuosina jatkoon menivÀt yhdentekevÀt R&B-tyttöset, nyt yhdentekevÀt konepoptyttöset.
Hmm, en tiiÀ ymmÀrrÀnkö kommenttisi jotenkin vÀÀrin, mutta en puhunut Tonin kommentoinnista mitÀÀn. :) Tarkoitin, ettÀ 3 muuta ovat antaneet mielestÀni paljon tiukempaa palautetta tÀnÀÀn Tonin laulajille, kuin aiemmissa jaksoissa on annettu muiden valmentajien laulajille.
En myöskÀÀn tarkoittanut, ettei heidÀn kommenttinsa olisi aiheellisia. Useammassa esityksessÀ meni itse laulusuoritus vÀhÀn plörinÀksi kun juostiin ympÀri lavaa