Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Samaa mieltä kuin Redrama: etäiseksi jäi Heidi, jotain ei tullut läpi.
Nuo sohvalla olijoiden meikit. O.O
Vierailija kirjoitti:
Tää ida on tosi vahva laulaja. Saattaisi todella hyvin menestyä tänä päivänä.
Kappale oli taas kerran aika mitäänsanomaton, muutenkin tuo äänensävy yhdistettynä aksenttiin niin kannattaisi hakea vähän toisenlaista kappaletta.
Plääh, ei varmaan ollut parempi kuin graham.
Miksi tota francisia noin hypetetään? Jos anna tiputtaa grahamin, niin annalla ei ole sit enää mitään saumoja voittaa.
Laura on ensimmäinen vakuuttava.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tota francisia noin hypetetään? Jos anna tiputtaa grahamin, niin annalla ei ole sit enää mitään saumoja voittaa.
Jännitän epäuskoisena samaa: voiko tosiaankin tiputtaa Grahamin? Minusta tähän asti ylivoimaisesti paras.
Kylmät väreet Laurasta. Siis hyvällä tavalla :)
Tää sifonkitakkityttö on kehnoin tähän mennessä. Mä en antais sille mitään tuolia ollenkaan. Voiko niin tehdä?
Oon varmaan ainoa joka ei tykkää tosta Laurasta. Sattuu korviin toi ääni ja persoonaton laulaja.
Tää Lauran on eka oikeesti hyvä esitys koko kaudella keltään.
Musta toi ääni kantaa upeesti Lauralla
Francis ei ollut enää hyvä. Kummallista äänenmuodostusta (ei varmaan oikea termi, mutta en tiedä muuta), esim. hide-sana tuli todella kummallisella kurkkuäänellä, ja muutenkin jotenkin ääni “heittelehti”.
Onko tuomarit täysin sävelkorvattomia? Ensin Ida kakkostuolille ja nyt Laura Grahamin ohi? Mitä hemmettiä?
Elsakin vetää nyt hyvin. Kyllä Iidan pitäisi pudota. Tiputtaisin jopa Francisin, koska olen jo kyllästynyt ja hän ei näytä haluavan tehdä mitään muuta kuin balladeja.
Hyvin meni lauralla mutta silti laittaisin nelostuoliin.
Huomaa kyllä että kaikki vähänkin "ammattilaisemmat" suorituksesta riippumatta tiputetaan kisasta koska tuottajat tykkäävät artisteista jotka on niin kokemattomia että laulavat mitä käsketään. Ammattilaisemmilla on jo mielipiteitä ja sehän ei käy.
Anna Poo: Ensin oli supermario tyyli, sitten katri Helena style, nyt kunnon mummo.
Tosi nättiä. Mutta kun pitää olla erikoista!!!
Graham tippuu!! Jes Jes Jes Jes! Good bye... :))
En tiedä miksi mutta mulla tuli alusta asti tästä Heidistä mieleen se Idolsissa viimeisimmällä kaudella ollut... Anna? Jota kanssa moni oiti ylimiselisenä. Semmoinen jännä koppavuus paistaa läpi melkein kaikesta mitä sanovat. En kuitenkaan keksi, mistä se vaikutelma tarkalleen tulee.
Surkee biisivalinta.