Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuomarit täysin sävelkorvattomia? Ensin Ida kakkostuolille ja nyt Laura Grahamin ohi? Mitä hemmettiä?
Olisin lauran laittanut idan edelle ja grahamin molempien edelle. Francis ehkä kakkoseksi tohon joukkoon. Muttakun anna laittoi idan kakkoseksi niin vaikeaksi menee eli parempia tippunee.
Tuo Fiona on kyllä supersuloinen. Herkkislaulaja. Tämä on Annan parhain.
Hitsi Elsaparkaa tuon meikin alla, tiesi et Vartiaista tulossa jo ennen aloitusta. Ei kannattais kun on samat piirteetkin. Jää kilpailuasemaan ja kyllä Jenni karismassa ja heittäyttmusessä voittaa
Ida ihan kuraa, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi mutta mulla tuli alusta asti tästä Heidistä mieleen se Idolsissa viimeisimmällä kaudella ollut... Anna? Jota kanssa moni oiti ylimiselisenä. Semmoinen jännä koppavuus paistaa läpi melkein kaikesta mitä sanovat. En kuitenkaan keksi, mistä se vaikutelma tarkalleen tulee.
No just tämä!
Läpilaulantaa tää Elsan esitys
miten mun mielestä tänään Annan tiimiläisillä on kaikilla ollut vaisut vedot, joku jäänyt uupumaan kaikilta :/
Ihme biisivalintoja tänään.
Melko pitkä nainen, pidempi kuin heikki, tai onko korkokengät (jommallakummalla) jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ei eiiii.
Tippuiko Graham? Olen vasta Ruudussa menossa Lauran kohdalla.
Miksi tämä on yritetty meikata ja stailata Jenni Vartiaisen näköiseksi? Huono biisivalinta tai ainakin mölisi oudosti menemään.
Jenna kuuluis Iidan tilalle. Laura sais jäädä erilaisena, mutta on hitto nelostuolilla.
Fionan ääni on kyllä niin kuin joku kaunis huilu.
Fiona voittaa. Ääni, ulkonäkö, asenne
Fionan sanat äsken haastiksessa, aamen!
Nyt kyl kohta G putoaa koska Fiona.
Eiiiiiiii! En taida katsoa loppuun, kun en kestä. Illan viimeisenä esiintyvä tyttö (en muista nimeä) menee varmaan vielä kaiken huipuksi ykköseksi, vaikka on aikamoinen sävelhapuilija.