Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuomarit tÀysin sÀvelkorvattomia? Ensin Ida kakkostuolille ja nyt Laura Grahamin ohi? MitÀ hemmettiÀ?
Olisin lauran laittanut idan edelle ja grahamin molempien edelle. Francis ehkÀ kakkoseksi tohon joukkoon. Muttakun anna laittoi idan kakkoseksi niin vaikeaksi menee eli parempia tippunee.
Tuo Fiona on kyllÀ supersuloinen. Herkkislaulaja. TÀmÀ on Annan parhain.
Hitsi Elsaparkaa tuon meikin alla, tiesi et Vartiaista tulossa jo ennen aloitusta. Ei kannattais kun on samat piirteetkin. JÀÀ kilpailuasemaan ja kyllÀ Jenni karismassa ja heittÀyttmusessÀ voittaa
Ida ihan kuraa, en ymmÀrrÀ.
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ miksi mutta mulla tuli alusta asti tÀstÀ HeidistÀ mieleen se Idolsissa viimeisimmÀllÀ kaudella ollut... Anna? Jota kanssa moni oiti ylimiselisenÀ. Semmoinen jÀnnÀ koppavuus paistaa lÀpi melkein kaikesta mitÀ sanovat. En kuitenkaan keksi, mistÀ se vaikutelma tarkalleen tulee.
No just tÀmÀ!
LÀpilaulantaa tÀÀ Elsan esitys
miten mun mielestÀ tÀnÀÀn Annan tiimilÀisillÀ on kaikilla ollut vaisut vedot, joku jÀÀnyt uupumaan kaikilta :/
Ihme biisivalintoja tÀnÀÀn.
Melko pitkÀ nainen, pidempi kuin heikki, tai onko korkokengÀt (jommallakummalla) jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ei eiiii.
Tippuiko Graham? Olen vasta Ruudussa menossa Lauran kohdalla.
Miksi tÀmÀ on yritetty meikata ja stailata Jenni Vartiaisen nÀköiseksi? Huono biisivalinta tai ainakin mölisi oudosti menemÀÀn.
Jenna kuuluis Iidan tilalle. Laura sais jÀÀdÀ erilaisena, mutta on hitto nelostuolilla.
Fionan ÀÀni on kyllÀ niin kuin joku kaunis huilu.
Fiona voittaa. ĂĂ€ni, ulkonĂ€kö, asenne
Fionan sanat Àsken haastiksessa, aamen!
Nyt kyl kohta G putoaa koska Fiona.
Eiiiiiiii! En taida katsoa loppuun, kun en kestÀ. Illan viimeisenÀ esiintyvÀ tyttö (en muista nimeÀ) menee varmaan vielÀ kaiken huipuksi ykköseksi, vaikka on aikamoinen sÀvelhapuilija.