Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisilla on nykyään valtavan kokoiset jalat

Vierailija
05.01.2018 |

Tulipa se taas todistettua. Lenkkeillessäni näin nuoren naisen, joka oli ilmeisesti myös lenkillä. Ja kun katsoi tämän naisen lenkkikenkiä, niin olivathan ne isot. Tuskin käyttäisi isoja kenkiä, ellei jalatkin olisi isot. En pysty pelkällä vilkaisulla kenkiin sanomaan mitään tarkkaa kengännumeroa, mutta oli varmasti reilusti yli 40. Oli nainen kyllä pitkäkin, melkein 180 cm varmaan, mutta kyllä ne kengät näyttivät silti todella isoilta. Eikä hän todellakaan ollut ainut sellainen näkemäni nainen, vaan nykyään näkee lähes poikkeuksetta isojalkaisia naisia.

Miksi naisilla on nykyään niin valtavan kokoiset jalat? Itse voin miehenä muille miehille sanoa, että jos teidän mielestänne naisella pitää olla pienet jalat, niin vaikea teidän on sellaista naista enää nykyään löytää. Nykyään tuntuu olevan ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että naisilla alkaa kengännumero jo nelosella. Monilla se on jo reilustikin neljänkympin yläpuolella.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 36.5-37 -kokoinen jalka ja lähes aina tämän koko on ensimmäisenä lopussa, jos olen kenkiä ostamassa (erityisesti alesta). Joten voisi päätellä että isolla osalla on tämä jalankoko, kun taas 41-42-kokoja on lähes aina aletuotteissakin jäljellä.

Mielenkiintoista. Minulla on jalannumero 41 ja se koko on alerekeissä AINA loppu, 36 ja 37 kyllä löytyy lähes poikkeuksetta.

Sama kokemus kokojen saatavuudesta. Mulla on 37 ja hyvin usein on hyllyssä vielä pienempiä kokoja jäljellä ja kenkiä löytää alesta. Koot 38 -41 näyttää loppuvan ekana. Pienellä jalalla on helppo löytää kenkiä.

Vierailija
122/132 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Nyt sä varmaan sit tiedätkin kaikkien suomalaisten naisten jalan koon. Itellä 37...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokoajan tässä aikuisiässä jalka kasvanut. Osaako joku selittää miksi?! Ikä nyt 29v ja 1,5 kokoa kasvanut jalka.

Jalkani on kohta leveämpi ja pidempi kun mieheni. Osaako joku sanoo?

Vierailija
124/132 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel*etti miten isoja hikijalkoja!! Tähän vielä rehottavat kainalokarvat ja lyhyet tukat naisilla niin erektion laskee kuin lehmän häntä!!

Vierailija
125/132 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni on 94-vuotias ja hänellä on 43 jalka, joten onpa sitä isoja jalkoja ollut ennenkin!

Vierailija
126/132 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisoletettu?

Vierailija
127/132 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miesten munien koko kompensoi. Toinen kasvaa, toinen pienenee.

Kivessyöpä?

Vierailija
128/132 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellehermannikengät vain lenkkipolulle, niin saa hölkätä rauhassa. Nakinhierojat Nevadaan.

Vierailija
129/132 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kengännumero 40 ja pituus 160.

Vierailija
130/132 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen yleistys tänään. Minulla on 37 ja aikuisella tyttärellä 36. Miehellä ja pojalla 44.

Vierailija
131/132 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkafetisistin hikinen hätä

Vierailija
132/132 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa perää varmaan on.Itse olen 61-vuotias nainen ja jalka on 39,saattaa  mennä38 mallista riippuen.

Mielestäni mulla on normaali,mutta siis reilun keskikokoinen jalka.

Joskus kun olen katsellut oikein vanhoja filmejä,siis puhun20-luvun mykkäelokuvista,niin ihmettelen niissä naisten jalkoja.Liekö sitten syynäse että niissä on mittasuhteet muutenkin niin minimaaliset.

Jalat ovat nimittäin kuin kärpäsillä,leveiden helmojen alta näkyy kaksi tulitikkua ja jalkaterä,mistä tässä nyt puhutaan,näyttää kärpäsen jalalta.

Onhan ihmiset muutenkin kasvaneet.Olen 167 pitkä.1800-luvulla syntynyt mummoni oli saman pituinen ja häntä pidettiin pitkänä naisena.

Itse olen kai keskimittainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan