Ihmiset, jotka eivät viidessä sekunnissa löydä haluamaansa tuotetta ja sitten myyjältä kysymään!!!
Mitä avuttomuuden ja vajakkien huippuja tällaiset ihmiset ovat?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Nämä ihmiset ei osaa kotona edes vettä keittää.
Mistäköhän näin päättelet? Minä kävelen välillä kaupassa suoraan henkilökunnan luo ja kysyn etsimääni tuotetta. Myyjä löytää samantien. Minusta tänä onvain järkevää. Miksi tuhlaisin aikaa kaupassa haahuiluun kun myyjä löytää etsimäni tuotteen samantien.
Vierailija kirjoitti:
Aika heikko tekele perjantaiprovoksi. Ei lähde vaikka ap yrittää yrittää...
Niinpä. Ihan rupeaa vituttamaan tämä palstan taso nykyään. Oi niitä aikoja kun täällä viihtyi monta tuntia ja oli hauskaa...
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä ihmiset löytävät kotoaan esim paistinpannun tai sakset? Joku omainen koko ajan neuvomassa?
Olisikin joku kertomassa, no paistinpannua harva varmaan hukkaa? mutta sakset, oi oi oi ne on monesti karkuteillä, samoin rillit, kännykkä, kynät, teippikela, kissan lelut voin jatkaa listaa loputtomiin. Että kun yksin asuu, saa aikaa kulumaan kummasti esineitten etsimiseen. Ja kyllä siivoan säännöllisesti kotini, joten sotkuisuudesta ei ole kyse vaan hajamielisyydestä.
Oletkos miettinyt myös sitä mahdollisuutta, että kaupassa asiointi on monelle aika jännittävääkin ja ilman listaa pää 'tyhjenee' samalla sekunnilla kun ovista astuu sisään...siksi on jotenkin eksynyt olo joillakin.
Olen isossa kaupassa ekaa kertaa ostamassa tuotetta X. En tiedä mistä se löytyy ja minulla on vaihtoehtona a) käytää 1-20 min tuotteen X etsintään, tai b) kysyä myyjältä joka osoittaa heti oikean paikan.
Vaikea nähdä miksi vaihtoehdon b) valinta olisi huono ratkaisu?
ps. minä asun kotonan ja olen asettanut siellä tavarat paikoilleen, joten tiedän missä ne ovat. Minkälainen retardti pitää olla, että vertaa kauppaa ja kotia tässä yhteydessä.