Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset, jotka eivät viidessä sekunnissa löydä haluamaansa tuotetta ja sitten myyjältä kysymään!!!

Vierailija
05.01.2018 |

Mitä avuttomuuden ja vajakkien huippuja tällaiset ihmiset ovat?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö myyjät ole asiakkaita varten kaupassa? Minä kysyn aina, mikäli en heti löydä etsimääni. Ei kiinnosta kierrellä mitään automarketteja huviksensa.

Vierailija
2/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan näitä ihmisiä. Heidän avuttomuutensa takiaan tuotteet maksavat enemmän kuin pitäisi, koska kaupoissa on pidettävä myyjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, meille tyrkytetään jo itsepalvelukassoja. Eikö tässä saa edes enää kommunikoida asiakaspalvelijoiden kanssa?

Vierailija
4/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä ihmiset löytävät kotoaan esim paistinpannun tai sakset? Joku omainen koko ajan neuvomassa?

Vierailija
5/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavia asiakkaita. Miksi itse vaivautuisin, jos myyjä ei tehdä jotain puolestani?

Vierailija
6/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Minä olen tuo ihminen. Ja kun kysyn myyjältä, haluamani tuote löytyy yleensä just siitä kulman takaa tai noloimmassa tapauksessa selkäni takaa... :D

Vierailija
7/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät löydä edes maitoa ruokakaupasta kysymättä. Huoh...

Vierailija
8/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmiset ei osaa kotona edes vettä keittää.

Vierailija
9/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä ihmiset löytävät kotoaan esim paistinpannun tai sakset? Joku omainen koko ajan neuvomassa?

Meillä ei kotona ole ihan 4 000 neliötä tilaa mistä etsiskellä. 20 neliön keittiöstä löytyy paistinpannu aika helposti.

Vierailija
10/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alzheimer ei ole naurun asia.

Vierailija
11/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan näitä ihmisiä. Heidän avuttomuutensa takiaan tuotteet maksavat enemmän kuin pitäisi, koska kaupoissa on pidettävä myyjiä.

Mahtaa sinulla olla rankkaa apteekeissa.

Niistä voisi kyllä aloittaa sen henkilökunnan vähentämisen, jos jostain pitää.

Vierailija
12/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on kiire, kysyn myyjältä apua ellen muutamassa kymmenessä sekunnissa löydä itse tuotetta. Mm. sitähän varten myyjät kaupassa ovat.

Vierailija
13/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuttomuus on lisääntynyt eksponentiaalisesti viime vuosina. Monet ihmiset eivät edes tiedä miten rullaportaissa kuljetaan tai hissiä käytetään!

Vierailija
14/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjien hommaa on palvella kaupassa asiakkaita ja siitä heille maksetaan palkkaa, ei esim. seisoskelusta purkkaa jauhaen ja silmiään pyöritellen. Joillain voi joskus syystä tai toisesta olla kiire, eivätkä he halua käyttää tuotteiden etsiskelyyn ylimääräistä aikaa.

Vierailija
15/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kotona ole ihan 4 000 neliötä tilaa mistä etsiskellä. 20 neliön keittiöstä löytyy paistinpannu aika helposti.

Ja varsinkin kun on itse laittanut sen paistinpannun/sakset sinne missä ne ovat. Kaupassa en ole kyllä hyllyttänyt.

Vierailija
16/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteja ja avuttomia. ”MINÄ vaadin palvelua vaikka hyvin tiedän missä perunoita on”

Vierailija
17/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monista marketeista saa etsiä myyjiä kissojen ja koirien kanssa, eli ei niitä siellä joutilaana pyöri. Jos näet myyjän, niin se on todennäköisesti hyllyttämässä tavaraa. Tätä varten myyjät pääasiassa ovat marketeissa.

Vierailija
18/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset unohtavat mistä valon saa päälle omassa kylppärissä. Saati sitten missä maito on kaupassa.

Vierailija
19/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä aivopieru. Että lisää yhteiskunnan rahoilla eläviä työttömiä olisi sitten parempi?

Vierailija
20/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko tekele perjantaiprovoksi. Ei lähde vaikka ap yrittää yrittää...