Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma alapää synnytyksestä - miten voi olla enää miehen kanssa sängyssä?

Eikö enää ikinä seksiä
04.01.2018 |

No niin, synnyttäneen naisen alapää voi olla ikävän näköinen. Minulla on peräpukamahelttoja ja synnytyksessä revennyt alapää, joka ei näytä kivalta. Miten voi päästä eroon noloudesta ja olla miehen kanssa sängyssä ajattelematta tätä? Miten miehet ovat suhtautuneet tällaiseen ja mitä tässä voi tehdä? Apua!

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pil*un ulkonäkö oikeasti merkkaa miehelle mitään, tärkeintä on että sitä saa.

Tuskinpa te ennenkään olette harrastaneet seksiä spottivalo haaroväliin suunnattuna.

En ole koskaan tavannut miestä, jolla olisi silmät k*llin juuressa. Ei sitä näe tosi tilanteessa.

Eli et ole ikinä saanut suuseksiä mieheltä. Kuinka surullista.

Jos suuseksi olisi sitä että toinen vaan kyylää alapäätä, saisi jäädäkin väliin. Sinä et ole tainnut antaa suuseksiä kenellekään, jos se sinun mielestäsi on katsomista ja ulkonäköpisteiden antamista.

Itse olen kerran kokeillut suuseksiä ottavana osapuolena ja jäi siihen yhteen kertaan.

Joiduin feikata orgasmin jotta ällöys olisi äkkiä ohi. Ei vaan ollut mun juttyr, eikä ole yhtään surullista.

Miehelle annan suuseksiä, mutta itse en halua värkkiäni lipitettävän.

Vierailija
82/131 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vertaistukea antaakseni, en ole synnyttänyt mutta minulla on silti peräpukamia. Tietenkin se vaikuttaa seksielämään, kun joutuu häpeämään. Spontaani seksi ei tule kysymykseen, valot pitää aina sammuttaa. Seksielämä todellakin on pilalla häpeän takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vertaistukea antaakseni, en ole synnyttänyt mutta minulla on silti peräpukamia. Tietenkin se vaikuttaa seksielämään, kun joutuu häpeämään. Spontaani seksi ei tule kysymykseen, valot pitää aina sammuttaa. Seksielämä todellakin on pilalla häpeän takia.

Todella surullista että parisuhteessa joutuu häpeämään itseään.. Ei sen niin pitäisi olla.

Vierailija
84/131 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä. Meillä on miehen kanssa molemmilla pukamia ja silti mahtava seksielämä. Sua ei haittaa pukamat vaan estot.

Vierailija
85/131 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli synnytyksen jälkeen ihan estoton! Nautin valtavasti seksistä ties missä asennoissa ja kirkkaassa päivänvalossa. Uskon että naisen estoisuus ja itsensä häpeileminen on miesten mielestä pahempi juttu kuin joku pukamaheltta tai eppariarpi tai yleensäkään pimpin ulkonäkö.

Vierailija
86/131 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montut voisivat mennä gynekologille keskustelemaan.

Kohdun laskeuma?

On käyty lääkärillä monesti. Emättimen takaseinä on kuulemma hieman löysä, ja lantionpojhatreeniä on suositeltu. Muuten kaikki normaalia, myös tämä kammottava ammottava emättimen aukko. Nythän puhutaan siis suurentuneesta emättimen aukosta, ei kohdun laskeumasta.

Tämä voi olla yksilöllistä, mutta jooga ja pilates tiukensivat mulla alakerran paikkoja. Kannattaa kokeilla, ei siinä menetä mitään, korkeintaan muutaman kilon.

Ohis, ainakin minulla paikat oli todella ammottavat ja revenneet, ei auttanut mikään jumppa, vain kirurgin veitsi. Tottakai jumppa on silti hyvä juttu, mutta ei se tietenkään isoja vaurioita korjaa.

Joo, vähän kuin luu olisi ensin mennyt poikki ja sitten päässyt luutumaan väärään asentoon. Ei siinä jumppa auta, ensin leikataan ja korjataan ja sitten jumpataan.

Vierailija
87/131 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos asia jaksaa naurattaa, mutta minulla ainakin on ikävä entistä tiukkaa ja nättiä alapäätäni.

Saahan sitä kaikenlaista ikävöidä. Kun ikää tulee lisää, ikävöidään sitten vielä siloisia kasvoja, terhakoita rintoja, litteämpää vatsaa...

Miten olis, jos nuorena jo ottais sen asenteen, että koko elämä on muutoksia - niin kehossa kuin mielessäkin? Ei se "kasvu" lapsuuteen ja nuoruuteen lopu. Järjetöntä opettaa itselleen, että on olemassa joku "oikea minä", ja kun se muuttuu, se on pilalle menemistä. Ihan yhtä aitoa sinua kehosi oli vaikka 10-vuotiaanakin. Ja myös 50-vuotiaana.

Joo, muutokset kuuluvat elämään ja tämä on edelleen minun kroppani, valitettavasti, mutta kaikki muutokset eivät todellakaan ole positiivisia. Kasvu on mielestäni positiivista muuttumista ja jotakin kohti menemistä, enkä millään pysty näkemään synnytyksessä hajonnutta toosaa ”kasvuna” tai positiivisena asiana, vaikka kuinka yrittäisin. Tämän kanssa nyt on vain elettävä, mutta asialla on merkittävä vaikutus minun seksielämääni kuitenkin. Tapailin taannoin erästä miestä, oli kemiaa ja kipinät sinkoilivat.. kunnes oli meillä oli ensimmäisen kerran seksiä yhdyntään saakka. Toista kertaa ei sitten tullukaan, eikä mennyt kauaakaan kun mies lopetti suhteen. Ei sanonut asiasta mitään, mutta syyn nyt voin kyllä itsekin päätellä.

Et sitten ole pelimiehiin ennen törmännyt? Ei ne kaada samaa saalista kahta kertaa.

Vierailija
88/131 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se "ammottava aukko" haittaa, koska kiihottuessa emättimen ympärillä olevat osat turpoavat (lienevätkö lihaksia vai klitoriksen "juuret") ja emätin tiukkeneepi yhteiseksi iloksemme. Nuorena mulla oli kauhee angsti synnytyksessä rupsahtaneen alapään takia, mutta se meni ohi, kun mies on siihen lääpällään ja katselee sitä ihan fiiliksissä.

Vierailija
89/131 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin luulet, että mies rakastaan vaimoaan eniten? Vinkki: kun on saanut esikoisen. 

Vierailija
90/131 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se "ammottava aukko" haittaa, koska kiihottuessa emättimen ympärillä olevat osat turpoavat (lienevätkö lihaksia vai klitoriksen "juuret") ja emätin tiukkeneepi yhteiseksi iloksemme. Nuorena mulla oli kauhee angsti synnytyksessä rupsahtaneen alapään takia, mutta se meni ohi, kun mies on siihen lääpällään ja katselee sitä ihan fiiliksissä.

Toivon todella, että asia olisi noin ja joku vielä hyväksyisi minut tällaisena. Kynnys yrittää uutta suhdetta on todella korkealla.

Vierailija
91/131 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitupitoinen ruoka elämäntavaksi - pois kaikki vatsaa kovettava. Siitä ne pukamat vähitellen saat hallintaan - ja pullahtavat heti takaisin,  jos lipsut. Kokemusta on.

Vierailija
92/131 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt mutta alapääni on aina ollut melko rujoa katsottavaa. Kerran jopa eräs gynekologi totesi että "ei millään pahalla mutta sulla on kyllä aika paljon lihaa alapäässä" (ihanaa kun olin nuori tyttönen ekaa kertaa gynellä), viittasi siis erittäin suuriin häpyhuuliini. Lisäksi löytyy vaikka mitä helttoja, varsiluomia yms. Kyllä on miehille silti kelvannut :D

Vierailija
93/131 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pil*un ulkonäkö oikeasti merkkaa miehelle mitään, tärkeintä on että sitä saa.

Tuskinpa te ennenkään olette harrastaneet seksiä spottivalo haaroväliin suunnattuna.

En ole koskaan tavannut miestä, jolla olisi silmät k*llin juuressa. Ei sitä näe tosi tilanteessa.

Jos suuseksi olisi sitä että toinen vaan kyylää alapäätä, saisi jäädäkin väliin. Sinä et ole tainnut antaa suuseksiä kenellekään, jos se sinun mielestäsi on katsomista ja ulkonäköpisteiden antamista.

Itse olen kerran kokeillut suuseksiä ottavana osapuolena ja jäi siihen yhteen kertaan.

Joiduin feikata orgasmin jotta ällöys olisi äkkiä ohi. Ei vaan ollut mun juttyr, eikä ole yhtään surullista.

Miehelle annan suuseksiä, mutta itse en halua värkkiäni lipitettävän.

Häpeiletkö, kun ajattelet että se on ruma?

Vierailija
94/131 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se pikemminkin mene niin päin, että emätin on tavallisesti "lytyssä", mutta kiihottuessa se avautuu ja laajenee, jotta penis mahtuu sisään? Tiukkuus taas riippuu synnynnäisestä rakenteesta ja lantionpohjan lihasten kunnosta. Nyt täytyy kyllä melkein googlettaa :D

Vierailija
95/131 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään kyyläillä tai pisteitä anneta, mutta tuleehan se nähtyä siinä kun lähestytään ja minua se näky ainakin houkuttelee ja kiihottaa. Tosin sitten varsinaisessa suuseksivaiheessa ollaan niin lähellä, ettei siinä mitään näe. Minusta seksistä voi nauttia kaikilla aisteilla.

Vierailija
96/131 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole synnyttänyt mutta alapääni on aina ollut melko rujoa katsottavaa. Kerran jopa eräs gynekologi totesi että "ei millään pahalla mutta sulla on kyllä aika paljon lihaa alapäässä" (ihanaa kun olin nuori tyttönen ekaa kertaa gynellä), viittasi siis erittäin suuriin häpyhuuliini. Lisäksi löytyy vaikka mitä helttoja, varsiluomia yms. Kyllä on miehille silti kelvannut :D

Oi, minä olen aina haaveillut että tulisi vastaan oikein kunnon huulet :) Vielä ei ole sellaisia osunut kohdalle, toivottavasti vielä joku päivä.

M41

Vierailija
97/131 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuuskysymys.

Vierailija
98/131 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota. Miten sinä tämän rumuuden tiedät? Ainakin mun kumppanilla on aina ollut niin kova kiire synnytysten jälkeen päästä sinne mun jalkoväliin, ettei ole mahdollisisiin muutoksiin kiinnittänyt huomiotaa. Jos värkit toimii ja ei ole kipuja kaikki on ok. Jos on ongelmia kannattaa kääntyä lääkärin puolee. Luoja, että ihmiset kehittää omituisia ongelmia itselleen.

Minulla ei ole vielä lapsia ja alapään ulkonäkö on yksi asia joka lastenhankinnassa mietityttää. Kyllä me katselemme toistemme kehoja eli myös niitä alapäitä mm. seksin aikana ja saunassa ja usein kehumme, että "sulla on kaunis pimppi" tai "tykkään siitä miltä sun pippeli näyttää". Eikä nykyinen mieheni ole ensimmäinen joka on kehunut alapääni ulkonäköä. Mielestäni parisuhteeseen ja seksiin kuuluu olennaisesti kumppanin vartalon ihastelu ja sen ääneen sanominen.

No jos aikuiset ihmiset puhuu pimpistä ja pippelistä niin voi kyynel...

Vierailija
99/131 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ainakin, ihme kyllä, synnytykset ovat tehneet vain hyvää keholle, mielelle ja seksuaalisuudelle. On tosin ollut hyvä tuuri ja kaikki on mennyt putkeen, kokemuksina olleet ihmeellisiä. Viime kerralla oli suositellut säännöllisesti (ei vielä sietämättömän kipeästi) jo 10 h kun lähdettiin sairaalaan. Viikkoa ennen gyne oli sanonut, ettei mitään synnytystä ennakoivia muutoksia ja sairaalaan päästessä vasta 2 cm auki.

Itselläni raskaudet ja synnytykset ovat lisänneet lantionpohjan tuntemusta ja hallintaa, itsearvostusta naisena, vartaloni muotoja.. positiivisina olen kokenut nämä muutokset, tokikaan en ole repeillyt tai saanut vaivoja. Toisessa raskaudessa (joka meni yliajalle, muut kestäneet rv 39+) sain pukamankin. Kävin leikkauttamassa sen heltan pois kun oli kipeäkin. Ei se minua vielä järkyttävän rumaksi ja epäseksikkääksi tehnyt, yksi pukama! Rakasteltiin ja pantiin normaalisti ennen toimenpidettä.

Vierailija
100/131 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*suositellut = supistellut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme