Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma alapää synnytyksestä - miten voi olla enää miehen kanssa sängyssä?

Eikö enää ikinä seksiä
04.01.2018 |

No niin, synnyttäneen naisen alapää voi olla ikävän näköinen. Minulla on peräpukamahelttoja ja synnytyksessä revennyt alapää, joka ei näytä kivalta. Miten voi päästä eroon noloudesta ja olla miehen kanssa sängyssä ajattelematta tätä? Miten miehet ovat suhtautuneet tällaiseen ja mitä tässä voi tehdä? Apua!

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jaskaa. Ikään kuin miehen alapää ei olisi ruma, jos noin ajattelee, karvaiset kassit ja touhutippa sinipunaisen pötkön päässä ei ole kaunis.

Vaikkei olisi edes synnyttänyt mies :D

Ai kamala :D :D saa niin hyvää viihdettä perjantaipäivään täältä!

Vierailija
102/131 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
104/131 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinne kiva tatuointi

Vierailija
105/131 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi huonoitsetuntoinen jos tuosta tulee sinulle ongelma. Ja olet siis aiemmin ilmeisesti saanut jotain hyvää siitä, että olet ajatellut alapääsi ulkonäön kiihottavan miehiä. Hyi sinua. Ihan oikein sinulle, että nyt painit tuollaisen murheen kanssa. Me, jotka olemme järkeviä realisteja, olemme ajatelleet koko elämämme, että pillu on todella ruma, myös miesten mielestä, eikä tuollainen tilanne ole muutos siihen. Lisäksi ajattelen itse niin, että mies, joka arvostelee pillun ulkonäköä ansaitseekin jäädä ilman seksiä. Näin se, mille mun alapää näyttää, ei ole issue. Kun se on jokatapauksessa ruma kuin mikä, aina.

Ei mun alapääni ole ainakaan ruma. Eikä todellakaan niin ruma, ettei mitkää repsotukset ja muut sitä pahentaisi. Olen aina ollut onnekas ns. viivapillu, eikä sisemmätkään "tavarat" ole sen roikkuvampia tai isompia tms. 

Minusta viivapillu ei ole kaunis vaan sellainen, missä kaikki on ulkona.

m44

Mä varaan tän miehen itelleni!

N38

Vierailija
106/131 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että miehesi rakastaa ja haluaa sinua sellaisena kuin olet. Kyllähän jokainen ymmärtää, että raskaus muuttaa kehoa. Seksikkyys on pohjimmiltaan sitä, miten kantaa itsensä. Leuka ylös, olet miehellesi haluttava siinä missä ennenkin.

Vierailija
107/131 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

gdfgdfgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi huonoitsetuntoinen jos tuosta tulee sinulle ongelma. Ja olet siis aiemmin ilmeisesti saanut jotain hyvää siitä, että olet ajatellut alapääsi ulkonäön kiihottavan miehiä. Hyi sinua. Ihan oikein sinulle, että nyt painit tuollaisen murheen kanssa. Me, jotka olemme järkeviä realisteja, olemme ajatelleet koko elämämme, että pillu on todella ruma, myös miesten mielestä, eikä tuollainen tilanne ole muutos siihen. Lisäksi ajattelen itse niin, että mies, joka arvostelee pillun ulkonäköä ansaitseekin jäädä ilman seksiä. Näin se, mille mun alapää näyttää, ei ole issue. Kun se on jokatapauksessa ruma kuin mikä, aina.

Sun järkevä realismi ei kyllä ole realismia nähnytkään. Normaalin miehen mielestä pillu ei todellakaan ole lähtökohtaisesti ruma. Siitä en osaa sanoa, miltä se voi heti synnytyksen jälkeen näyttää, mutta olen nähnyt synnyttäneiden naisten värkkejä eikä niissäkään ole mitään vikaa ollut. Houkuttelevan näköisiä kaikki.

M41

Parhaimmillaanhan pillu voi olla hyvinkin kaunis aivan kuin leuan kaari, korvan kaareutuminen tai lantionkaaren muodot. Omalla puolisollani on aivan mahtava, ei voisi kyllä parempaa toivoa.

Vierailija
108/131 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joillain voi olla jopa kymmenen lasta? Niinpä - pillu on aina nussittavan näköinen myös Jumalan mielestä :)

M48, guru

Vierailija
109/131 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että miehesi rakastaa ja haluaa sinua sellaisena kuin olet. Kyllähän jokainen ymmärtää, että raskaus muuttaa kehoa. Seksikkyys on pohjimmiltaan sitä, miten kantaa itsensä. Leuka ylös, olet miehellesi haluttava siinä missä ennenkin.

Ei helevata tätä voimaantumis pas*kaa taas. Ei kai kukaan nainen oikeasti kuvittele tälläistä. Miksi luulette että miehenne katselee kauniita naisia ja pokea ja naisten kuvia? Jep, niinpä. Sieltä saadaan hyvä kiihoke. Se oma nainen on rakas ja siltä saa sitä aitoa tavaraa. Haluttavuuden kanssa nyt ei tarvitse jäädä vatvomaan. Tulee vain paha mieli.

Vierailija
110/131 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ruma, on. Mullakin juuri tuo ammottava emättimen ulkosuu. Imukuppisynnytys, eppari, emättimen takaseinän reipas repeämä, ommellut haavat myös repesivät hematooman ja puutteellisen potilasohjauksen vuoksi. Plus reippaat ulkoiset pukamat ja rektoseele. Gynekologi totesi toosastani, että NORMAALI alatiesynnyttäneen alapää. Ei tällaista jumpalla ja kuitupitoisella ruokavaliolla korjata. Seksielämä on ok, miehelle kelpaa, toukokuuta tietty voisi olla lisää. Leikkaukseen en vielä halua, kun pitokyky kummallakin puolella kunnossa (vaikeissa lantion ongelmissa herkästi leikkauksella joutuu ojasta allikkoon).

Vierailija
111/131 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkuutta piti kirjoittamani, ei toukokuuta.

T. 110

Vierailija
112/131 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun ja naisen ulkonäöllä ei ole väliä kunhan pillu on kireä ja painoindeksi enintään 20. Korppikotkan näköisen päähän voi aina vetää paperipussin.

Vierailija
113/131 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
114/131 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin?

Vierailija
115/131 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon

Vierailija
116/131 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan kamalan näköinen

Vierailija
117/131 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paiskaas kuva toostastasi

Vierailija
118/131 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rumaksi venyy

Vierailija
119/131 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestapiireissä ihan soiva värkki loppuun asti.

Vierailija
120/131 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä tunnustaa etten ole ikinä kurkkinut sukupuolielimeni ulkonäköä. Minulle on aina riittänyt se, että se on terve, tunteva ja toimiva. Mies sitä nyt on tietty joutunut/halunnut katsella, mutta kyllä häntäkin enemmän nämä toiminnalliset ominaisuudet siinä kiinnostaa. Paljon nautintoa se elämääni tuo, joten en pysty kuvittelemaan mitä v#ttunsa ulkonäköä miettivän päässä liikkuu. Ei siinä miehen p#niksessäkään komeus? merkkaa mitään. Koko ,kovuus ja miten sitä käyttelee on tärkeämpää. Mulle näiden elinten ulkonäköä kiihottavampaa on se, millaisten raamien mukana ne kulkee. Onko täällä kaikki jotain keskenkasvuisia teinejä, joilla on joku ulkonäkö fiksaatio?

Niin vähän niinkuin miehetkään ei koskaan katsele tai koskettele omia sukupuolielimiään ja eivät koskaan tunne riittämättömyyttä niiden vuoksi? On kyllä paksua pajunköyttä vähätellä naisen tuskaa siitä miten synnytys on alapäätä runnellut ja naisen pettymystä ja vaikeutta elää asian kanssa. Ja jokaisen tytön ja naisen on hyvä katsoa omaa alapäätään jotta tietää miltä se näyttää ja on vain tervettä olla kiinnostunut siitä miltä OMA alapää näyttää. Kummallista että jos jonkinmoisten lääkäreitten eteen pitää jalkoväli leväyttää mutta sitten on se kumma että oman alaoäänså ulkonäköä miettii!

Miten joku nainen kehtaa kirjoittaa tuollaista muista naisista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi