Mikä miehessäsi on parasta? Hehkutusketju!
Puhutaan kerrankin positiivisista jutuista eikä aina valiteta miehistä. Mikä tekee sun miehestä maailman parhaan miehen?
Kommentit (144)
Ehdottomasti se että on niin hyvin varusteltu <3 hänellä on 23 cm pitkä ja ympärysmitaltaan 16 senttinen lemmenvaltikka joka tyydyttää minut täydellisesti. Harrastamme seksiä joka päivä kun olemme yhdessä ja saan aina useita orgasmeja <3 Toisin sanoen olen löytäny täydellisen miehen <3
Vierailija kirjoitti:
Se, kun paljon poissa kotoa.
Tämä tällä hetkellä ehdottomasti!
Toisessa maassa = tarpeeksi kaukana.
Hän on ensimmäinen ihminen, jonka kanssa voin olla täysin oma itseni. Hän tuo minusta parhaat puoleni esiin, ja tekee minusta paremman ihmisen. Hänen kanssaan on aina helppo olla. Hän on todella hauska, ja saa minut nauramaan joka päivä monta kertaa. Usein niinkin, että meinaan pissata housuun ja happi uhkaa loppua :D Hän on älykäs ja hyvä keskustelemaan. Hän on empaattinen ja herkkä. Hänen kanssaan on turvallista olla. Hän tekee minusta käsittämättömän onnellisen! Hän tukee minua, kun tarvitsen sitä. Hän antaa minulle omaa tilaa.
Hän on myös ihan käsittämättömän hyvän tuoksuinen :D
Antaa minun olla oma itseni ja rakastaa siksi (siitä huolimatta?)
Luotettavuus, väkivallattomuus, vastuullisuus, osaaminen.
Olin kahden pienen lapsen yh kun tavattiin.
Otti lapseni oikeastaan heti omikseen. Lapsilla ei siis biologista isää enää ollut.
Nyt kymmenen vuotta myöhemmi, kohtelee heitä edelleen ominaan ja yhtä tasavertaisesti kuin kahta biologista lastaankin.
Kertoo rakastavansa meitä joka päivä. Töistä laittaa minulle "rakastan" viestejä.
Jos jostain asiasta on sanomista niin heti koittaa tehdä parannuksia. Nyt sanoin viimeksi että on liian vähän läheisyyttä ollut viime aikoina (meillä vauva) niin heti on tullut enemmän lähelle ja ottanut kainaloon.
Tekee hyvää ruokaa.
On osallistuva isä.
On luotettava. Voin luottaa siihen mitä mies sanoo.
Kiva ulkonäkö.
Osallistuu lasten hoitoon ja viettää mielellään aikaa heidän kanssaan pelaillen ym.
Tässä nyt vaan pieni osa siitä mitä mies on.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että se välillä on poissa jossain muualla. Yök koko ukko.
Jos tuo on parasta miehessä niin miksi olette yhdessä?
Kärsitkö läheisriippuvuudesta?
Se, että voin luottaa häneen ja hän osaa olla vahva silloin, kun olen itse heikko. Hän saa minut aina nauramaan huumorintajullaan. Hän on loistava suutelija ja upea rakastaja. Hän rakastaa minua sellaisena kuin olen.
Hän on myös paras ystäväni 😊
Mahtava sängyssä! Saan joskus tripla orgasmeja ja yksi voi kestää yli 10 sekunttia. Olen aivan taivaissa.
Lisäksi miehellä on sellainen "ongelma" että tulee aika hitaasti pannessa. Kestää puolisen tuntia ennen kuin laukeaa. Ja mä rakastan panemista! Tätä ennen on ollu aina 3 minuutin miehiä joten tää on luksusta.
Älykkyys, rauhallisuus, lempeys, kärsivällisyys, vaatimattomuus, komeus.
Olen itse melkoinen sähikäinen, joten mieheni tasapainottaa minua.
Pidän mieheni vaatimattomuudesta juuri sen takia, että hän on klassisestikin ihan_älyttömän_komea (180cm, tummat hiukset, ruskeat silmät, v-mallin kroppa sixpackillä), mutta ei koskaan tee itsestään numeroa; ei pukeudu lihaksia korostaviin paitoihin tai esittele kroppaansa biitsillä kesäisin. On päinvastoin aika ujo (mikä minun mielestäni on vastustamatonta).
Semmoinen nenä kirjassa istuva haaveilija <3
Raitis, hyväkroppainen, kiltti, uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava sängyssä! Saan joskus tripla orgasmeja ja yksi voi kestää yli 10 sekunttia. Olen aivan taivaissa.
Lisäksi miehellä on sellainen "ongelma" että tulee aika hitaasti pannessa. Kestää puolisen tuntia ennen kuin laukeaa. Ja mä rakastan panemista! Tätä ennen on ollu aina 3 minuutin miehiä joten tää on luksusta.
Ja tässä se kaikki mitä odotat parisuhteelta ? Paneminen. Ymmärrän, että seksi on tärkeää, mutta pitkissä suhteissa voi yllättäen tapahtua ettei seksi aina toimikaan. Silloinko eroat ? Mullakin on hyvä seksisuhde mieheeni, mutta tässäkin ketjussa omasta tekstistäni löysin ainakin kymmenen asiaa, jotka meni tuon panemisen edelle.
Luotettava, ei ryyppää, ahkera, hyvän näköinen, tunteellinen.
Rakastaa minua ja haluaa olla kanssani. Älykäs ja hauska- meillä on samanlainen huumorin taju. Hyvä ja huolehtiva isä lapsillemme. Vastuuntuntoinen, määrätietoinen, rehellinen ja varakas nykyisin (suhteen alussa olimme opiskelijoita). Ei löpise tyhjänpäiväisyyksiä tunteista sun muusta, vaan osoittaa ne teoin. Antaa minun olla oma itseni, eikä pyri kontrolloimaan minua. Itsevarma, pitkä, tumma, komea ja niin seksikäs, että haluan häntä vielä reilun 20 vuoden jälkeen. Seksi on vain parantunut vuosien myötä.
Välittävä, rauhallinen, päättäväinen (tilanteen herra) itsepäinen, itsenäinen, oma-aloitteinen, ystävällinen (moikkaa naapureita ja tuttuja) vastuuntuntoinen, kärsivällinen, luotettava, lojaali, älykäs, viisas ja rakastettava
Vaikeaa on ollut ja selvitty, mutta osaa mies vaikeina aikoina olla aarre risukasojen keskellä 😘
Kiltein, ymmärtäväisin, tukee mua aina ja kaikessa. Fiksu, taitava, lahjakas. Seksikäs, kaunis ihminen sisältä ja ulkoa. <3
Lojaali, luotettava, raamikas, hyvä sängyssä.
Miehessäni parasta on hellyys, luotettavuus ja empaattisuus. Lisäksi jaamme samanlaisen hölmön huumorintajun. Miellyttää myös ainakin omaa silmääni ja makuuhuoneen puolella huomioonottava ja taitava rakastaja. En valita ollenkaan!
Hauskuus ja huumori