Mikä miehessäsi on parasta? Hehkutusketju!
Puhutaan kerrankin positiivisista jutuista eikä aina valiteta miehistä. Mikä tekee sun miehestä maailman parhaan miehen?
Kommentit (144)
Huomaavaisuus ja kiltteys. Ymmärtää tarpeitani.
Ulkonäkö, viisaus, älykkyys, ymmärtäväisyys, syvällisyys, jyrkkyys, kiivaus, totisuus.
Aika hiljaista on tällä palstalla. Koita aloitusta jossa haukutaan omaa miestä. Tulee heti liekin kuva otsikon alkuun
Se, että on joka päivä jossain vaiheessa sanonut rakastavansa.
Se, että on kärsivällinen ja rauhallinen.
Auttaa minua ja on ollut hyvä isä ja puoliso jo 20 vuotta.
Se, että on aina kohdellut minua kuin prinsessaa, yhä kertoo, että olen niin kaunis - silloin, kun vähiten sitä odotan.
Ja oikeesti - ylipainoa ja selluliittia minulla on.
Se, että saa minut tuntemaan maailman ihanimmaksi naiseksi.
Himoitsee edelleen minua ja minä häntä.
Se, että voin varmasti luottaa häneen.
Oikeesti - mä olen onnellinen nainen, että olen saanut niin ihanan puolison. Kiitos siitä. Ja tämä kaikki on totta.
On rakas ja seuraavana tulee rauhallisuus, ei hermostu oikeastaan mistään, kerran olen nähnyt hermostuneena 25:n vuoden aikana.
Suurituloinen, paljon matkoilla ja ylitöissä.
Empaattinen, kauheen kiltti, ihana, lutunen ,sulonen, rakas, ystävällinen, huomaavainen, raitis, rikas <3
Hyvä ja osallistuva isä, luotettava eikä ikinä oo jättänyt mua selviytyyn yksin oli kyse murtuneesta raajasta tai kuolleesta sukulaisesta, ei pidä mua piikanaan ja tajuaa etten ole hänen äitinsä vaan vaimonsa.
Rauhallinen. Minä olen pieni ja pippurinen, mies iso viilipytty. Ottaa minut lämpimään karhunhalaukseen kun kiukkuan :) kaikin puolin elämäni rakkaus!
Ahkeruus. Ei menetä koskaan malttiaan lasten kanssa. Siis oikeasti ei koskaan!
Hikoilee paljon. Pippuripihvit marinoituvat ja mureutuvat hyvin kainaloissaan.
Varmaan se että se välillä on poissa jossain muualla. Yök koko ukko.
Osaa olla rauhallinen kun friikkaan, ja lohduttaa ja olla läsnä ahdistumatta.
Saa mut nauramaan.
Osaa hassutella ja puhua hyvällä tavalla tuhmia.
Romanttinen ja tykkää läheisyydestä ja seksistä.
<3
mulla on ainakin parasta omat lihakset ja älykkyys ja hyvä musamaku, naisita en ole löytnyt vastaparia koska olleet tyhmiä tai ei tarpeeksi kauniita tai hengellisiä
Huumorintajuinen, älykäs ja pirun komea kroppa. Mahtava sängyssä...
Romanttisuus <3 rakkaus, luottamus, seksi, se että haluaa jakaa elämänsä mun kanssa