Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan muu vihaa olla ulkoleikkipaikoilla lasten kanssa?

Vierailija
03.01.2018 |

Eihän se ole aikuisille soveltuvaa puuhaa. Hirveät kelit vielä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielelläni kävin lasten ollessa pieniä kaikissa mahdollisissa kaupungin leikkipuistoissa.

Ainut mikä sapetti oli sellaiset vanhemmat lapsineen, jotka eivät osanneet ottaa muita huomioon, vaan heillä tuntui olevan aina asenne "Minä aina ensin.", "Minä saan etuilla miten haluan.", "Minä saan ottaa muiden tavaroita.", "Minä saan varata leikkitelineen vaikka koko päiväksi, jos haluan." ja vanhemmilla tätä tukeva asenne "En näe, en kuule, räplään kännykkääni tai juoruilen naapurin kanssa niitä näitä esittääkseni, etten huomaa, mitä lapseni tekee, koska eihän sitä kullanmurua voi mitenkään kieltää mistään."

Itsekkäät ihmiset ja heidän jälkikasvunsa pilaavat yleensäkin joka paikassa hyvän tunnelman.

Vierailija
22/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkäsin nimenomaan noista ulkoleikkipaikoista kunhan ei ollut kovin paljon mammoja paikalla. Sisäleikit minusta tylsempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole koskaan kokeillut.

M35

Vierailija
24/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän lastenlapsille, että mummilla on lonkka kipeänä ja ollaan päivät pitkät sisällä. Ulkoilkoot vanhemmat lastensa kanssa, minä etsin Netflixistä lastenlapsille katsottavaa ja menen nokosille.

Ai kamala. Olihan tää vitsi? T: Viiden mummu

Miksi tämä olisi vitsi? Turvatontahan niiden lastenlasten kanssa siellä ulona on, jos en saa niitä juoksemalla kiinni. Ostin varta vasten kyynärsauvan eteiseen merkiksi siitä, että kävely on kehnoa.

Vierailija
25/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä ei ole muita niin menettelee. Muut mammat- apua!

Vierailija
26/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän lastenlapsille, että mummilla on lonkka kipeänä ja ollaan päivät pitkät sisällä. Ulkoilkoot vanhemmat lastensa kanssa, minä etsin Netflixistä lastenlapsille katsottavaa ja menen nokosille.

Ja mä väitän, että reuma särkee just niin kovasti käsiä, ei voi pukea. Kyllä pappa kohta lähtee teidän kanssa! Olen aina inhonnut ulkoilua, en itsekään ulkoile koskaan.

Ei onneksi reuma, mutta kun ei kuluma lonkassa anna myöten kumartua tai kyykistyä. Mutta katsotaanko vaikka Frozen, siinä on liikuntaa meidänkin puolesta! Nyt mennyt jo 6 päivää ilman ulkoilua eikä kukaan hypi seinille.

Vierailija
27/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä olisi vitsi? Turvatontahan niiden lastenlasten kanssa siellä ulona on, jos en saa niitä juoksemalla kiinni. Ostin varta vasten kyynärsauvan eteiseen merkiksi siitä, että kävely on kehnoa.

Heh. Mitähän ne lapset puuhailee, kun mummo on nokosilla:)

Vierailija
28/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta puistoja, mutta tulee niissäkin käytyä. Juuri nyt meillä on kuukauden ikäinen vauva, joten lähipuistokin on kaukana. Pihassa ollaan. Oman pääni vuoksi tarvitsen päivittäin ulkoilmaa.

Teoriassa menisin mieluiten lasten kanssa metsään, mutta nämä kaupunkimetsät ovat niin täynnä koiranpeetä että eipä siellä paljon riehuta.

Vierailija
29/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole aikuisille soveltuvaa puuhaa. Hirveät kelit vielä.

Mie vihaan sitä, että en kykene olemaan aina hyvä aikuinen lapselle. Aina, kun olen viettänyt aikaa lasten kanssa ja aika on mennyt hyvin, joku lapsuuden taakka on lähtenyt samalla. Edellyttää, että kykenee jättämään oman trauman taakse ja ymmärtämään lapsen tarpeet asioissa. Se on palkitsevaa, koska lapsissa on tulevaisuus ja oma elämä paranee hyvän terveen vuorovaikutuksen myötä. Tämä koskee ihmissuhteita yleensäkkin. Pääsee paremmin kiinni tähän päivään.

Vierailija
30/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se koirakin viedään sinne ulos ihan koiran hyvinvoinnin takia.

Vierailija
31/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä jos kysyy vaikka fb-ryhmissä, niin 99% kertoo kiipeilevänsä lasten kanssa siellä ja muutenkin osallistuvansa leikkeihin... Itse inhoan myös puistossa olemista. Oma piha on pelkkä patio eikä siinä paljoa leikitä. Puistoilu on tuskaa.

Vierailija
32/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mitähän ne lapset puuhailee, kun mummo on nokosilla:)

Niillä on vihdoinkin ruutuaikaa! jos kysyy, että kumpi mieluummin, ulos räntäsateeseen vai Netflix, on vastaus aina sama eli ei mennä ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän