Mitä ajattelet naisesta jota ei kiinnosta kokkaus, siivoaminen, virkkaus/kutominen, meikkaus, hiustenlaitto ja laihdutus
Kommentit (51)
Ajattelen negatiivisesti:
- Kokkaus - olisi hyvä kiinnostaa sen verran, että pitää itsensä ja jälkikasvun terveinä ja elossa. Gourmet-kokki ei tarvitse olla.
- Siivoaminen - Sama kuin yllä.
En ajattele mitään:
- Virkkaus / kutominen ovat harrastuksia. Kaikkia ei tarvitse kiinnostaa, sukupuoleen katsomatta.
- Meikkaus ja hiusten laitto - kuuluvat tosin perushygieniaan kevyessä määrin.
- Laihdutus - siinähän ole ylipainoinen, jos huvittaa. Normaalipainoisten ei tarvitsekaan olla kiinnostunut laihdutuksesta.
Mikäli on suht normaalipainoinen eikä hoikkuus liity esim. omaan työnkuvaan (eli ei ole esim. runway-malli), ei laihduttamisen kuuluisikaan kiinnostaa.
Mutta on kyllä siinä määrin hassu lista, että osa jutuista on lähestulkoon pakollisia ja osa täysin vapaaehtoisia, harrastuksia. Kenenkään ei _tarvitse_ meikata, mutta syödä tarvitsee jokaisen. Virkkauksen ja kutomisen voi korvata lukemisella tai vaikkapa vuorikiipeilyllä – oikeastaan ihan millä harrastuksella tahansa, mutta siivota pitää jokaisen, ellei halua elää täydessä sikolätissä.
Ei minuakaan _kiinnosta_ ruoanlaitto tai siivoaminen sen suuremmin, se on vain se pieni, pakollinen paha; kun haluan syödä, laitan ruokaa. Kun villakoiria alkaa hyppimään nurkissa, imuroin. Mutta ei siitä sen suurempaa elämäntehtävää tarvitse itselleen tehdä.
Kovin näkyy hintsusti naisia missään asiallisilla keskustelusivuilla tai kommentoimassa asiauutisia...
Sitten kun avaa jonkun kim kardashianin persettä käsittelevän jutun niin kommenttiosio pursuaa naisia.
AV:lla toki kaikki naiset käy siellä tieteen kuvalehden palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Minna Canth. On muuten ainoa suomalainen nainen, jolla on liputuspäivä.
Minna Canth hyvää luettavaa on kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajavat partansa, mutta kiinnostaako miehiä parranajo? No eihän nyt toki. Miehiä kiinnostaa politiikka, tiede, tekniikka ja kaikki Tärkeät Asiat. Naiset meikkaavat joten naisia ei kiinnosta muu kuin meikkaaminen.
99% miehistä ei anna vittuakaan politiikasta, tieteestä tai tekniikasta.
Eikä muuten anna naisistakaan. Kyllä se teidän hino ja ylevä elämänne kietoutuu pääosin big brotherin ja jonkun julkkiksen perseen kyyläämisen ympärille. Faktat? BB:n katsojaluvut ja paskalehtien "persevinkkien" klikkimäärät.
Mitäs sinä olet nappaillut?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa minulle. Mies tekee kotihommat ja shoppailee. Olen töissä miesvaltaisella alalla.
Yearight :D
Mä vihaan valtaosaa noita. Virkkaaminen on jees.
Silti joka fucking aamu meikkaan, laitan lämpörullat, hiuslakat, vedän tiukan jakkupuvun ja korkkarisaappaat..
Paitsi lomilla ja vapaapäivinä mennään hurtan kaa vapaasti. En käy edes suihkussa, haistaan koiran kaa yhtä paskalle.
Hyvin yksipuolinen naiskuva ko. henkilöllä ainakin on, jos tuo on se, mikä hänestä "naisia kiinnostaa". Pitää todennäköisesti itseään todella erikoisena muihin verrattuna, eikä "tule naisten kanssa toimeen".
Melkein kuin minä,mutta meikkaan ja pukeudun hyvin. Takit esim.Ajattaresta. Muut vaatteet Andiata ja Rils . Meillä käy siivooja. Sukulaistyttö saa vähän taskurahaa. En ole koskaan leiponut, enkä enää laita ruokaa. Syömme työpaikalla lounaan ja viikonloppuisin käymme ravintolassa syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Kovin näkyy hintsusti naisia missään asiallisilla keskustelusivuilla tai kommentoimassa asiauutisia...
Sitten kun avaa jonkun kim kardashianin persettä käsittelevän jutun niin kommenttiosio pursuaa naisia.AV:lla toki kaikki naiset käy siellä tieteen kuvalehden palstalla.
Tieteen kuvalehti on melko heppoinen julkaisu.
Mä käyn esim. Agricolan ja Aarremaanalla -palstoilla. Sekä Ylilaudan Satunnaisella. Ynnä muualla.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun avaa jonkun kim kardashianin persettä käsittelevän jutun niin kommenttiosio pursuaa naisia.AV:lla toki kaikki naiset käy siellä tieteen kuvalehden palstalla.
Minä en edes tiedä kuka on joku Kim Kardashan. Olen vaan nähnyt sen nimen tämän palstan otsikoissa.
No mua ei kiinnosta noista mitään. Kaikkia kutenkin teen, paitsi neulon. Hiukset ja meikki täytyy laittaa päivittäin työtäni varten. Asia ei kuitenkaan kiinnosta - silloin olisin ehkä kampaaja ammatiltani. Kiinnostakaan jotakuta erityisesti esim. hampaidenpesu tai parranajo?
Tää on taas näitä aloituksia joissa ap kuvailee itsensä ja toivoo saavansa kommentteja, joissa kerrotaan kuinka säkenöivän älykäs hän on, hänellä on ELÄMÄ ja muuta sellaista, joka saa hänet tuntemaan olevansa muiden naisten yläpuolella.
Katsotaas, eli mun nainen on ihan hullu siivoamaan, mutta ei tykkää yhtään ruuan laitosta. Minä siis häärään keittiössä, puntit tasan. Kyllä se virkata osaa muttei enää kiinnosta, eikä kyllä minuakaan, tasan siis tämäkin. Meikkaa se, mutta aika laiskasti, mut ei haittaa yhtään on mun silmään sievin kaikista oli meikkiä tai ei. Hiuksiaan se kyllä häärii ja jaksaa niitä laittaa, meikäläisen taas tarvii laittaa tukkaa tod. vähän, geeliä sipaisu ja menoksi. Laihdutus, tässä minä olen se tarkempi...syynään kaikista purkeista ensin kalorit :D Kuntoilen myös ja punttia heiluttelen aktiivisemmin, mutta mun rakkaus saa juosta niin paljon tai vähän kuin haluaa, kunhan ei paisu ihan järjettömästi. Lapset siis ollaan jo tehty. Kaiken kaikkiaan loisto löytö ja AP:n kuvailema nainen on minusta vallan mainio.
No ketäpä nuo erityisesti kiinnostaisivat, jotain noista jutuista vain on toisinaan pakko jonku tehdä. N50+
Vierailija kirjoitti:
Potku perseelle ja pihalle. Mitä tuollaisella kukaan tekee?
Jep. Tuollainen "nainen" on niii-in turha tilan, ajan, energian ja rahan haaskuuta että ei ole muuta tehtävissä kuin hommata puuilo :sta nokkakärry ja niillä kärriä sitten se kompostikasa lähimpään Bio-jäte astiaan. Mihin tuollainen kuuluukin.
En ole hyvä kokki. Osaan vääntää perusruokaa mutta en todellakaan ole kiinnostunut ruoanlaitosta.
Inhoan siivoamista. Kutsun vieraita, jotta on pakko siivota.
Meikkaan ennen töihin lähtöä.
Leikkauttin hiukset lyhyeksi syksyllä, nyt tukka on tyylikäs mutta helppohoitoinen.
Minua kiinnostaa muita asioita kuin ulkonäkö ja koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieteen kuvalehti on melko heppoinen julkaisu.
Mä käyn esim. Agricolan ja Aarremaanalla -palstoilla. Sekä Ylilaudan Satunnaisella. Ynnä muualla.
Näin naisena ja fyysikkona tosiaan Tieteen Kuvalehti tuntuu suunnatun lähinnä yläkoululaisen tasolla olevalle. Lasten lehdeksi sitä meillä aina välillä tarjousjakso tilataan.
Aikuiselle tieteestä kiinnostuneelle suosittelisin esim Scientific American- lehteä. Huomattavasti tasokkaampaa tekstiä.
Ps pesin juuri vessat ja pesin lakanoita. Ei todellakaan kiinnosta yhtään, mutta kuuluu normaaliin elämään.
Melkein kuin minä, tosin pidän suuresti kokkaamisesta. Mä taas kasvatin hiukset pitkiksi, ettei niitä tarvitse laittaa joka aamu. Nyt ovat persuksiin saakka, tytär juuri tasaili. Muuten kiinnostaa lähinnä kaikenlainen hippeily ja tekeillä olevan gradun aihepiiri, jota olen aikeissa jatkaa vielä eteenpäin.
Tunnen ehkä yhden naisen, jota kiinnostaa siivous. Muista listassa olevista asioista useimpia naisia kiinnostaa ehkä 0-3 asiaa.
Olen kyllä taitava siivoamisessa, kokkauksessa ja laihdutuksessa. Meikkauksessa ja hiustenlaitossa keskinkertainen ja käsitöissä surkea. Kaikki nämå ovat enemmän tai vähemmän pakkopullaa. Kiinnostunut olen esim. kirjallisuudesta, kuvataiteesta ja tietokonepeleistä.