Mitä ajattelet naisesta jota ei kiinnosta kokkaus, siivoaminen, virkkaus/kutominen, meikkaus, hiustenlaitto ja laihdutus
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin näkyy hintsusti naisia missään asiallisilla keskustelusivuilla tai kommentoimassa asiauutisia...
Sitten kun avaa jonkun kim kardashianin persettä käsittelevän jutun niin kommenttiosio pursuaa naisia.AV:lla toki kaikki naiset käy siellä tieteen kuvalehden palstalla.
Tieteen kuvalehti on melko heppoinen julkaisu.
Mä käyn esim. Agricolan ja Aarremaanalla -palstoilla. Sekä Ylilaudan Satunnaisella. Ynnä muualla.Näin naisena ja fyysikkona tosiaan Tieteen Kuvalehti tuntuu suunnatun lähinnä yläkoululaisen tasolla olevalle. Lasten lehdeksi sitä meillä aina välillä tarjousjakso tilataan.
Aikuiselle tieteestä kiinnostuneelle suosittelisin esim Scientific American- lehteä. Huomattavasti tasokkaampaa tekstiä.
Ps pesin juuri vessat ja pesin lakanoita. Ei todellakaan kiinnosta yhtään, mutta kuuluu normaaliin elämään.
Olen todennut saman Tieteen Kuvalehdestä. Artikkelit ovat pinnallisia ja aiheet usein loppuun kaluttuja. Olen nainen ja siivooja. Siivoaminen ei silti kiinnosta minua, muuten kuin palkan osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potku perseelle ja pihalle. Mitä tuollaisella kukaan tekee?
Jep. Tuollainen "nainen" on niii-in turha tilan, ajan, energian ja rahan haaskuuta että ei ole muuta tehtävissä kuin hommata puuilo :sta nokkakärry ja niillä kärriä sitten se kompostikasa lähimpään Bio-jäte astiaan. Mihin tuollainen kuuluukin.
Älä pelkää. Sinulla ei ole pienintäkään riskiä joutua älykkään naisen seuraan.
Huumorintajuiset ihmiset ovat ihania.
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä ajattelisit?
Ap, vaihda sanan "nainen" tilalle "ihminen", niin ymmärrät kysymyksesi hölmöyden.
No sehän on minä. Ihmettelen ihmisiä jotka on kiinnostuneita hiustenlaitosta, meikkauksesta ja siivoamisesta ja kokkauksesta, voiko tylsempää olla, ja herranjumala laihdutuskin vielä!
Aika montaa miestäkään ei kiinnosta äijäily, kilpaileminen, perheen päänä toimiminen, korjaaminen, remontointi, naisen puolustaminen, aloitteiden tekeminen, treenaaminen/syöminen ettei olisi pieni ja hintelä, jne.
Ihan tavalliselta kuulostaa.
Suurin osa asioista jotka koetaan "feminiinisiksi" tai "maskuliinisiksi" eivät oikeasti ole kivoja vaan työläitä ja elämää rajoittavia.
Ongelmia voi tulla kun nainen pitää miesten jutuista ja haluaa samanlaisen miehen, tai jos mies pitää naisten jutuista ja haluaa samanlaisen naisen. Yleensä kun maskuliininen ja feminiininen päätyvät yhteen.
Siis wau miten älykkäitä naisia te olette. Siis wau. Ei voi muuta sanoa. Kuinka te jaksatte tät palstaa, kun täällähän on niin paljon typeryksiä jotka luulevat että Tieteen Kuvalehti on joku älykkäille suunnattu lehti. Huh!
Mua kiinnostaa kyllä kaikki muu paitsi siivoaminen ja kutominen ja laihdutus, koska ei ole tarve. Siivoan kyllä kun on pakko.
Meikkaaminen ja hiustenlaitto on ihanaa ja vaatteet ja kengät ja laukut.
Olen miesvaltaisella alalla töissä ja mä ainakin tarviin sen kaiken vastapainoksi meikkejä ja vaatteita ym.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen negatiivisesti:
- Kokkaus - olisi hyvä kiinnostaa sen verran, että pitää itsensä ja jälkikasvun terveinä ja elossa. Gourmet-kokki ei tarvitse olla.
- Siivoaminen - Sama kuin yllä.
En ajattele mitään:
- Virkkaus / kutominen ovat harrastuksia. Kaikkia ei tarvitse kiinnostaa, sukupuoleen katsomatta.
- Meikkaus ja hiusten laitto - kuuluvat tosin perushygieniaan kevyessä määrin.
- Laihdutus - siinähän ole ylipainoinen, jos huvittaa. Normaalipainoisten ei tarvitsekaan olla kiinnostunut laihdutuksesta.
No ei kyllä kuulu perushygieniaan millään tavoin, herranjestas. :D
Toki siis suihkussa käynti (vartalon ja hiusten pesu) ja hampaiden pesu kuuluu perushygieniaan, mutta ei meikkaus ja hiusten laitto. Ihan on kuule jokaisen oma valinta haluaako meikata tai laitella hiuksiaan. Muutenhan miestenkin kuuluisi meikata ja tällätä hiuksiaan, mutta kuinka moni tekee niin?
Vierailija kirjoitti:
Potku perseelle ja pihalle. Mitä tuollaisella kukaan tekee?
Mitä tekee miehellä, joka ajattelee naisesta noin?
Älä pelkää. Sinulla ei ole pienintäkään riskiä joutua älykkään naisen seuraan.