Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiattomin kommentti mitä lääkäri/hoitaja on sanonut sinulle?

Vierailija
02.01.2018 |

Itse menin joskus vuosia sitten Terveystaloon psykiatrille, kun oli ollut jo pidemmän aikaa masennusta ja mietin että koska pää sekoaa totaalisesti. Jonkin aikaa kun olin kertonut siinä asioitani niin tämä toteaa että "et sä kyllä masentuneelta vaikuta", viitaten siihen että ulkonäkö ym oli siisti. En muuten varannut toista aikaa.

Outoa että ammattilainen möläyttää noin, vaikka tottakai masennus vaikuttaa niin ettei aina jaksa huolehtia itsestään, mutta olisko ollut parempi että olisin käyttänyt jo pari kuukautta samoja haisevia vaatteita ja hiukset takkupallona? Mitään mahdottoman erikoista mulla ei ollut päällä, vaan ihan perus farkut ja tavallinen musta takki.

Ja kyllähän myös miljonäärijulkkiset tekee itsemurhia, vaikka muiden silmissä niiden elämä on olevinaan täydellistä.

Kommentit (1001)

Vierailija
1001/1001 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muistat sitten ettet ajele humalassa", kun olin aikoinaan hakemassa lääkärintodistusta ajokorttia varten ysärillä. Samainen lääkäri oli itse ollut ajokiellossa rattijuopumuksen vuoksi, minulla ei ole edes parkkisakkoa tähän päivään mennessä tullut saatika sitten rattijuopumusta.

Kokemuksen syvä rintaääni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla