Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiattomin kommentti mitä lääkäri/hoitaja on sanonut sinulle?

Vierailija
02.01.2018 |

Itse menin joskus vuosia sitten Terveystaloon psykiatrille, kun oli ollut jo pidemmän aikaa masennusta ja mietin että koska pää sekoaa totaalisesti. Jonkin aikaa kun olin kertonut siinä asioitani niin tämä toteaa että "et sä kyllä masentuneelta vaikuta", viitaten siihen että ulkonäkö ym oli siisti. En muuten varannut toista aikaa.

Outoa että ammattilainen möläyttää noin, vaikka tottakai masennus vaikuttaa niin ettei aina jaksa huolehtia itsestään, mutta olisko ollut parempi että olisin käyttänyt jo pari kuukautta samoja haisevia vaatteita ja hiukset takkupallona? Mitään mahdottoman erikoista mulla ei ollut päällä, vaan ihan perus farkut ja tavallinen musta takki.

Ja kyllähän myös miljonäärijulkkiset tekee itsemurhia, vaikka muiden silmissä niiden elämä on olevinaan täydellistä.

Kommentit (996)

Vierailija
641/996 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v sitten tieni vei vaikean synnytysvaurion mainingeissa urologille tutkimuksiin ja tähystykseen. Kysyin tutkimuksen jälkeen lääkäriltä, miksi synnytysvaurioista, etenkin harvinaisista ei puhuta. Vastaus: No menihän se sisäänkin, niin pitihän sen tulla uloskin.

Olin aivan shokissa tuon lauseen jälkeen. Silloin karisi nuoren naisen usko lääkärikuntaan.

Vierailija
642/996 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs gynekologi (vanhempi nainen) oli todella omituinen. Menin gynelle jatkuvan vatsakivun takia, ja hän keskittyi täysin epäolennaiseen: ulompien häpyhuulieni kokoon. Kommentoi, että onpas isot lärpyttimet (!), otti kiinni niistä ja nyki edestakaisin ja hoki samalla "plärp plärp, plärp plärp". Minä totesin siinä vaiheessa, että kiitos, tämä oli tässä. Nousin, pukeuduin ja häivyin. Tilanne oli täysin absurdin tuntuinen, ja jos ei olisi ollut kyse niin henkilökohtaisesta hetkestä, olisin uskonut olevani piilokamerassa. Ja häpyhuuleni eivät ole edes normaalia suuremmat, joten senkin takia ihmettelen suuresti!

Plärp plärp 🤣 En saa happea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/996 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin työterveyshuoltoon selkä- ja jalkavaivojen takia. Ekalla tapaamiskerralla esille tuli toki ylipainoni ja kohonnut verenpaine. Jonka vuoksi sovittiin uusia tapaamisia. Verenpaine saatiin lääkkeillä hallintaan ja sitten sain ohjeita ja esitteitä laihtumiseen ja terveelliseen ruokavalioon. Menin vielä seurantakäynnille 3kk päästä. Verenpaine oli edelleen ok, mutta olin laihtunut vain 2 kiloa. Lääkäri kysyi multa: "syötkö sä kaikkee paskaa? mitä paskaa sä syöt"? Selitin jotakin ruokarytmistä jne. Lopulta iski samat oppaat mulle käteen ja sanoi, ettei työantajani maksa ravinyoterapeuttia ja 10-20kg pitäisi pystyä itse laihduttamaan, kun vaan lopetat sen kaiken paskan syömisen. Olin silloin 42v ja tämä 50+ mieslääkäri oli itse huomattavan ylipainoinen ja kertoi itse syövänsä välipalaksi energiapatukoita, joita mulle esitteli laatikostaan.

Erikoinen kaveri oli.

Vierailija
644/996 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin saada terveyskeskuksessa lähetettä psykiatrille ja lähetteen sijaan terveyskeskuslääkäri määräsi masennuslääkkeitä ja käski mun ottaa itseäni niskasta kiinni ja piristyä. En hakenut reseptiä, varailin uusia lääkäriaikoja, kunnes asiallinen lääkäri kirjoitti sen lähetteen sinne psykiatrille.

Vierailija
645/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja alkoi syyllistää siitä, että ulkomaalaisten miehien lurituksia ei pidä kuunnella, koska ne haluaa vain seksiä eivätkä välitä mun terveydestä.

Olisin halunnut sukupuolitautitesteihin ihan vain suomalaisesta poikaystävästä eroamisen jälkeen, mutta eipä tuo ottanut kuuleviin korviinsa. En myöskään päässyt testeihin.

Olin neitsyt ja sain saman saarnan....

Miksi halusit sukupuolitautitesteihin, jos olit neitsyt?

Vierailija
646/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain varhaisen keskenmenon. Raskaus oli hedelmöityshoidon tulos. Terveyskeskukseen jouduin koska alkio ei tullut ulos eli piti tehdä lääkkeellinen tyhjennys.

Jälkeenpäin istuin keski ikäistä naislääkäri vastapäätä kun hän näpytteli tapahtumat koneelle. Tiedusteli siinä sitten olisiko vielä jotain, haluaisinko jotakin, ehkäisyn tai jotain...

Vierailija
647/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kovan rintakivun takia lääkäriin. Lääkäri totesi ilman tutkimusta, että kyllä se kipu loppuu kun kuolet.

Sen enempää hoitoa en siltä yksityiseltä lääkäriasemalta saanut, lasku piti kuitenkin maksaa n. 120e.

Vierailija
648/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin 12-vuotiaana äidin kanssa näyttämään poskessa ollutta luomea joka oli muuttanut väriään. Lääkäri (n. nelikymppinen nainen) sanoi, että se on sen verran pahassa kohdassa että näkyvä arpi siitä jää, mutta ei se sentään NIIN RUMA tulisi olemaan kuin tuo luomi. Kuljin koko seuraavan kesän suunnilleen kaulaliina posken peittona, ennenkuin sain leikkausajan. En ollut ennen tuota käyntiä edes ajatellut että se olisi jonkun mielestä oikein korostetun ruma.

Vierailija
649/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmannen lapsen raskaudessa alkoi supistelut kipeinä jo viikolla 30. Ei kypsyttänyt paikkoja, mutta väsy oli kun ei saanut nukuttuakaan kunnolla kipujen vuoksi..

Työterveyslääkärillä kävin, hän sanoi suoraan, että teetäthän sterilisaation tämän raskauden jälkeen. Että hän kyllä nyt joutuu kirjoittamaan sairaslomaa, kun ei pysty töihin, mutta mielellään ei sitä tekisi.

No en teetättänyt sterilisaatiota vielä reilu kolmekymppisenä! Nyt on 4 lasta.. enempää ei toki tule.

Kohtu poistettu kun ei supistelut loppuneet viimeisen synnytyksen jälkeen lainkaan.. eli sairaudesta kohdussa kyse, ei sterilisaatio olisi auttanut.

Jäi mieleen kyllä lääkärin vahva suositus sterilisaatioon, kun on niin vaikea raskaus (?!?)

Kohtusi ei olisi supistellut jos et olisi synnyttänyt.

Jos olisi sterilisaatio tehty niin et olisi raskautunut.

Kyllä lääkäri ihan oikeassa oli.

Vierailija
650/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksen luukulla huusi naisvirkailija " missä sulla se herpes on?" Kun olisin pyytänyt varoiksi reseptin siihen.

Vierailija
651/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa hyvin kehittynyt nuoreksi mieheksi. Noin suuren kanssa pitää sitten olla varovainen tyttöjen kanssa. Jos haluat, voimme sopia muutamasta harjoittelukerrasta jotta tiedät sitten kuinka toimia.

Vierailija
652/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä aloin sairastella kunnolla, jatkuva huimaus ja naamasäryt,heikotus..lopulta menin lääkäriin. Mitään ei oikein tutkittu ja lääkäri vain totesi "aina ei voi saada mitä haluaa"

Nykyään useita autoimmuunisairauksia..

Vierailija
653/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ohhoh, kylläpäs se onkin tiukka. Ja vuotaa ihan kunnolla"

Vierailija
654/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Olet sitten tupakoinut' kätilö möläytti kun näki kalkkeutuneen istukkani synnytyksen jälkeen. Vastasin etten ole yhtäkään tupakkaa polttanut koko elämäni aikana. Mielialalääkkeitä kyllä masennuksen takia. Pahoitin silti mieleni vähän.

Vierailija
655/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onpas sulla isot kivekset, ihan kuin härällä."

Olin 14v.

Aika vitsikästä! Härkä on kuohittu sonni.

Vierailija
656/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää ilokseni olevani raskaana ja varasin heti neuvola-ajan. En osannut sanoa tarkkaa aikaa, milloin raskaus on alkanut, sillä kuukautiseni ovat epäsäännölliset, joten neuvolaterveydenhoitaja varasi minulle ajan varhaisraskauden ultraan. Raskaus oli siis erittäin toivottu. Ultrassa sitten venäläinen lääkäri ultrasi ja kysyi samalla "meinaaksä pitää tän?". Sikiö siis näkyi jo ruudulla.

Vierailija
657/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kehoitti minua joogaamaan. Minulla suolitukos josta oli röntgenkuvakin.

Vierailija
658/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kärsinyt pahasta tulehduskierteestä vuosikausia ja siksi olin lääkärissä. Kudostulehdusten vuoksi ihon läpi oli vuotanut valtavat määrät verta. Olin ollut tulehdusten vuoksi pääsääntöisesti petipotilaskunnossa. Lääkäri kysyi, millä olen elänyt? Viitaten taloudelliseen tilanteeseeni. Sairaudesta lääkäri ei kysellyt mitään eikä määrännyt lääkitystä ja tulehduslääkityksen sain vasta toiselta lääkäriltä. 

Vierailija
659/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutin polveni ja menin lääkäriin , ehdin tuskin istua kun lääkäri alkoi saarnata vihaisen näköisenä miten on kyllästynyt paikkansa ylipainon takia rikkoviin potilaisiin . Tuijotin tyrmistyeenä ja rääkäisin sitten "MIE OON KYLLÄKI RASKAANA JA NE ON KAKSOSET!" Olin siis tuossa vaiheessa vasta viikolla 20, mutta koska vauvoja oli kaksi vatsani oli valtava.

Lääkäri meni liioittelematta punaiseksi kuin tomaatti ja alkoi sitten pohtia , miten jalka voidaan nyt kuvata? Yleislääkäri yksityisellä, jäi todella paha maku suuhun ja ammattitaidotin vaikkutelma tästä lääkärisyä.

Vierailija
660/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂