Uusi tapaaminen Tampereella!
Tähän voisi ilmottautua ne jotka haluavat tulla tapaamaan muita palstalaisia. Tällä kertaa ne jotka ovat kokonaan lapsettomia!
Kommentit (60)
alkaen klo 15..?
Joko Stockan kahvilassa tai Sokoksen kahvilassa..?! Muitakin paikkoja saa toki ehdottaa, mutta nuo nyt itselle mieleen tulivat.
Minulle sopii kyllä aikaisemminkin tuolloin, mutta jos muille sopii paremmin vasta hieman myöhemmin, tuossa olisi kuitenkin vielä 3 tuntia ainakin nuo minun mainitsemani kahvilat auki, lauantaisin kun menevät jo kuudelta kiinni...
Sopii ihan hyvin tuo aika ja paikka voi olla kumpi vaan noista!
Onpa ihana yllätys! Olisi hienoa, jos uskaltautuisit torstaina kahvittelemaan:)
Hei,
kun kerta noita kahta kahvipaikkaa on ehdotettu, minä ehdotan nyt sitten toista, eli sopiiko tavata klo 15 Sokoksen yläkerran kahvilassa la 20.5.?
Keinuhepo, onnea sinulle! Ei ollakaan tavattu livenä vielä, mutta jos ei ehditä tavatakaan (jos siis meinaat siirtyä plussanneiden porukkaan), niin tsemppiä oikein kovasti jatkoon!
MIeletöntä Keinuhepo. Siis aivan uskomatonta, että sait luomuplussan :-))))) Onnea!!
Mukaan lähtijöinä:
Ibiza79 20.5 sopii
Katariina77
Snygg 20.5 sopii
winterangel
miliko 20.5 sopii
Kuutar78 20.5 sopii
Hektikko 20.5 sopii klo.15 ->
No nyt vois sit lyödä lukkoon tapaamisen:
lauantai 20.5 klo.15 alkaen Sokoksen yläkerran kahvio
Tervetuloa!
Lisää ilmoittautumisia otetaan vastaan. Laitan vaikka lähempänä jonkin tuntomerkin itsestäni.
Moikka!
Voisinkohan minäkin tulla tapaamiseenne mukaan? En ole tänne aikaisemmin kirjoitellut. Meillä on hoidot alussa vasta. Toiveita vauvasta on ollut vuosi ja 4 kk. Takana yksi iui, josta ei paljoa toiveita annettu. Tämän tulosta vielä odotellaan. Vertaistuki olisi enenmän kuin tervetulutta.
Unohtui mainita vielä että paikka ja aika sopisi minulle.
heippa naiset, mie en ole viela aivan varma paasenko tulemaan suomeen silloin mutta jos vain nurkilla olen tulen varmasti mukaan. Ilmoittelen lahempana viela varmasti tulostani.
Minä tulin vakoilemaan teidän treffipinoa ja mitä luinkaan!!! Onnea suuresti! Tiedän hyvin miten yllättävältä luomuplussa tuntuu :) Tule ihmeessä huomenna meidän tapaamiseen, jos vaan pääset!
violet
Mukaan lähtijöinä:
Ibiza79
Katariina77 ?
Snygg
winterangel ehkä, jos suomessa
miliko
Kuutar78
Hektikko
Lupiini78
Heippa naiset!
Osallistun mielelläni tapaamiseen, jos vain suinkin pääsen. Ilmoittelen myöhemmin tilanteestani. Yritys on tietty kova!!
-Katariina
Mukaan lähtijöinä:
Ibiza79
Katariina77
Snygg
miliko
Kuutar78
Hektikko
Lupiini78
Inseminaatio on siis huomenna, joten 20.5 on meikäläisellä sitten testipäivä, jos sinne asti päästään..
Tulossa ollaan! Sitten en kyllä tiedä, mitä teen, jos nyt kolmas inssi toden sanoisi - ehkä sitä on niin onnessaan, ettei sinne kykene tulemaan...
en viitsi tuonne teidän piinapinoihin tunkea, mutta täällä on hillitön jännitys käynnissä sekä Katarinan, Ibizan että Kuuttaren puolesta!! Toivottavasti Ibizan hyperi menee pian ohi ja se hcg lähtee kunnolla nousuun!
Ja jos muillakin on piina käynnissä, peukutukset teillekin! Oon vaan seurannut täysillä näiden tytyjen hoitoa, on voinut jäädä muut huomaamatta.
-Osse
Mukaan lähtijöinä:
Ibiza79
Katariina77
Snygg
miliko
Kuutar78
Hektikko
Lupiini78
Jos nyt huomenna mun ICSI-hoidon tulos varmistuu kunnon plussaksi niin sitten en oikeastaan kuulu tähän ryhmään. Kun tänne piti tulla vaan niitä joilla hoidot menossa tai alkamassa, mut ei plussanneita. Vai mitä mieltä mukaan lähtijät ovat?
Ibiza79, mun mielestä voisit kumminkin tulla, kun sinä nimenomaan laitoit tän tapaamisen pystyyn alunperinkin! Ei nyt saa tää tapaaminen mennä pipariksi, vaikka yksi plussaaja olisikin joukossa mukana! Kuitenkin me kaikki tiedetään, että näinkin voi joskus käydä, ja hyvähän se vain on, jos se sun icsi plussaksi kääntyisi. Ei se mua ainakaan haittaisi. Ja sittenhän siirryt plussaajien tapaamisiin jatkossa, jos hyvin käy. (Toivotaan tietysti että käy...)
Sanokaas nyt muutkin jotain, kai Ibiza saa tulla mukaan? Saa saa :)
En olekaan täällä nyt ollut missään pinossa mukana, kun meillä tuli vähän takapakkeja... mutta puhutaan niistä sitten lisää tapaamisessa.
Mä vaan halusin tulla onnittelemaan, kyllä se on plussa jos testi kerran sitä näyttää! Tätä vähän oottelin, kun kerran oli jo heikosti nousussa sillon sairaalareissulla... :)
Pääsetkö odottavien treffeille 16.5.? Käy kurkkaan tuolta plussanneiden puolelta...
Ihanaa!!!! Mä olen tosi onnellinen sun puolesta!
yhtenä hymynä, Osse
Siis mitä!! Onnea ihan hirveästi!!! Tämähän oli todella hieno yllätys! :)
Oon täällä yhtenä hymynä sun uutisten ansiosta... Tule vaan torstaina treffeille, jos uskallat!
-Osse