Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tapaaminen Tampereella!

13.04.2006 |

Tähän voisi ilmottautua ne jotka haluavat tulla tapaamaan muita palstalaisia. Tällä kertaa ne jotka ovat kokonaan lapsettomia!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan lähtijöinä:

Ibiza79 (plus 9.5)

Katariina77 (plus 12.5)

Snygg

winterangel ehkä, jos suomessa

miliko

Kuutar78

Hektikko

Lupiini78

lauantai 20.5 klo.15 alkaen Sokoksen yläkerran kahvio

Mä en nyt valitettavasti itse pääse tapaamiseen olen edelleen saikulla ja mulla on kuitenkin 100km matka eli en varmaan jaksa. Mulla hyperin jälkitilaa yllä pitää toi alkanut raskaus.

Mutta älkää mun poissa olon antako häiritä menkäähän muut kokoontumaan.

Vierailija
42/60 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en valitettavasti pääse paikan päälle. Olen lähdössä työmatkalle seuraavana aamuna varhain ja matkaa minulla on Tampereelle tulisi rapiat 100 km. Hieman harmittaa, mutta en viitsi itseäni liikaa rääkät, kun tiedossa on matka maailman toiselle laidalle, niin voimia pitää kerätä.

Kannustan kyllä muita ehdottomasti menemään tapaamiseen. Meillä oli oikein mukava tapaaminen viimeksi ja näyttäähän se tuovan onnea. Silloin meitä oli kolme, jotka eivät olleet vielä raskaana ja nyt kaikki kolme on raskaana (siis myös allekirjoittanut):-)) Siis tapaamaan vaan muita kanssasisaria. Siitä tulee paremmalle päälle ja voi purkaa tuntojaan avoimesti ja rehellisesti.

-Katariina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille, harmi ettette pääse paikalle ensi lauantaina. Joukko tuntuu lutistuvan pienemmäksi, mutta jospa tässäkin tapaamisessa olisi sama taika kuin edellisessa. Siis plussa onnistuisi itseltäkin!

Vierailija
44/60 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin olisi tarkoitus tulla, olen tosiaan töissä lauataina, sen verran voin nipistää ja lähteä ajoissa, että olisin klo 15 sokoksella.

Oottehan muut ei-raskautuneet vielä tulossa?

Miten te muut muuten viimeksi tunnistitte toisenne...? Ette varmaankaan laittaneet pöydän kulmaan A4:sta jossa luki " Lapsettomien nettiaddiktien vertaistukitapaaminen" , heh!

Vierailija
45/60 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa, että kuinkas me tunnetaan toisemme. Ei mitään lappuja ;) Kun tapaamisemme alkuperäinen järjestäjäkään ei pääse (ONNITTELUT!!), niin... Järjestääkös tätä nyt sitten kukaan tällä hetkellä - onko täällä sellaisia, jotka ovat viimeksi olleet mukana, joku teistä voisi olla se " yhteyshlö" ..??

Mulla on kyllä se testipäivä lauantaina, että JOS nyt olisikin kahden viivan vuoro viimeinkin, että tulenko sitten, en ole varma -> voi näet olla hieman täpinöis silloin. Mutta mä tiedän kyllä jo loppuviikosta, että tarteeko testata ylipäätään ollenkaan...

Vierailija
46/60 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli viimeksi yhteyhenkilön antamat tunto merkit. Eli ilmoittakaa joku tunto merkit itsestänne niin sitten tunnette toisenne.

Vierailija
47/60 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mää olen vaan tällanen tiina tavallinen..."

Pliis, oisko joku viime kertaisista tulossa?! Joka haluis olla tunnistettavana Sokoksella?

Jopas nyt jännitystä pelissä monella! Itsellä sillai haikea mieli, kun meillä on hoitotauko menossa, enkä ole tällä hetkellä mistään täpinöissäni... (siis, todella: yhtään mistään!) Hetken jo olen miettinyt, tulisinko itsekään mukaan, kun ei oo mitään menossa juuri nyt...

Mutta ois kyl kiva tavata muita hengenheimolaisia. Ketäs meitä nyt sitten on vielä tulollaan? Laittakaas sanoen HEP!

Vierailija
48/60 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Mä olisin edelleen tulossa. Meillä on myös hoitotauko menossa, pakon sanelema sellainen. Mun täytyy kyllä myöntää että mua hieman tämä tapaaminen jännittää. Ehkä hieman senkin takia että en ole kirjoitellut tänne lainkaan, enkä myöskään tiedä teidän tarinoitanne. Oletettavasti ne kuulen lauantaina ;)

Vierailija
49/60 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi, tuo edellinen viesti lahti ennenkuin ehdin sanomaan pippurisiroitin. Hehhe. No joka tapauksessa paivitan taassa tuloani.. valitettavasti olen lauantaina viela englannissa joten en paase tulemaan, mutta jos kesan mittaan on uutta tapaamista, olen varmasti mukana kun olen koko kesan suomessa. Nahdaan.

Vierailija
50/60 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukkaa senkun pienenee, mutta tunnelma on lauantaina varmasti sitäkin parempi. Jos ihan oikein luin teidän viestejä, niin paikalla tulevat:

Hektikko

Kuutar

Lupiini

Miliko

Oliko oikein? Puuttuuko joku nimi? Kovasti minuakin jännittää, niin kuin varmasti muitakin. En ollut viimeksi mukana, mutta nyt on uskallettava. Miehenikin on sitä mieltä, että mun on ihan pakko tulla tapaamiseen, joten tultava on. Mitenkäs ne tuntomerkit?

Miliko

Vierailija
51/60 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(arvasin tämän itsestäni, mun on aina pakko alkaa säätää kaikkee, niin otan nyt sitten sen tuntosarven roolin...)

NO NIIN, siis... Miten tunnistatte mut? Apua, no nythän mun pitää siis päättää mitä mulla on päällä ja muut kommervenkit!

Harmaa reppu jököttää tuolilla, punainen takki, hiukset ponnarilla, kaulassa varmaan joku kimallehuivi... Ja etunimeni on sitten Päivi, voitte koittaa sillä tunnustella :) mulla kun ei oo silmälaseja eikä muutakaan kovin silmiinpistävää tukanväriä tms. niin kauhean vaikea keksiä mitään tuntomerkkejä...

Tuun olemaan Sokoksella sitten noin 14.45... Varmaan kovin paljoa aiemmin en paikalle ehdi.

Vierailija
52/60 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olit reipas, Hektikko. Itsellä on myös pientä järjestäjänvikaa, ja sellaisia tarvitaan jotta asiat hoituu ;) Siispä huhuilen Päiviä lauantaina!

Vierailija
53/60 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitsi, tässä alkaa ihan jännitys nousta, kun ei yhtään tiedä, ketä on vastassa :)

sen verran vielä lauantain aikataulusta, että mun on jatkettava matkaa viimeistään klo 17.30 bussiin. Olen sopinut illaksi vielä muuta menoa ja täytyy ehtiä käydä kotona, kun tuonne Sokokselle tulen suoraan töistä... Mutta kyllähän me ehditään juttua vääntää!

Vierailija
54/60 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se piti kertomani, että voi hyvin olla, että Sokoksella on lauantaina paljon porukkaa, onhan asiakasomistajapäivät ja saa 15% alea suurimmasta osasta käyttötavaroita. Ainakin Prisma oli tänään jo melkoisen tukossa! Ja marraskuussa Sokoskin on aina ollut ihan täysi, voisi olettaa, että nytkin on, kun on noita koulun päättäjäisiä yms. mihin lahjoja ja vaatteita etsitään..

Mutta pidetäänkö silti sama paikka...?! Mulle nimittäin käy Koskikeskus ja Stockmann ihan yhtä hyvin.

Ai niin, eikä täällä piinaa enää jatku, menkat alkoivat juuri. Eli meilläkin nyt tilanne, että syksyllä jatketaan ivf:llä sitten...

Eiköhän tuolla harmaalla repulla tunnista ;) Mitäs jos useammalla on harma reppu..?

Vierailija
55/60 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aattelin kyllä ihan samaa, että monella voi olla samanlaiset vetimet kuin mulla... No, mut yritetään nyt näillä.

SIIS: harmaa reppu vieressä tuolilla, punanen takki, kimallehuivi kaulassa ja vielä ylimääräsenä: aurinkolasit ja kännykkä pöydällä, ja nimi päivi... kokeilkaa kaikkia tuntomerkit täyttäviä ja se joka vastaa tuolla nimellä niin pitäisi sitten olla oikea hlö.

JA HEI, EI VARMAAN VAIHDETA PAIKKAA ENÄÄ TÄSSÄ VAIHEESSA... Jos sattuu, että joku, joka on tulossa eikä ole ehtinyt lukea viime aikaisia viestejä, menee sitten harhaan.

Huomenna tavataan - mielenkiintoista!

Vierailija
56/60 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa oli! Ja kannatti jännityksestä huolimatta paikalle tulla!

Vierailija
57/60 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos minunkin puolesta! Oli mukavaa. Jännityksenkin nopeasti tosiaan unohti.

Vierailija
58/60 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä olen kuin Kuutar ja Lupiinikin, oli tosi mukavaa. Itsellä oli paljon kevyempi ole eilisen jälkeen, oli hyvä puida juttuja. Unohdin eilen sanoa, että kirjoittelen itse Hoidon tarpeessa' 05-ketjussa, joka koostuu hoidot vuonna 2005 aloittaneista. Meillä kaikillahan oli suht sama hoitojen aloitusaika. Olisi mukava kuulla teidänkin kuulumisianne vaikka sillä listalla tai vaikka jollakin muulla. Jos me tamperelaiset laitetaankin pystyyn ihan oma ketju!

Miliko

Vierailija
59/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallaolijoille. Olin jälkeen päin tosi yllättynyt siitä, miten helposti sitä vaan alettiin jutella ihan ventovieraiden kesken - mutta onhan tässä tosiaan se aihe, joka meitä yhdistää!

Mies oli äimän käkenä, kun kerroin, että olin lauantaina nettitreffeillä... ensin se katto vähän ihmeissään, mutta sitten kun tarkensin, että millasilla nettitreffeillä, niin vähän helpottui, mutta edelleen oli kummissaan, että miksi nyt tuommoiseen piti mennä - ymmärsi sitten pienen selvennyksen jälkeen, että kaipa me naiset sitten tarvitaan näitä kanavia purkaa ja jakaa juttujamme.

Tällä lauantain pikku porukalla mietittiin seuraavaa kokoontumista. Kesätauko lienee edessä kuitenkin, koska lomailut ja muut sotkee kuvioita. Tällaista aikaa nyt kuitenkin alustavasti ehdotettaisiin:

LAUANTAI 29.7. ???

Kellon aikaa ja paikkaa ei vielä mietitty, ehtii myöhemminkin. Onhan sinne tosiaan aikaa, mutta jos joku haluaa tavata aiemminkin, voi laittaa ehdotuksen tänne palstalle, niin varmasti tulijoita on, sen verran mukavalta se juttelutuokio tuntui. Minä taas voisin ottaa vastuulleni tuon em. heinäkuun tapaamisen hoitamisen.

Miltä kuulostaa? Laittakaa kommenttia, ja tietysti päivämäärä jo valmiiksi kalentereihinne :)

Hauskaa toukokuun loppua ja tulevaa kesää, ja keskustelemisiin!

Vierailija
60/60 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä, jotta mahdollisimman moni näkisi uuden päivämäärän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi