Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tapaaminen Tampereella!

13.04.2006 |

Tähän voisi ilmottautua ne jotka haluavat tulla tapaamaan muita palstalaisia. Tällä kertaa ne jotka ovat kokonaan lapsettomia!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ilmoittaudun mukaan tapaamiseen. :)

Rohkeasti mukaan vaan kaikki, joita kiinnostaa tavata uusia ihmisiä ja keskustella lapsettomuuteen liittyvistä asioista. Vertaistuki on mahtava juttu!

Vierailija
2/60 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta tulen mukaan jos vaan aikataulu sopii. Viimeksikin oli varsin kivaa! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan lähtijöinä:

Ibiza79

Keinuhepo

Katariina77

Mukaan mahtuu lisää porukkaa!

Olisko ajankohdasta ehdotuksia? Mun ite on helppo tulla melkein milloin vaan.

Vierailija
4/60 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo mukaan tapaamaan muita hoidoissa kävijöitä! En asu ihan lähellä Tamperetta eli tapaamisen suhteen joku viikonloppu olisi hyvä, esim. joku lauantaipäivä... En oo kyllä hirveesti täällä palstaillu, mutta ois tosi kiva tavata muitakin samojen ongelmien kanssa painivia!

Vierailija
5/60 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tama ulkomaan kirjeenvaihtajakin tahtoisi mukaan, tosin olen tulossa Tampereelle vasta toukokuun lopulla, mutta jos katsotte sopivan paivan ja itse mietin paasenko tulemaan, mutta kiinostusta olisi kovasti, jos vain huolitte mukaan kun en viela ole hoidoissa, mutta kovasti kohtalotoveri.

Vierailija
6/60 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, minuakin kiinnostaa kovasti tamperelaisten tapaaminen, joten ilmoittaudun mukaan.

Miliko

Vierailija
7/60 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan lähtijöinä:

Ibiza79

Keinuhepo

Katariina77

Snygg

winterangel

miliko

Mä oon ajatellut, että olisiko 6.5 lauantai hyvä päivä tapaamiseen. Seuraavana viikonloppuna on äitienpäivä niin ite en silloin haluis lähtee. Muita ehdotuksia otetaan kyllä vastaan ja paikkaehdotuksia myös.

Vierailija
8/60 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 6.5. lauantai sopii ainaskin mulle!

Vierailija
9/60 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinuhepo ei pääse millään la 6.5 (olen vallan toisella puolen Suomea silloin). Mutta tulen sitten seuraavaan kokoontumiseen varppina!

Vierailija
10/60 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tosiaan, että mukaan mielelläni tulisin, viimeksi kun en paikalle päässyt, mutta tuolloin 6.5 on juuri yhden toisen nettiryhmän kokoontuminen, ja kun itse juuri tuota päivää ehdotin... Se tapaaminen alkaa neljältä ja kestää varmaan kauan.

Äitienpäivä viikonloppunakaan en ole kaupungissa, joten sekään ei minulle sopisi.

Mutta tulen mukaan sitten joskus toiste, jos suurimmalle osalle tuo 6.5 sopii.

Vierailija
11/60 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläpä tuo päiväkin olisi ainakin tällä tietoa hyvä! Kivaa että järkkäilette näitä, mä en ihan joka päivä tosiaan tällä foorumilla ole ehtinyt käymään, niin meinaan tippua kaikesta kivast pois ;)

Niin, tosiaan kuulun sitten edelleen näihin lapsettomiin... kun siihen edellisen tapaamisen ympärillä pyörineeseen pinoon laitoin lyhykäisesti omasta tilanteestani, olin menossa niihin aikoihin punktioon ja siirtoonkin, mutta niin se vain lopahti jo pp7 :( Toiveet oli tietysti korkealla, mutta jotenkin osasin varautua nyt pahimpaankin, toisin kuin edellisellä kerralla..

Mutta ei nyt enempiä. Paikkaehdotuksia? Voi että kun aina pää lyö tyhjää, mä tuun takas heti kun jotain muutakin kuin tyhjää!

Vierailija
12/60 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi rähmä että mä olen stupido, katsoin kalenteria kun muuten en muista mitään, mulla on silloin sovittu kulttuuririentoja... pläääähhh. Ehdin jo iloita.

Mutta pidättehän ajantasalla ja jos aikaa vielä voisi muuttaa, niin olisin iloinen kuin pieni sika :)

Vierailija
13/60 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan lähtijöinä:

Ibiza79 6.5 sopii

Keinuhepo 6.5 ei sovi

Katariina77

Snygg 6.5 sopii

winterangel

miliko

Kuutar78 6.5 ei sovi

Hektikko 6.5 ei sovi

No nyt tuntuu ettei toi 6.5 ole sopiva tapaamispäivä, joten ehdotan sitten 20.5 lauantaita.

Vierailija
14/60 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.5. sopii mulle!

Vierailija
15/60 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkymin sopii minullekin!

Vierailija
16/60 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olen nimittäin taas tuolloin töissä. Klo 15:n jälkeen olisin sitten jo vapaalla jalalla :)

Vierailija
17/60 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan lähtijöinä:

Ibiza79 20.5 sopii

Keinuhepo

Katariina77

Snygg 20.5 sopii

winterangel

miliko

Kuutar78 20.5 sopii

Hektikko 20.5 sopii klo.15 ->

Kellon aika ja paikka ehdotuksia?

Vierailija
18/60 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käynyt niin, että olemme saaneet luomuplussan juuri ennen viikolle 20 suunniteltua IVF-hoitoa. :) Niitä kuukautisia, mitä viime tapaamisella odottelin aloittakseni sumuttelut ei ainakaan toistaiseksi ole tullut. Koska en uskalla vielä ilmoittautua tuonne odotuspuolen treffipinoon, odottelen ja tulen sitten seuraavaan sekatapaamiseen.

Ai niin, extrapeukutuksia ensi viikkoina Ibizalle ja Katariinalle. Olen vähän vakoillut pinoanne ja jännään mukana! :)

[color=red][size=6]♥[/size][/color] Keinuhepo

Vierailija
19/60 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon onnea sinulle!

Vierailija
20/60 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaaminen 20.5. sopii minullekin. Kellonaika ja paikka kun vielä sovitaan, niin hieno juttu!

Miliko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi