Uusi tapaaminen Tampereella!
Tähän voisi ilmottautua ne jotka haluavat tulla tapaamaan muita palstalaisia. Tällä kertaa ne jotka ovat kokonaan lapsettomia!
Kommentit (60)
Ilman muuta tulen mukaan jos vaan aikataulu sopii. Viimeksikin oli varsin kivaa! :-)
Mukaan lähtijöinä:
Ibiza79
Keinuhepo
Katariina77
Mukaan mahtuu lisää porukkaa!
Olisko ajankohdasta ehdotuksia? Mun ite on helppo tulla melkein milloin vaan.
Tahtoo mukaan tapaamaan muita hoidoissa kävijöitä! En asu ihan lähellä Tamperetta eli tapaamisen suhteen joku viikonloppu olisi hyvä, esim. joku lauantaipäivä... En oo kyllä hirveesti täällä palstaillu, mutta ois tosi kiva tavata muitakin samojen ongelmien kanssa painivia!
Hei tama ulkomaan kirjeenvaihtajakin tahtoisi mukaan, tosin olen tulossa Tampereelle vasta toukokuun lopulla, mutta jos katsotte sopivan paivan ja itse mietin paasenko tulemaan, mutta kiinostusta olisi kovasti, jos vain huolitte mukaan kun en viela ole hoidoissa, mutta kovasti kohtalotoveri.
Heips, minuakin kiinnostaa kovasti tamperelaisten tapaaminen, joten ilmoittaudun mukaan.
Miliko
Mukaan lähtijöinä:
Ibiza79
Keinuhepo
Katariina77
Snygg
winterangel
miliko
Mä oon ajatellut, että olisiko 6.5 lauantai hyvä päivä tapaamiseen. Seuraavana viikonloppuna on äitienpäivä niin ite en silloin haluis lähtee. Muita ehdotuksia otetaan kyllä vastaan ja paikkaehdotuksia myös.
Eli 6.5. lauantai sopii ainaskin mulle!
Keinuhepo ei pääse millään la 6.5 (olen vallan toisella puolen Suomea silloin). Mutta tulen sitten seuraavaan kokoontumiseen varppina!
Ajattelin tosiaan, että mukaan mielelläni tulisin, viimeksi kun en paikalle päässyt, mutta tuolloin 6.5 on juuri yhden toisen nettiryhmän kokoontuminen, ja kun itse juuri tuota päivää ehdotin... Se tapaaminen alkaa neljältä ja kestää varmaan kauan.
Äitienpäivä viikonloppunakaan en ole kaupungissa, joten sekään ei minulle sopisi.
Mutta tulen mukaan sitten joskus toiste, jos suurimmalle osalle tuo 6.5 sopii.
ja vieläpä tuo päiväkin olisi ainakin tällä tietoa hyvä! Kivaa että järkkäilette näitä, mä en ihan joka päivä tosiaan tällä foorumilla ole ehtinyt käymään, niin meinaan tippua kaikesta kivast pois ;)
Niin, tosiaan kuulun sitten edelleen näihin lapsettomiin... kun siihen edellisen tapaamisen ympärillä pyörineeseen pinoon laitoin lyhykäisesti omasta tilanteestani, olin menossa niihin aikoihin punktioon ja siirtoonkin, mutta niin se vain lopahti jo pp7 :( Toiveet oli tietysti korkealla, mutta jotenkin osasin varautua nyt pahimpaankin, toisin kuin edellisellä kerralla..
Mutta ei nyt enempiä. Paikkaehdotuksia? Voi että kun aina pää lyö tyhjää, mä tuun takas heti kun jotain muutakin kuin tyhjää!
No voi rähmä että mä olen stupido, katsoin kalenteria kun muuten en muista mitään, mulla on silloin sovittu kulttuuririentoja... pläääähhh. Ehdin jo iloita.
Mutta pidättehän ajantasalla ja jos aikaa vielä voisi muuttaa, niin olisin iloinen kuin pieni sika :)
Mukaan lähtijöinä:
Ibiza79 6.5 sopii
Keinuhepo 6.5 ei sovi
Katariina77
Snygg 6.5 sopii
winterangel
miliko
Kuutar78 6.5 ei sovi
Hektikko 6.5 ei sovi
No nyt tuntuu ettei toi 6.5 ole sopiva tapaamispäivä, joten ehdotan sitten 20.5 lauantaita.
... olen nimittäin taas tuolloin töissä. Klo 15:n jälkeen olisin sitten jo vapaalla jalalla :)
Mukaan lähtijöinä:
Ibiza79 20.5 sopii
Keinuhepo
Katariina77
Snygg 20.5 sopii
winterangel
miliko
Kuutar78 20.5 sopii
Hektikko 20.5 sopii klo.15 ->
Kellon aika ja paikka ehdotuksia?
Nyt on käynyt niin, että olemme saaneet luomuplussan juuri ennen viikolle 20 suunniteltua IVF-hoitoa. :) Niitä kuukautisia, mitä viime tapaamisella odottelin aloittakseni sumuttelut ei ainakaan toistaiseksi ole tullut. Koska en uskalla vielä ilmoittautua tuonne odotuspuolen treffipinoon, odottelen ja tulen sitten seuraavaan sekatapaamiseen.
Ai niin, extrapeukutuksia ensi viikkoina Ibizalle ja Katariinalle. Olen vähän vakoillut pinoanne ja jännään mukana! :)
[color=red][size=6]♥[/size][/color] Keinuhepo
Tapaaminen 20.5. sopii minullekin. Kellonaika ja paikka kun vielä sovitaan, niin hieno juttu!
Miliko
...ilmoittaudun mukaan tapaamiseen. :)
Rohkeasti mukaan vaan kaikki, joita kiinnostaa tavata uusia ihmisiä ja keskustella lapsettomuuteen liittyvistä asioista. Vertaistuki on mahtava juttu!