Miksi pitäisi tyytyä ihan ok -mieheen?
Täällä ollut silloin tällöin aloituksia, joissa naisia kritisoidaan "nirsoudesta" kun kuka tahansa mies ei kelpaa.
Jos minä pidän pitkistä, tummahiuksisista, hyväkroppaisista ja älykkäistä silmälasipäisistä miehistä, niin miksi mun pitäisi huolia sellainen, joka ei miellytä minua kaikin puolin? Esimerkiksi kalju on minulle täydellinen turn off, niin miksi mun pitäisi tyytyä kaljuun mieheen?
Kommentit (93)
Paras kuulemani selitys on se, että sellainen ei ainakaan petä eikä jätä. Toisin sanoen: ota mies joka ei kiinnosta sinua tippaakaan, niin saat todennäköisesti pitää sen aina. Kukapa tuosta kaupasta kieltäytyisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kun sellainen mies otetaan mihin rakastutaan ja mies rakastuu suhun. Ei kai kukaan rakastu sellaiseen joka tuntuu vain ok:lta???
Ei kukaan mene parisuhteeseen kenenkään ulkonäön takia, vaan tunteiden, ja tunteet voi syttyä vaikka toinen olisi kalju, laiha, lihava, lyhyt, pitkä, kaunis tai ruma, rakkaus on sokea.
Selittelyn makua.
Kyllä jokainen mies joka on lyhyt kalju lihava köyhä ujo hiljainen saa kokea sen että rakkaus ei ole sokea.
sitä sitten kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet itse ihan ok nainen.
Mitä sitten? Ok nainen pärjää elämässä ilman miestäkin.
Niin pärjää ok mieskin ilman naista.
Tottakai pärjää. Siksi näistä on turha jauhaa. Ihmiset rakastuvat kun rakastuvat, puolisoa on turha hakemalla hakea, eikä ainakaan valittaa netissä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vain se juttu että 99,9% muistakin naisista haluaa samanlaisen miehen, hajontaa ei ole.
Entä sitten? Ihmisen ei ole pakko olla parisuhteessa.
Myönnät siis että jokainen nainen haluaa samanlaisen miehen.
Mihin katosi naisten väite siitä että kaikilla naisilla on erilainen miesmaku ja kaikki on mistälie kemioista kiinni.
Siitä nyt on turha väitellä, koska argumenttisi olisi älytön täysin riippumatta siitä, mitä naiset haluavat.
Ei ole mitään syytä olla suhteessa ihmisen kanssa, johon ei ole oikeasti rakastunut, ja joka ei ole ’se oikea’. Joten on täysin yhdentekevää, mihin kukakin rakastuu, ja kuinka yleisiä ne ominaisuudet ovat.
Itse ainakin tavismiehenä olen pakotettu ottamaan sen naisen joka minut kelpuuttaa.
Olen ollut suhteessa itseäni reilusti vanhemman naisen kanssa koska en saanut nuortakaan. Se oli ihan ok suhde sen aikaa mitä kesti. Mielummin ihan ok suhteessa kuin aina yksin.
Mielenkiintoista ettei tasoja ole olemassa mutta on kuitenkin olemassa ainakin huonoja ja ihan ok -miehiä.
Ei sinun tai minun tarvitse "tyyty" kehenkään. Mutta joiltain on kadonnut käsitys siitä, ettei kaikkea voi saada tai vaatia. Mutta jaan kyllä ajatuksen siitä, ettäToisinaan tuntuu myös, että moni tietää ja uskoo olevansa varma siitä, mikä tai mitää toiselle sopii paljon paremmin kuin se, kuten nyt vaikka minulle, kuin, mitä minä itse tiedän tai tunnen.
Esimerkiksi osa tuntuu kokevan, että elämä sinkkuna on jotenkin arvotonta tai ainakin vähemmän arvokasta kuin parisuhteessa eläminen. Minulle taas parisuhteessa elminen on vaihtoehto, siinä kuin sinkkunakin eläminen, enkä kai siksi ole pitänyt kiirettä tai nähnyt erityistä vaivaa tai työtä sen eteen, että löytäisin tai kohtaisin itselleni kumppanin.
Toki tässä on se vaara, että saan olla loppuikänikin yksin. Mutta mitä sitten? Ketä minun sitten pitäisi ensi-sijassa ajatella silloin kun mietin tai aattelehdin, että voisiko juuri tuo n.n. olla minulle "Se" oikea(?).
Tai jos odotan, etten sanoisi vaadin että kumppanini tulee olla sitä tai tuota. - Jos minusta joku sitten haluaa joku haluaa käyttää minusta luonnehdintaa, että olen nirso, niin sitähän olenkin, enkä täysin ilman syytä, vaikka toki nirsoudella on vähän huono kaiku, vallankin jos nirsouden syy(t) ovat sellaisia asioita, jotka ovat yleisesti hyväksyttyjä ja kovin pinnallisia.
Mutta toisaalta haluaisitko sinäkään suhteeseen sellaisien kanssa, joka ajattelee suurin "turn off" sinussa on se, että sinulla on vaikka nenäsi. Minä en välttämättä haluaisi näet itse sellaisen kanssa jakaa elämääni, jonka kanssa suurin syy, miksi kokee minua kohtaan vastenmielisyyttä on. kaljuuntumiseni. - Vaikka toisaalta hivenen samalla hymyilyttää, että jos se (kaljuuntumiseni) on isoin turn off minussa, niin silloin uskoakseni muutoin olen kyllä aikas hyvä kokonaisuus, vaikka itse sanonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vain se juttu että 99,9% muistakin naisista haluaa samanlaisen miehen, hajontaa ei ole.
Mihin katosi naisten väite siitä että kaikilla naisilla on erilainen miesmaku ja kaikki on mistälie kemioista kiinni.
Siitä nyt on turha väitellä, koska argumenttisi olisi älytön täysin riippumatta siitä, mitä naiset haluavat.
Ei ole mitään syytä olla suhteessa ihmisen kanssa, johon ei ole oikeasti rakastunut, ja joka ei ole ’se oikea’. Joten on täysin yhdentekevää, mihin kukakin rakastuu, ja kuinka yleisiä ne ominaisuudet ovat.
Itse ainakin tavismiehenä olen pakotettu ottamaan sen naisen joka minut kelpuuttaa.
Olen ollut suhteessa itseäni reilusti vanhemman naisen kanssa koska en saanut nuortakaan. Se oli ihan ok suhde sen aikaa mitä kesti. Mielummin ihan ok suhteessa kuin aina yksin.
Eikö nainen sit huomannut, ettet oikeasti välitä hänestä?
Ei tarvitse tyytyä kehenkään, mutta toisaalta parisuhdetaidot eivät kartu sinkkuna elellessä, joten pian et enää kelpaa niille tavismiehillekään. Voi ollaa katkara tulevaisuus kissojen kanssa edessä, kun tämä asia lopulta iskee tajuntaan. Ja liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt että kaikilla naisilla on erilainen miesmaku. Miesmaussa on eroja, mutta on ominaisuuksia joista kukaan nainen ei lämpene. Tai niin harva, että voi sanoa että ei kukaan.
Ja se "mikälie kemia" on rakkautta ja seksuaalista vetovoimaa kahden ihmisen välillä. Parisuhteen olennaisimmat ja mahtavimmat voimat. Sinulle kuitenkin vain "mitälie".
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista ettei tasoja ole olemassa mutta on kuitenkin olemassa ainakin huonoja ja ihan ok -miehiä.
Ja nämäkin tasot tai ei-tasot koskevat vain miehiä. Naiset kaikki ovat samaa laatua, ei ole olemassa huonoja ja ihan ok -naisia samalla tavalla kun on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tyytyä kehenkään, mutta toisaalta parisuhdetaidot eivät kartu sinkkuna elellessä, joten pian et enää kelpaa niille tavismiehillekään. Voi ollaa katkara tulevaisuus kissojen kanssa edessä, kun tämä asia lopulta iskee tajuntaan. Ja liian myöhään.
Mitkä helkkarin "parisuhdetaidot"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei ole pakotettu mihinkään, tai sitten se on poliisiasia.
Sinä itse olet valinnut käyttää hyväksesi ihmistä, josta et oikeasti välittänyt jotain omia tarpeitasi täyttääksesi.
Minusta ihminen, joka on yksin, eikä tyydy mihinkään, mitä ei aidosti tosiaan halua, toimii oikein.
Niinpä. No mä en ole koskaan tyytynyt kehenkään, koska mulla on aika paljon odotuksia millainen miehen tulisi olla. Aikalailla yksin ollut sitten koko elämäni. :D Että valittaa ei saa sitten ainakaan, jos sopivaa miestä ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni 90% ihmisistä on suhteessa lähes saman ikäisen kanssa. Miksi siis määrittelet itsesi "tavismieheksi"? Sinä et saanut saman ikäistä vaikka olisit halunnut. Tuohan kertoo sinun olevan keskiarvon alapuolella.
Puhuit vain ulkonäöllisistä asioista, taidat olla vissiinkin hiukka pinnallinen. Tärkeää on myös mitä löytyy miehen pään sisältä. Äly, huumori jne...
Koska en ole itsekään täydellinen niin en voi saada täydellistä puolisoa. Ok:lle riittää ok. Ja ok:lla tarkoitan tavallisen näköistä, mukavan luonteista, kanssani yhteensopivaa ihmistä. Olisi ihan noloa olla jonkun komistuksen kanssa yhdessä, koska itse olen alinta keskikastia. Ja eihän se ulkonäkö ole kuin ihmisen pinta. Eli joustan kyllä ulkonäössä, jos vaan luonne olisi sopiva. Tietysti en ole mikään sanomaan tähän asiaan, kun olen vasta alkumatkassa näiden kumppaneiden suhteen ja voihan se mieli muuttua sataan kertaan, kun nuori vasta olen. Luonne ratkaisee kuitenkin todella paljon ja minua on hankala sen suhteen huijata, kun olen hyvä tulkitsemaan ihmisiä.
Sitä täydellistä klikkausta saakin odottaa loppuikänsä.
Siksi koska itse olet ok nainen! Siinäs kuulit räkäpää!
Vierailija kirjoitti:
Huomaan, että olen ollut sinkkuna, koska en pysty hahmottamaan tai tajuamaan, mitä tarkoitat "parisuhdetaidoilla." Olen tosin sukupuoleltani mies, vaan lieneekö nyt sukupuolellani tällä kohtaa, mitään merkitystä. - Vaan lieneekö minulla ollut ne ennenkin hukassa kun en ole onnistunut elämään yhdessä ja samassa suhteessa lopunikääni. Olen myös niin kokematon, että yksikään parisuhteistani ei ole edennyt avioliiton solmimiseen asti; toisaalta en tiedä, miten paljon tai vähän avioliitto pelastaisi, jos ennen avioliittoon etenemistä suhde olisi siinä kunnossa, ettei näe tai tunne, että haluaisi olla juuri tuon (n.n.) kanssa myös tulevaiuudessa yhdessä.
Mitä sillä huonolla tekee? Miksi pitää kiinni jostain, mitä ei halua?