Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tyytyä ihan ok -mieheen?

Vierailija
01.01.2018 |

Täällä ollut silloin tällöin aloituksia, joissa naisia kritisoidaan "nirsoudesta" kun kuka tahansa mies ei kelpaa.
Jos minä pidän pitkistä, tummahiuksisista, hyväkroppaisista ja älykkäistä silmälasipäisistä miehistä, niin miksi mun pitäisi huolia sellainen, joka ei miellytä minua kaikin puolin? Esimerkiksi kalju on minulle täydellinen turn off, niin miksi mun pitäisi tyytyä kaljuun mieheen?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et valita työttömistä, joille ei kelpaa mikä tahansa työ

Vierailija
2/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekaan, mutta myöskään se mies, jota pidät täydellisenä, ei välttämättä pidä sua kuin ok:na, eikä halua sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V'ttuaks tänne tuut valittaa nirsoilustas.

Vierailija
4/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tarvitsekaan. Kyse on pitkälti siitäkin, että mihin omat rahkeet riittävät. Ja siitä, että kuinka pitkään haluaa etsiä sitä "täydellistä" ja ottaa riskin, että ketään ei saakaan. Jokaisessa on jokin vika, kyse on siitäkin että mitkä viat hyväksyy ja mitä ei voi kerta kaikkiaan hyväksyä.

Vierailija
5/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mistä luulet pitäväsi ei välttämättä ole se mistä pidät oikeasti. On vain yksi tapa ottaa selvää.

Vierailija
6/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, eikä pidä tyytyä. Kyllä ihminen pärjää yksinkin, paremmin, kuin huonon puolison kanssa.

Vierailija
7/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet itse ihan ok nainen.

Vierailija
8/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vain se juttu että 99,9% muistakin naisista haluaa samanlaisen miehen, hajontaa ei ole.

Vierailija
9/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vain se juttu että 99,9% muistakin naisista haluaa samanlaisen miehen, hajontaa ei ole.

Entä sitten? Ihmisen ei ole pakko olla parisuhteessa.

Vierailija
10/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ok nainen pärjää elämässä ilman miestäkin.

Vierailija
11/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa aina samaa mitä muutkin naiset haluaa. Tai luulee haluavansa.

Vierailija
12/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnät siis että jokainen nainen haluaa samanlaisen miehen.

Mihin katosi naisten väite siitä että kaikilla naisilla on erilainen miesmaku ja kaikki on mistälie kemioista kiinni.

Vierailija
13/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulet sitä vähemmän nuo ulkoiset seikat merkitsevät. Kummasti kun tuntee olonsa mukavaksi ja seksikkääksikin jonkun toisen seurassa siitä toisesta alkaa tulla myös ulkonäöllisesti miellyttävä vaikkei ajateltuihin parametreihin aluperin sopinutkaan, ja ne ei-ideaalit ulkonäköseikat menettävät merkitystään. Huonosta luonteesta ulkonäöltään miellyttävässä paketissa ei ole pitkään iloa.

Vierailija
14/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mistä luulet pitäväsi ei välttämättä ole se mistä pidät oikeasti. On vain yksi tapa ottaa selvää.

Eli uskon kun muut kertovat minulle mistä pidän?

Vierailija
15/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä.Hajontaa on.

Vierailija
16/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun sellainen mies otetaan mihin rakastutaan ja mies rakastuu suhun. Ei kai kukaan rakastu sellaiseen joka tuntuu vain ok:lta???

Ei kukaan mene parisuhteeseen kenenkään ulkonäön takia, vaan tunteiden, ja tunteet voi syttyä vaikka toinen olisi kalju, laiha, lihava, lyhyt, pitkä, kaunis tai ruma, rakkaus on sokea.

Vierailija
17/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyntesi eivät pidä paremmassa. Luepa 3 uudelleen.

Vierailija
18/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnät siis että jokainen nainen haluaa samanlaisen miehen.

Mihin katosi naisten väite siitä että kaikilla naisilla on erilainen miesmaku ja kaikki on mistälie kemioista kiinni.

Siitä nyt on turha väitellä, koska argumenttisi olisi älytön täysin riippumatta siitä, mitä naiset haluavat.

Ei ole mitään syytä olla suhteessa ihmisen kanssa, johon ei ole oikeasti rakastunut, ja joka ei ole ’se oikea’. Joten on täysin yhdentekevää, mihin kukakin rakastuu, ja kuinka yleisiä ne ominaisuudet ovat.

Vierailija
19/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulet sitä vähemmän nuo ulkoiset seikat merkitsevät. Kummasti kun tuntee olonsa mukavaksi ja seksikkääksikin jonkun toisen seurassa siitä toisesta alkaa tulla myös ulkonäöllisesti miellyttävä vaikkei ajateltuihin parametreihin aluperin sopinutkaan, ja ne ei-ideaalit ulkonäköseikat menettävät merkitystään. Huonosta luonteesta ulkonäöltään miellyttävässä paketissa ei ole pitkään iloa.

Jaa, minä taas en ole iän myötä alkanut ajatella että ulkoisesti epämiellyttävästä ihmisestä voisi alkaa pitää. Niinhän sinä tuossa sanot, reilusti kaunistellen.

Vierailija
20/93 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ok nainen pärjää elämässä ilman miestäkin.

Niin pärjää ok mieskin ilman naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme