Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presindentin puhe itkettää

Vierailija
01.01.2018 |

Kylläpäs se puhui kauniisti toisten mielipiteiden kunnioittamisesta ja nuorten turvattomuudesta.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta taloudellisesta tasa-arvosta ei varmaan puhu mitään.

Kaikkien ei tarvitse saada samaa. Emme me tasaa seksin, ystävien tai parisuhteiden määrääkään.

Eli hyväveli-kaupoilla valittujen johtajien tulee edelleen saada 1000x rivityöläisen rahat?

Vierailija
42/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti puhuu Niinistö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä asiaa Salella.

Vierailija
44/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

Vierailija
45/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itkettää, niin ei pidä kuoria sipuleita samaan aikaan kun katsoo uudenvuodenpuhetta.

Vierailija
46/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää

Vierailija
47/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän kokoomusta ja olen ylpeä presidentti S. Niinistöstä, joka puhuu kansaa kokoavasti.

Vierailija
48/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut hyvä puheenkirjoittaja. No more beat aroundnthe bush. Melkein ehkä liikaakin ympätty kaikki vauvapalstan aiheet samaan jonoon, mutta oikeinnhyvä yritys!!!!!!!!!!! Alan melkein uskomaan taas Niinistöön, johon kadotin uskoni viime vuosina mitäänsanomattomana tapettina. Go go.

Vierailija
49/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin itkettää aina, kun joku Suomen valtaapitävistä avaa suunsa.  Poikkeuksetta se tietää kansalaiselle jotain huonoa.

Jotkut poliittiset liikkeet saavat suorastaan kaiken voimansa alentumisesta ja uhriutumisesta "valtaapitävien" kuvitellun pahuuden muka alistamina. On yksilön valinta, meneekö niin helppoon viestiin.

Vierailija
50/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan me näimme, mitä näille möykkäliikkeille tapahtuu, kun joutuvat hallitusvastuuseen. Suuret sanat, pienet teot.

Vierailija
51/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä v*ttua! Minkä maan presidentti tuolla telkkarissa lätisee?

Avasin telkkarin noin 10 minuuttia sitten ja telkkarissa lätisee presidenttimme näköinen mies kieltä jota en ymmärrä. Eikö hänen pitäisi puhua myös minulle?

M57

Vierailija
52/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä puhe Niinistöltä jälleen kerran uudenvuodenpäivänä. Siinä on mies, jota voi presidenttinä kunnioittaa. On perustanut Tukikummit-säätiön, on antanut kirjasta saamansa tekijänoikeuspalkkiot hyväntekeväisyyteen, lahjoitti vaalirahastostaan ylijääneet raht Kirkon Diakoniarahastolle ja Suomen Partiolaisille,  toivoi syntymäpäivälahjoituksensa suunnattavan Tukikummit-säätiölle ja Veikko ja Lahja Hurstin Laupeudentyö ry:lle.

Heikki Hursti:

Jos moni poliitikko saa Hurstin veren kiehumaan, niin puheen kääntyminen Sauli Niinistöön saa pulssin tasaantumaan. Tasavallan presidentti on yksi köyhien joulujuhlassa useimmin nähdyistä vieraista.

Hursti kuvailee Niinistöä nöyräksi valtionpäämieheksi, “todella hienoksi ihmiseksi”. He pitävät yhteyttä useita kertoja vuodessa soitellen tai tekstiviestein.

– Hän saattaa pirauttaa ja kysyä, että Heikki mitä kuuluu. Niinistö on auttanut minua paljon tässä työssä, eikä koskaan ole tehnyt siitä mitään numeroa. Tänä jouluna presidenttiparilla on tietenkin omat perhemenonsa, eivätkä he siksi osallistu juhlaan, Hursti sanoo.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cfc0fcfb-22e9-4201-b67c-42fcec65ddd8

Vierailija
53/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistiko tuomita vihapuheen ja olla huolissaan rasismista?

Vierailija
54/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän kokoomusta ja olen ylpeä presidentti S. Niinistöstä, joka puhuu kansaa kokoavasti.

Ei koonnut ainakaan minua yhtään

t: köyhä 

Vierailija
55/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän se on vain hymyiltävä kun aktiivimalli leikkaa häneltä 3 päivän ruokarahat. Nälkäisenä ihmisestä tulee leppoisa jolla hymy on herkässä :D

Vierailija
56/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe lyhennettynä: Suomi on paras maa ja edustuksellinen demokratia paras järjestelmä. Sveitsi suorine demokratioineen on ihan rupu!

Vierailija
57/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratia on vaarassa, pressa on oikeassa. Vasemmisto on luomassa demokratian rinnalle ihmeellistä kansalaisyhteiskuntaa, jossa kovimpaa torilla ja Twitteristä huutajalla on oikeus jyrätä enemmistön yli.

Puhe demokratian tehottomuudesta ja väärin äänestämisestä ei anna kenellekään oikeutta muuttaa yhteiskuntajärjestelmää.

Vierailija
58/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua muka joku ”kansaa kokoava puhe” liikuttaisi, kun kerran ylpeänä äänestät repivää kahtiajakoa kaikkein räikeimmin edistävää puoluetta?

Vierailija
59/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs se puhui kauniisti toisten mielipiteiden kunnioittamisesta ja nuorten turvattomuudesta.

Mua "itkettää" ettei tuominnut oman (entisen) puolueensa huijareita jotka nostavat valtiolta rahaa ja samaan aikaan  pääomatuloja. Puhun siis ex-kansanedustajien sopeuttamis"eläkkeestä"

Vihastuttaa.

Vierailija
60/80 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Niinistö ole luopunut kokoomuksen jäsenkirjasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän