Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen ja köyhä

Vierailija
18.04.2025 |

Elämäni on tällähetkellä yksinäistä ja rahat eivät riitä mihinkään, lisäksi msennusta. Mitä tekisitte tilanteessani? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole elämisen arvoista elämää. 

Vierailija
2/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin lenkille ja miettisin siellä miten rupean parantamaan elämääni. Aivot toimivat paremmin kun kävelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta löytyy lukemattomia

maailmoja ihan ilmaiseksi! 

Vierailija
4/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut, kaupungissa, kirkonkylässä, maaseudulla ? Paikkakuntaa ei tarvitse kertoa.

Vierailija
5/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantapaisessa elämäntilanteessa kuin Ap yritän ulkoilla. lukea ja kuunnellla maailman menoa. Mutta myös palstailen tällä palstalla. Ja voin taas huokaista helpotuksesta, että n se vaan tämäkin päivä mennyt. Vaikka raskasta välillä on. Tämä palsta on tarjonnut kuitenkin mahdollsiuuden "taas" vähän tuulettaa omia ahatuskia ja mielikuvia. - Vaikka onhan tämä myös palsta, jossa kohtaa myös tosinaan oksettavaa lyttäämistä ja halveksimista; johon riittää vaikka vain se, että on/ olet vastentahoisesti työtön työnhakija. 

Vierailija
6/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Oletko töissä. Saatko nyt kaikki ne tuet, joihin olet oikeutettu. Miten masennustasi hoidetaan. Masentuneena elämä voi näyttää toivottomalta, joten kunpa toipuisit siitä. Onko sinulla luotettavia hyviä ihmisiä, joiden kanssa käydä läpi asioita. Yksin miettien asiat vaikuttavat usein liiankin synkiltä. 

Toivon, että asiasi selkenevät ja paranevat. 

Vierailija
7/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin sitä miksi olen yksinäinen. Miten niin pääsi tapahtumaan?. Missä kaikki ovat? Ei ketään. Tai ihmisiä on,mutta ei silti ole ketään.

Vierailija
8/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kelan maksamaa yksilöterapiaa. Mene Mieli Maasta -ryhmään. Liikunta voi nostaa mielialaa ja rypsi/rapsiöljy (3rkl/pv) tai pellavasiemen/camelinaöljy1rkl/pv. Camelinaöljyä voi ostaa suoraan tuottajalta.

Vierailija
9/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri mutta samassa tilanteessa kuin ap ja kirjastossa käyminen saa vain entistä masentuneemmaksi.

Vierailija
10/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse ihmisiä tai rahaa ollakseni onnellinen. 

Surku niitä, joiden maailmoja moiset liian vahvasti pyörittävät.

Vierailija
11/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uiiii. Onko ihgulle narskulle kiirinyt jo sananen?? 

Vierailija
12/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR mainostaa ystävä toimintaa, entä harrastus -kysyä sosiaalitoimelta apua taloudellisesti siihen , jos harrastus maksaa, tai vähävaraisille tarkoitettu kortti, jolla pääsee uimahalliin ja museoihin (Kunnan sosiaalitoimisto)

Kerro auttoiko, 

Toivotan hyvää jatkoa  <3

Vierailija
13/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole köyhä koska sinulla on nettiyhteys ja tietokone jolla pysty kirjoittamaan tänne. Luulet olevasi köyhä mutta kun alat ajatella minne tuhlaat rahaa niin sun pitää ymmärtää että kykene säästämään rahaa jättämällä turhat ostokset pois kuten utpakin vaikka. Äläkä osta sitä iltalehteä joka aamu. Ajattelemalla alkaa ymmärtää mistä voi säästää niin minäkin jokus tein ja työttömänä minulla on nyt 5000 euroa säästössä. Olen luopunut monista asioista kuten ravintoloista, tapahtumista ja pizzalla käymisestä. Rahaa siis säästyy.

Vierailija
14/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten pläräät kaikki deittisaitit ihan puhki?

Vierailija
15/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa tarvitse olla köyhä, jos elämänhallinta on kunnossa. Aina köyhyyden taustalla on päihteitä, tupakointi, peliongelma tai ihan vain tuottamuksellinen tyhmyys. 

Vierailija
16/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnilla on kaikenlaisia tapahtumia joihin jokainen on tervetullut. Siellä on ihan harrastusjuttuja ja usein myös sellaisia tilaisuuksia joissa ihan vain jutellaan muiden ihmisten kanssa. Uskalla mennä edes kerran, lupaan että sekin jo avartaa. Itse löysin masentuneena ja 10 vuoden yksinäisyyden jälkeen jopa ystäviä näin, enkä kadu sitä että pakotin itseni menemään.

Tsemppiä, olet arvokas ihminen ja sun elämä on elämisen arvoinen. Toivon sinulle parantumista just sinne mihin on tullut iskuja

Vierailija
17/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai am melakoli  man,kuuluuko kolinaa ,kaikki mitkä ympärillä muurin taakse jää olen fukin lounli man ,vuokran jälkeen kolme dollaria jää ja mulla on ajatuksia täynnä pää,miksi lammas määkyy mää.Minä ja lipsasen ilkka ollaan very louni mans ja reetu pyrkii osinkoille .Kun sammuu tähdet korjaan reetu varjoihin,niin me dännyn kanssa ryypättiin ja eilen taxiin hypättiin yksinäisyys kuulu meille ei.

Vierailija
18/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu.

Vierailija
19/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole köyhä koska sinulla on nettiyhteys ja tietokone jolla pysty kirjoittamaan tänne. Luulet olevasi köyhä mutta kun alat ajatella minne tuhlaat rahaa niin sun pitää ymmärtää että kykene säästämään rahaa jättämällä turhat ostokset pois kuten utpakin vaikka. Äläkä osta sitä iltalehteä joka aamu. Ajattelemalla alkaa ymmärtää mistä voi säästää niin minäkin jokus tein ja työttömänä minulla on nyt 5000 euroa säästössä. Olen luopunut monista asioista kuten ravintoloista, tapahtumista ja pizzalla käymisestä. Rahaa siis säästyy.

No fiksua puhetta mutta ei köyhä ymmärrä sitä että pitää luopua jostain kuten tupakista jotta säästyy rahaa.

Vierailija
20/28 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten pläräät kaikki deittisaitit ihan puhki?

En tietääkseni niin tee. Ja satunnaisen seksin vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi