Eilinen Kansalaistorin uudenvuodenjuhla oli SURKEA
Näytti tv:stä katsottuna todella tympeältä:
- Artistivalinnat tehty sen mukaan, kuka ei saanut buukattua uudeksivuodeksi muutakaan keikkaa?
- Yleisö ei lämmennyt juuri yhtään
- Kelan ja Lyytisen lainaus Vartiaisen tuotannosta kuulosti raiskaukselta. Taustatanssijat yrittivät saada yleisöä lyömään käsiä yhteen, ei näyttänyt onnistuvan, myötähäpeä...
- Yleisö oli täynnä tummia nuoria miehiä (toivottavasti yp ei poista, tämä vain näkyi kamera-ajossa ja hämmästyin)
- Juontajatyttöjen jutut ja palkintojenjako oli umpisurkea. Vuoden myöhästyjä: Jennin kuukautiset? Palkinto ihottumalle pakarassa? Toisen juontajan jättänyt mies? Voiko huonompaa läppää olla...
- Ilotulitus oli lyhyt
... Kannattiko? Onneksi ruudun äärestä oli helpompi päästä pois kuin itse tilanteesta. Aika vaatimaton setti.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Olin Kansalaistorilla vuonna 2016 vastaanottamassa vuotta 2017. Silloin oli todella hyvät artistit ja kirsikkana vuoden vaihtuessa Darude ja Sandstorm.
Nyt oli tarkoitus myös mennä, mutta viime hetkellä peruutin. Onneksi!
Huonot esitykset tänä vuonna ja pohjanoteeraus oli vuoden vaihtuessa "Mä en haluu kuolla tänä vuonna", joka ei ollut edes Jenni Vartiaisen esittämä vaan jotkut ihan never heardin!
Viisi minuttia katsoin tv:sta, mutta sitten oli pakko vaihtaa kanavaa.
Ihan sun oma ongelma, jos et tiedä Anssi Kelaa ja Erja Lyytistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietittiin täällä mekin, että miksi suomalaiset gaalat aina ovatkin niin surkeita? Tylsää ja vakisintehtyä ohjelmaa, onko niissä niin pieni budjetti? Vaiko kohderyhmä liian laaja, että yritetään miellyttää kaikkia vaarista vauvaan ja lopputulos on mitäänsanomaton. Voisimme katsoa mallia muualta maailmalta, jopa Ruotsissa on jo suurempaa. Minusta tässä ei ollut mitään uuteen vuoteen viittaavaa, samanlaisia tylsiä gaaloja kuin Jussit ja Emmat ja Nenäpäivät ym.
Mistä nämäkin juontajat oli repäisty? Eikö yhtään järkevämpiä juttuja oltu osattu heille käsikirjoittaa? Hirveät vaatteet, tosiaan.
Iso lava, jossa pikkuinen DJ ja tanssiryhmä. Näyttivät orvoilta.
Ja artisteja, jotka tosiaan eivät saaneet muuta keikkaa uudeksi vuodeksi? Mikä Lyytinen, never heard paitsi nyt. Musiikki ei muutenkaan hirveästi innostanut, mutta makuasiahan tämä on.
Pormestarin pelottava puhe, jossa toivottiin, ettei suomalaiset jakaudu. Sisällissotaako täällä pelätään?
Eturivi (näytti olevan koko yleisö) niitä henkilöitä, joista ei saa puhua. Toivotaan hartaasti, ettei mitään ikävää tapahtunut kenellekään naiselle.
ILOTULITUS oli hieno.
Suomalaiset gaalat ovat surkeita koska yleensä niitä järjestää YLEn tapaiset kulttuurimarxistit. Vilkaiskaa ketä siinä Suomi100 toimikunnassakin oli. Ei se ollut kattava otos suomalaisesta yhteiskunnasta vaan huolella valitut tietyn agendan sirkuseläimet.
YLEn järkkäämät itsenäisyys ja uudenvuoden juhlagaalat ei ole tarkoitettu itsenäisyyden tai Suomen juhlimiseen vaan sen toitottamiseen että Suomi on ollut ihan paskaa, kaikki perinteet ovat paskaa, suomalaiset ovat paskaa mutta surkeat vitsit ja mustat miehet ovat parasta ikinä ja väistämätön tulevaisuus.
Tismaalleen noin. Ylemäistä piilomainontaa aika ajoin. Etsitään ne matut tanssimasta ja yleisön seasta. Ovat mukamas sitä parempaa väkeä, jota ilman suomi ei pärjäisi lainkaan.
Tässä tapauksessa ei edes tarvinnut etsiä. No sitä muuta yleisöä sai kyllä yrittää havaita. Ei juuri näkynyt, varta vasten yritin katsoa kun huomasin miesten määrän.
Ihan sama oli 2016 pippaloissa eli tummia miehiä ainakin eturivi täynnä ja sitten myöhemmin sai lukea niistä joukkoahdisteluista ympärikaupunkia.
Joo se oli valitettava kömmähdys joka johtui valistuksen puutteesta.
Mutta nyt tilanne on parempi, nuoret naiset on saatu ymmärtämään että ahmedien kähmintä on kulttuurieroista ja naisten omasta käytöksestä johtuvaa ja siitä raportointi on rasismia.
Näinhän se on. Ja oletteko kuulleet yhtään meetoo tarinaa esim. suomesta, jotka liittyvät näihin ahmedeihin. Ei todellakaan, koska ne vaietaan kuoliaaksi jo median puolelta ja keskitytään niihin epä olennaisiin juttuihin.
Epäolennaisiin? Meinaatko oikeasti, että ahdistelun olennaisuus riippuu ahdistelijan taustasta? Ettei suomalaisten ahdistelu ole oikeastaan ahdistelua ollenkaan? Säälittävää.
Kovin on yksipuolista jos pelkät suomipojat ovat niitä ahdistelijoita. Tai uskotko niin? Ja kumpi on pahempaa, liian pitkään tuijottaa naisen persettä tai raiskaaminen. Ai niin, se jälkimmäinen on vaan kulttuuria, jos sen tekee tietyn maalainen, uskoinen. Ei niin tuomittavaa. Tätä mieltähän sinä olet.
Säälittävää.
Vielä säälittävämpää! Pistät sitten sanoja suuhuni. Minä olen sitä mieltä, että ahdistelijoiden, raiskaajien yms. kansallisuudella ei ole mitään väliä. Sinä tässä vähättelet suomalaisten raiskaamiksi ja ahdistelluiksi tulleita etkä tajua edes hävetä.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, että kaikenlainen perseily sallitaan jos on vain tietystä kulttuurista. Eli nuo saavat käyttäytyä kuin elukat, eivätkä joudu siitä vastuuseen. Tämän meetoon kääntöpuoli, jotain hyvin olennaista jätetään kokonaan mainitsematta.
Jos minä kerron metoon hengessä tulleeni ahdistelluksi, niin mistä sinä tiedät, että minkä kulttuurin edustaja on minua ahdistellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, että kaikenlainen perseily sallitaan jos on vain tietystä kulttuurista. Eli nuo saavat käyttäytyä kuin elukat, eivätkä joudu siitä vastuuseen. Tämän meetoon kääntöpuoli, jotain hyvin olennaista jätetään kokonaan mainitsematta.
Jos minä kerron metoon hengessä tulleeni ahdistelluksi, niin mistä sinä tiedät, että minkä kulttuurin edustaja on minua ahdistellut.
Juuri näin. Itse olen joutunut sekä suomalaisen että a.r.a.b.itaustaisen ahdistelemaksi. Aivan yhtä pahoilta tuntuivat molemmat kokemukset.
Kyllä ihmiset kiinnittävät sitten huomiota erilaisiin asioihin. Juontajat olivat surkeat, mutta yleisössä nautittiin ja tanssittiin, sirkus oli hieno, ilotulitus upea. En nähnyt yleisössäkään erityisemmin mamu-taustaisia, aasialaisia ja latinoita näkyi jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Itse olen joutunut sekä suomalaisen että a.r.a.b.itaustaisen ahdistelemaksi. Aivan yhtä pahoilta tuntuivat molemmat kokemukset.
Toki muistat mainita vaan tuon SUOMALAISEN. Se aina näissä mainitaankin. Minua ahdisteli kantasuomalinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietittiin täällä mekin, että miksi suomalaiset gaalat aina ovatkin niin surkeita? Tylsää ja vakisintehtyä ohjelmaa, onko niissä niin pieni budjetti? Vaiko kohderyhmä liian laaja, että yritetään miellyttää kaikkia vaarista vauvaan ja lopputulos on mitäänsanomaton. Voisimme katsoa mallia muualta maailmalta, jopa Ruotsissa on jo suurempaa. Minusta tässä ei ollut mitään uuteen vuoteen viittaavaa, samanlaisia tylsiä gaaloja kuin Jussit ja Emmat ja Nenäpäivät ym.
Mistä nämäkin juontajat oli repäisty? Eikö yhtään järkevämpiä juttuja oltu osattu heille käsikirjoittaa? Hirveät vaatteet, tosiaan.
Iso lava, jossa pikkuinen DJ ja tanssiryhmä. Näyttivät orvoilta.
Ja artisteja, jotka tosiaan eivät saaneet muuta keikkaa uudeksi vuodeksi? Mikä Lyytinen, never heard paitsi nyt. Musiikki ei muutenkaan hirveästi innostanut, mutta makuasiahan tämä on.
Pormestarin pelottava puhe, jossa toivottiin, ettei suomalaiset jakaudu. Sisällissotaako täällä pelätään?
Eturivi (näytti olevan koko yleisö) niitä henkilöitä, joista ei saa puhua. Toivotaan hartaasti, ettei mitään ikävää tapahtunut kenellekään naiselle.
ILOTULITUS oli hieno.
Suomalaiset gaalat ovat surkeita koska yleensä niitä järjestää YLEn tapaiset kulttuurimarxistit. Vilkaiskaa ketä siinä Suomi100 toimikunnassakin oli. Ei se ollut kattava otos suomalaisesta yhteiskunnasta vaan huolella valitut tietyn agendan sirkuseläimet.
YLEn järkkäämät itsenäisyys ja uudenvuoden juhlagaalat ei ole tarkoitettu itsenäisyyden tai Suomen juhlimiseen vaan sen toitottamiseen että Suomi on ollut ihan paskaa, kaikki perinteet ovat paskaa, suomalaiset ovat paskaa mutta surkeat vitsit ja mustat miehet ovat parasta ikinä ja väistämätön tulevaisuus.
Tismaalleen noin. Ylemäistä piilomainontaa aika ajoin. Etsitään ne matut tanssimasta ja yleisön seasta. Ovat mukamas sitä parempaa väkeä, jota ilman suomi ei pärjäisi lainkaan.
Tässä tapauksessa ei edes tarvinnut etsiä. No sitä muuta yleisöä sai kyllä yrittää havaita. Ei juuri näkynyt, varta vasten yritin katsoa kun huomasin miesten määrän.
Ihan sama oli 2016 pippaloissa eli tummia miehiä ainakin eturivi täynnä ja sitten myöhemmin sai lukea niistä joukkoahdisteluista ympärikaupunkia.
Joo se oli valitettava kömmähdys joka johtui valistuksen puutteesta.
Mutta nyt tilanne on parempi, nuoret naiset on saatu ymmärtämään että ahmedien kähmintä on kulttuurieroista ja naisten omasta käytöksestä johtuvaa ja siitä raportointi on rasismia.
Näinhän se on. Ja oletteko kuulleet yhtään meetoo tarinaa esim. suomesta, jotka liittyvät näihin ahmedeihin. Ei todellakaan, koska ne vaietaan kuoliaaksi jo median puolelta ja keskitytään niihin epä olennaisiin juttuihin.
Epäolennaisiin? Meinaatko oikeasti, että ahdistelun olennaisuus riippuu ahdistelijan taustasta? Ettei suomalaisten ahdistelu ole oikeastaan ahdistelua ollenkaan? Säälittävää.
Kovin on yksipuolista jos pelkät suomipojat ovat niitä ahdistelijoita. Tai uskotko niin? Ja kumpi on pahempaa, liian pitkään tuijottaa naisen persettä tai raiskaaminen. Ai niin, se jälkimmäinen on vaan kulttuuria, jos sen tekee tietyn maalainen, uskoinen. Ei niin tuomittavaa. Tätä mieltähän sinä olet.
Säälittävää.
Vielä säälittävämpää! Pistät sitten sanoja suuhuni. Minä olen sitä mieltä, että ahdistelijoiden, raiskaajien yms. kansallisuudella ei ole mitään väliä. Sinä tässä vähättelet suomalaisten raiskaamiksi ja ahdistelluiksi tulleita etkä tajua edes hävetä.
Tottakai sillä on väliä, suomalaisten tekemänä se on ymmärrettävää eikä rikos ollenkaan.
Eipä juuri suomalaisia näkynyt. Lisäksi ihmettelin, että joku on raahannut koiransa tuollaiseen paikkaan. Ihmettelin myös sitä ulkomaalaista äitiä, joka hytkyi kello yksi yöllä pikkulapsen kanssa. Ei tulisi mieleenkään viedä tuollaiseen tapahtumaan pieniä lapsia!
Ihme jankkaamiseksi meni taas tämäkin ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki muistat mainita vaan tuon SUOMALAISEN. Se aina näissä mainitaankin. Minua ahdisteli kantasuomalinen mies.
Suomalainen mikä suomalainen, idiootti. Kyllä tässä päivänselvää, mitä kirjoittaja tarkoittaa.
Se tanssiminen oli joo kuin yhdistelmä koulun tanssinäytöstä ja Tuksua..
Anssi Kela oli ihan ok esiintyjä, näytti nauttivan siitä välillä.
Reino lauloi hyvin ja yleisökin osasi hänen kappaleidensa sanat. Ilotulitus oli hieno.
Vierailija kirjoitti:
Juontajat on YleX:n juontajia, mutta vitsit oli huonoja tosiaan kyllä.
VarmaanKIN loistavia Ylex:llä mutta ei tuossa juontohommassa toiminut. Anssi Kelalle iso peukku!
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri suomalaisia näkynyt. Lisäksi ihmettelin, että joku on raahannut koiransa tuollaiseen paikkaan. Ihmettelin myös sitä ulkomaalaista äitiä, joka hytkyi kello yksi yöllä pikkulapsen kanssa. Ei tulisi mieleenkään viedä tuollaiseen tapahtumaan pieniä lapsia!
Katsottiinko me ihan eri ohjelmaa? Voi tietty olla että olet niin sekaisin ettet näekään kuin sen mitä haluat tai sitten näet ihan hyvin mutta päivän jankutuksesi on (jennin tai annan tai saaran sijaan) jankuttaa ulkomaalaisperäisen näköisistä ylen lähetyksessä ja rehellisyytesi ja huomiokykysi on tosiaan tunnettu jo lukuisista aiemmista ketjuistasi.
Ei suomalaiset osaa luoda show'ta. Ei tämän pitäisi olla kenellekään mikään yllätys vuonna 2018.
Moni isompi artisti suomessa ei edes halua tehdä keikkaa uutena vuotena. Jos miettii niin Jenni Vartiainen, Haloo Helsinki, Cheek, Antti Tuisku, JVG, Mikael Gabriel, Alma, Vesala jne olivat kaikki muualla juhlimassa. Tai sitten Ylellä ei vaan riitä rahat kunnon esiintyjiin. Ja kaikki ei pidä samasta, mutta noi muutamat on isossa huudossa verrattuna eilisiin tyyppeihin.
Oliko se vuosi vai pari sitten, katselimme tv:stä mieheni kanssa Senaatintorin häppeningiä, siellä oli joku silmänkääntäjä joka teki jotain tajuttoman tylsää ja huonosti isolle joukolle näkyvää temppua juuri puolenyön aikaan!
Se pilasi koko jutun.
Mitää suurta ilotulituksen riemua ei alkanut kello 00 vaan nainen vaan jatkoi sitä tylsää temppua. Katsoimme ohjelmaa vain, koska luulimme, että siellä lasketaan sekunnit puoleen yöhön asti kuten on yleisesti tapana ja siitä alkaisi suuri ilotulitus.
Ei. Se silmänkääntötemppu varasti sen ajan.
Hienoa?
Keksikää itsellenne harrastuksia ja hankkikaa töitä, niin ette ehdi tällaisia asioita surkutella.
Mä edelleen toivon että en olis kuullut sitä Anssi Kelan ja jonkun mimmin "mä en haluu kuolla tänä yönä"-versiointia. Niin järkyttävää epävireistä ja vaivaannuttavaa. Hyhy