Eilinen Kansalaistorin uudenvuodenjuhla oli SURKEA
Näytti tv:stä katsottuna todella tympeältä:
- Artistivalinnat tehty sen mukaan, kuka ei saanut buukattua uudeksivuodeksi muutakaan keikkaa?
- Yleisö ei lämmennyt juuri yhtään
- Kelan ja Lyytisen lainaus Vartiaisen tuotannosta kuulosti raiskaukselta. Taustatanssijat yrittivät saada yleisöä lyömään käsiä yhteen, ei näyttänyt onnistuvan, myötähäpeä...
- Yleisö oli täynnä tummia nuoria miehiä (toivottavasti yp ei poista, tämä vain näkyi kamera-ajossa ja hämmästyin)
- Juontajatyttöjen jutut ja palkintojenjako oli umpisurkea. Vuoden myöhästyjä: Jennin kuukautiset? Palkinto ihottumalle pakarassa? Toisen juontajan jättänyt mies? Voiko huonompaa läppää olla...
- Ilotulitus oli lyhyt
... Kannattiko? Onneksi ruudun äärestä oli helpompi päästä pois kuin itse tilanteesta. Aika vaatimaton setti.
Kommentit (133)
Parempaa katseltavaa olisi ollut jokin näistä tai mahdollisesti kaikki:
- sadan laulajan kuoro
- spektaakkelimainen revyyshow jossa laulua ja tanssia
- jazzorkesteri
- yhteislaulua tyyliin Allsång på Skansen
- komediaa: stand up-koomikko ja/tai sketsejä
Mutta kun ei niin ei :(
okei, tunnustetaan että nauroin sille melkein pete parkkoselle mutta sen jälkeen sekin vitsi toisti itseään
Mitä uutta? Tämä on joka vuosi yhtä tylsä ohjelma
Vierailija kirjoitti:
Parempaa katseltavaa olisi ollut jokin näistä tai mahdollisesti kaikki:
- sadan laulajan kuoro
- spektaakkelimainen revyyshow jossa laulua ja tanssia
- jazzorkesteri
- yhteislaulua tyyliin Allsång på Skansen
- komediaa: stand up-koomikko ja/tai sketsejä
Mutta kun ei niin ei :(
Kieltämättä revyyshowmaiset elementit, kuoro mukana sekä yhteislaulua -> ois ollut täydellistä & tunnelmallista heikomminkin eväin.
Pistin vuoden vaihtuessa päälle ja katsoin 3 minuuttia. Todella huono!
Vierailija kirjoitti:
Ilotulitus oli hieno :>
Tuhoaa maapallon.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä pettymys. Resurssit mennyt jo vuoden aikana muualle?? Suomi 100 olis ansainnut hienon lopetuksen ja arvoisensa esiintyjät
Ettekö te urpot tajua, että Suomi100 -juhlat päättyivät jo itsenäisyyspäivän ilotulitukseen presidentinlinnnan edessä. Näin ainakin YLE ilmoitti.
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-4261910
Ketjun innoittamana on pakko nähdä tuo myöhemmin :D
Leukani tipahti rinnuksille jo tuosta aloituskuvasta. MITÄ noilla naisilla on yllä? Tuosta yleisöstä oli paikallisessa (ei-helsinkiläisessä) somemediassakin ihmettelyä joten pakko varmaan vilkaista, onko se totta.
Miksi nämä ovat aina jotain lapsille ja vähä-älyisille suunnattuja?
Niin oli, varsinkin kun vuoden myöhästyjä olen oikeasti minä. Valehtelematta sanoen minä myöhästyn melkein joka paikasta. Ainoa hetki, jolloin olen ollut paikalla kunnolla ajoissa, oli se hetki kun synnyin, koska synnyin kuukauden ennen laskettua aikaa.
hehee, mäkin katsoin ohjelmaa. nolointa oli ne nais"tanssijat" :P
Onko se Alma Hätonen joku Amanda Harkimon salanimi?
No hyvä, että en ollut ainoa, joka ihmetteli. Koko tuntikausia kestänyt ohjelma oli surkea, ilo ja juhlavuus kaukana. Hädin tuskin tuntemani laulajat hoilottivat nuotin vierestä, muutama tyttö tanssia ketkutteli vaikka kuinka kauan dj:n tahdissa? Surkeita vitsejä, myöhästyneet kuukautiset, siis mitä? Luulin, että vain minä en ymmärrä, koska olen jo vanha ja ohjelma oli ilmeisesti suunnattu vain nuorille. Mutta miksi?
Järvenpäässä oli hieno ilotulitus.
Ohjelmassa ei ollut muuta hyvää kuin Erja Lyytinen. Juontajat olivat järkyttävän huonoja, näyttivät järkyttäviltä ja heidän "vitsinsä" olivat niin noloja, että lopetin katsomisen 15 minuutin jälkeen.
Olin Kansalaistorilla vuonna 2016 vastaanottamassa vuotta 2017. Silloin oli todella hyvät artistit ja kirsikkana vuoden vaihtuessa Darude ja Sandstorm.
Nyt oli tarkoitus myös mennä, mutta viime hetkellä peruutin. Onneksi!
Huonot esitykset tänä vuonna ja pohjanoteeraus oli vuoden vaihtuessa "Mä en haluu kuolla tänä vuonna", joka ei ollut edes Jenni Vartiaisen esittämä vaan jotkut ihan never heardin!
Viisi minuttia katsoin tv:sta, mutta sitten oli pakko vaihtaa kanavaa.
Missä oli Maamme -laulu?
Varmaan sitäkään ei enää saa laulaa juhlissa.
Siis miksei ne juontajat voineet olla mukana kello yhteen asti jonne ohjelma muuten kesti? :o Lopputunti pelkkää bilemusaa...
Mietittiin täällä mekin, että miksi suomalaiset gaalat aina ovatkin niin surkeita? Tylsää ja vakisintehtyä ohjelmaa, onko niissä niin pieni budjetti? Vaiko kohderyhmä liian laaja, että yritetään miellyttää kaikkia vaarista vauvaan ja lopputulos on mitäänsanomaton. Voisimme katsoa mallia muualta maailmalta, jopa Ruotsissa on jo suurempaa. Minusta tässä ei ollut mitään uuteen vuoteen viittaavaa, samanlaisia tylsiä gaaloja kuin Jussit ja Emmat ja Nenäpäivät ym.
Mistä nämäkin juontajat oli repäisty? Eikö yhtään järkevämpiä juttuja oltu osattu heille käsikirjoittaa? Hirveät vaatteet, tosiaan.
Iso lava, jossa pikkuinen DJ ja tanssiryhmä. Näyttivät orvoilta.
Ja artisteja, jotka tosiaan eivät saaneet muuta keikkaa uudeksi vuodeksi? Mikä Lyytinen, never heard paitsi nyt. Musiikki ei muutenkaan hirveästi innostanut, mutta makuasiahan tämä on.
Pormestarin pelottava puhe, jossa toivottiin, ettei suomalaiset jakaudu. Sisällissotaako täällä pelätään?
Eturivi (näytti olevan koko yleisö) niitä henkilöitä, joista ei saa puhua. Toivotaan hartaasti, ettei mitään ikävää tapahtunut kenellekään naiselle.
ILOTULITUS oli hieno.