Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen Kansalaistorin uudenvuodenjuhla oli SURKEA

Vierailija
01.01.2018 |

Näytti tv:stä katsottuna todella tympeältä:
- Artistivalinnat tehty sen mukaan, kuka ei saanut buukattua uudeksivuodeksi muutakaan keikkaa?
- Yleisö ei lämmennyt juuri yhtään
- Kelan ja Lyytisen lainaus Vartiaisen tuotannosta kuulosti raiskaukselta. Taustatanssijat yrittivät saada yleisöä lyömään käsiä yhteen, ei näyttänyt onnistuvan, myötähäpeä...
- Yleisö oli täynnä tummia nuoria miehiä (toivottavasti yp ei poista, tämä vain näkyi kamera-ajossa ja hämmästyin)
- Juontajatyttöjen jutut ja palkintojenjako oli umpisurkea. Vuoden myöhästyjä: Jennin kuukautiset? Palkinto ihottumalle pakarassa? Toisen juontajan jättänyt mies? Voiko huonompaa läppää olla...
- Ilotulitus oli lyhyt

... Kannattiko? Onneksi ruudun äärestä oli helpompi päästä pois kuin itse tilanteesta. Aika vaatimaton setti.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jotenkin huvittavaa. Poistoista noi torniaiset provosoituu ja rupeaa kirjoittamaan niin ääliöitä juttuja, että kukaan ei enää ota vakavasti niiden juttuja muulloinkaan 😂 Todellisia järjen jättiläisiä.

Vierailija
82/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, että kaikenlainen perseily sallitaan jos on vain tietystä kulttuurista. Eli nuo saavat käyttäytyä kuin elukat, eivätkä joudu siitä vastuuseen. Tämän meetoon kääntöpuoli, jotain hyvin olennaista jätetään kokonaan mainitsematta.

Jos minä kerron metoon hengessä tulleeni ahdistelluksi, niin mistä sinä tiedät, että minkä kulttuurin edustaja on minua ahdistellut.

Juuri näin. Itse olen joutunut sekä suomalaisen että a.r.a.b.itaustaisen ahdistelemaksi. Aivan yhtä pahoilta tuntuivat molemmat kokemukset.

Toki muistat mainita vaan  tuon SUOMALAISEN. Se aina näissä mainitaankin. Minua ahdisteli kantasuomalinen mies. 

Ilman muuta, kun äskenkin mainitsin molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä edelleen toivon että en olis kuullut sitä Anssi Kelan ja jonkun mimmin "mä en haluu kuolla tänä yönä"-versiointia. Niin järkyttävää epävireistä ja vaivaannuttavaa. Hyhy

Silloin kun Jenni Vartiainen lauloi tämän itse viime vuonna vastaavassa juhlassa, se jotenkin sopi loistavasti tilanteeseen ja biisin sanat kyllä pistävät miettimään. Jenniä kuuntelee muutenkin ilokseen isoilla lavoilla (olin lauantaina Vain elämää konsertissa ja upealta kuulostai!). Olikohan Jenni oikeasti antanut luvan Kelalle ja tuolle toiselle vinkua biisiä epävireessä älyttömäksi muutetulla sanoituksella (Mä en haluu kuolla TÄNÄ VUONNA)? Vai oliko Jenniltä edes kysytty? 

Vierailija
84/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni isompi artisti suomessa ei edes halua tehdä keikkaa uutena vuotena. Jos miettii niin Jenni Vartiainen, Haloo Helsinki, Cheek, Antti Tuisku, JVG, Mikael Gabriel, Alma, Vesala jne olivat kaikki muualla juhlimassa. Tai sitten Ylellä ei vaan riitä rahat kunnon esiintyjiin. Ja kaikki ei pidä samasta, mutta noi muutamat on isossa huudossa verrattuna eilisiin tyyppeihin.

Jenni Vartiainen ja Cheek vetivät kahdesti Hartwall areenalla Vain elämää keikat, pe ja la. Eiköhän heillä ollut oikeus levätä sunnuntai-iltana. Sitä paitsi viime vuonna Jenni ja Samuli sekä Darude olivat vastaavassa konsertissa, ja tykkäsin heistä silloin kovasti.

Vierailija
85/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimmepa nähneet uusintana teatteriammattilaisten hoitaman mielikuvituksellisen, taka-takavuotisen Made in Finland -shown, jossa mm. tanssittiin taidolla ja läiskittiin riemukkaasti vihdoilla. Oliko UV tai jotkut kisojen päättäjäiset, sitä en muista, mutta esitys oli fantastinen.

Vierailija
86/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa mainita Irakin lipusta, joka heilui isona yleisössä? Lisääkö se turvattomuuden tunnetta, minusta kyllä.

Vierailija
87/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saa mainita Irakin lipusta, joka heilui isona yleisössä? Lisääkö se turvattomuuden tunnetta, minusta kyllä.

Siis se, että näät jonkun muun maan lipun televisiossa, kun möllötät kotisohvalla ahdistaa? Oh please, hanki elämä ja joku oikea ongelma.

Vierailija
88/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko suomi 100v oli täysi floppi

Vierailija
89/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkeuden huippu kokonaisuutena oli tuo juhla paria esiintyjää lukuunottamatta. Juontajat ehkä 1. kertaa ikinä päästetty livenä lavalle? Kehonkieli surkeaa kun esim se karsea-koomikko-viritelmä oli vierellä, noin ei vaan juontaja(kaan) voi toimia. Vitsiyritelmät niin koomikon kuin juontajienkin osalta täyttä potaskaa, ehkä karseimmat ikinä näkemämme. Olisin itse kelpuuttanut noista vain Kelan Anssin pari biisiä ja Nordinilta yhden - ja sorry Erja: Englannin ääntämisestä sinulle edelleen miinuksia! Kuka tätä roskaa tuotti? Paljonko tähän käytettiin aikaa - entä rahaa? Tulkaapa rohkeasti julkisuuteen kertomaan. Sylttytehtaan jäsenten nimet toki löytyvät lopputeksteistä mutta... Mahdottoman huono kokonaisuus! Muistakaa myös että juontajat joko onnistuvat tekemään tilaisuudesta rennon, elämyksellisen ja arvokkaan samalla kertaa - tai sitten eivät... Kuten nyt kävi. Mutta suurin virhe on tehty jo tuotannon sekä käsikirjoittajien pöydällä. Vaihtoon koko sakki, aikaa noin 9 kuukautta.

Vierailija
90/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti poistettua viestejä ja saatu näyttämään tämä tekopyhältä paskalta. 

Vierailija
91/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin hetken telkusta ja näytti joltain aerobicin ja yläasteen discon yhdistelmältä. Ei siis mitään ylevää ja erityistä. Hävetti katsoa lasten kanssa. Ilotulitus sentään oli hieno.

Ei suatana...nyt sitten roiskahti jo näppikselle, buaahhaa....tää on paras ketju.

Jos elämäm koululaista oikein 'hävettää katsoa lasten kanssa ', niin mitä se häpeää? Hävetti, kun se joutui katsomaan lasten kanssa? On se ihan kamalaa. Koko elämä. Ihan. Kauheaa. 

Toivottovasti tämä vuosi on viimeinen vuosi monelle näistä ammattivihaajista ja -marmattajista. Ehkä maailma alkaa puhdistumaan.

Vierailija
92/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Nordinin esiintyminen ja Ilotulitus ainoat onnistuneet asiat koko juhlassa.

Vierailija
93/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ”En haluu kuolla tänä yönä” kuultiin kaksi (2) kertaa lähetyksen aikana. Kaiken lisäksi kela ja se rasittava nainen muuttivat sanat mukahauskasti: ”mä en haluu kuolla ensi vuonna”. Mahtoi tuntua kivalta niistä, joilla on kuolemantuomio ja alle vuosi elinaikaa jäljellä. Läppääääää

Vierailija
94/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon oli IPhoneja eturivissä

Vierailija
95/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ”En haluu kuolla tänä yönä” kuultiin kaksi (2) kertaa lähetyksen aikana. Kaiken lisäksi kela ja se rasittava nainen muuttivat sanat mukahauskasti: ”mä en haluu kuolla ensi vuonna”. Mahtoi tuntua kivalta niistä, joilla on kuolemantuomio ja alle vuosi elinaikaa jäljellä. Läppääääää

Alkuperäinen biisi on hyvä, alkuperäisillä sanoilla.

Vierailija
96/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin hetken telkusta ja näytti joltain aerobicin ja yläasteen discon yhdistelmältä. Ei siis mitään ylevää ja erityistä. Hävetti katsoa lasten kanssa. Ilotulitus sentään oli hieno.

Ei suatana...nyt sitten roiskahti jo näppikselle, buaahhaa....tää on paras ketju.

Jos elämäm koululaista oikein 'hävettää katsoa lasten kanssa ', niin mitä se häpeää? Hävetti, kun se joutui katsomaan lasten kanssa? On se ihan kamalaa. Koko elämä. Ihan. Kauheaa. 

Toivottovasti tämä vuosi on viimeinen vuosi monelle näistä ammattivihaajista ja -marmattajista. Ehkä maailma alkaa puhdistumaan.

Ja tässä taas hieno esimerkki sellaisesta sivistyneestä ja suvaitsevasta A-luokan kansalaisesta, joka toivoo ventovieraalle ihmiselle kuolemaa. Kauheaa on se, että sinunlaisesi syövät eivät edes tajua itse myrkyttävänsä ilmapiiriä ihan yhtä paljon kuin nuo joille toivot päivien päättymistä. Häpeä.

Enpä häpeä, vaan nautin. Ja tätä asiaa te elämäm koululaiset ette näemmä ole vielä tajunneet - Minä en kuulu sivistyneisiin ja suvaitsevaisiin, vaan siihen valtavaan enemmistöön suomalaisista, joille suvaitsemattomuus sopii vallan hyvin. Minä olen suvaitsematon esim. marmattavien elämäm koululaisten suhteen, sellaisten jotka valittaa ihan kaikesta, ja jotka kuitenkin ovat kaiken yhteiskunnalta ilmaiseksi saaneet. Ne kun saisi ensimmäiseksi niskasta loisimasta, niin se olisi jo hyvä alku. Aktiivimallia peliin vain!

Vierailija
97/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon oli IPhoneja eturivissä

Jep. Joululahjaksi nuorille sotasankareille ;)

Vierailija
98/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri suomalaisia näkynyt. Lisäksi ihmettelin, että joku on raahannut koiransa tuollaiseen paikkaan. Ihmettelin myös sitä ulkomaalaista äitiä, joka hytkyi kello yksi yöllä pikkulapsen kanssa. Ei tulisi mieleenkään viedä tuollaiseen tapahtumaan pieniä lapsia!

Katsottiinko me ihan eri ohjelmaa? Voi tietty olla että olet niin sekaisin ettet näekään kuin sen mitä haluat tai sitten näet ihan hyvin mutta päivän jankutuksesi on (jennin tai annan tai saaran sijaan) jankuttaa ulkomaalaisperäisen näköisistä ylen lähetyksessä ja rehellisyytesi ja huomiokykysi on tosiaan tunnettu jo lukuisista aiemmista ketjuistasi. 

Tämä oli ensimmäinen  viestini tähän ketjuun. Jenneistä yms en ole maininnut sanallakaan. Ohjelman lopussa, kun dj esiintyi, näytettiin ainakin pariin otteeseen nuorta naista pienen lapsen kanssa yleisön keskellä. Myös tuota koiraa näytettiin ainakin kerran. Nuori nainen hytkytti sylissään corgilta näyttävää koiraa. Mielestäni koiran paikka on uutena vuotena kotona omassa rauhassa, eikä ihmismassan joukossa kamalassa melussa.

Vierailija
99/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että paikoin hataraa ja huteraa tuotantoa. Erityisen huono käsikirjoitus. Jotenkin paistoi läpi "mukamas hauska kloppikulttuuri". Laulajat paikoin ihan hyviä. Mutta missä oli älykkyys ja viisas huumori. Nyt tuntui niin keskenkasvuiselta, että huh huh. ? Ja sitten vielä se ei- Suomen lippu. Hei, nämä ovat Suomen uudenvuoden juhlat, ainakin vielä!

Vierailija
100/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä hätönen joku abreu klooni?

Jossain ohjelmassa sekoitin tuon siihen abreuhun. Kaksoisolento ja saman kokoinenkin suunnilleen.

Oho. Näin ohjelmaa pätkän ja mietin, että jopas on nopeasti saatu Abreu juontokeikalle. Vastahan se otti selfieitä jossain tropiikissa. 😮

Ei sitten ollutkaan Abreu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi