Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko perhe elämä palautua eron jälkeen?

Jouko
01.01.2018 |

Kamppailen, uskallanko yrittää lähestyä ex sääni.
Eli oltiin 40 kymppisiä 15v yhteistä matkaa takana ja n 10v lapset. Minä isä tunsin että haluaisin kokea vielä täydellisen parisuhteen ja vaimoni kanssa se ei onnistu. Halusin eron. Etsin vuoden uutta kumppania kun sitten löysinkin. Nyt kun 3 vuotta olen elänyt tämän uuden kanssa. Ja huomannut kuinka se ei ole yhtään helpompaa hänenkään kanssaan. Ollaan kuin 2 joukkuetta, minun lapset, ja hänen lapset.
Nyt mietinkin jos kerran parisuhde on kitkaista loppupelissä aina, olisko se kaikkien kannalta paras harrastaa sitä kitkailua sittenkin sen lasteni äitin kanssa??
En tiedä ottaisiko ex minua enään takaisin? Ja en tiedä miten yhteis elo voisi vielä toimia. Oliskin kiva kuulla kuinka toisilla on paluu onnistunut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa nyt tällä kertaa jatkaisi kitkailua siinä suhteessa johon sinun pitäisi olla nyt sitoutunut etkä kurkkisi onko ruoho vihreämpää exän luona.

Jos nyt lähdet, olet rikkonut taas yhden suhteen samoin perustein kuin edellisen. Ei kuulosta siltä että olisit kasvanut tai kypsynyt.

Vierailija
2/3 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko ap oikeasti, että on olemassa asia nimeltä "täydellinen parisuhde" ? Niin kauan kun me ihmiset ollaan epätäydellisiä, ei täydellistä parisuhdettakaan voi olla. Harmittaa kun perustiedot on näin hukassa, syntyy liian suuria odotuksia ja kuvitelmat jyrää realiteetit. Minusta pitäisi suorittaa "aviokortti", vähän niinkuin ajokortti, ennenkuin pääsee naimisiin. Siellä olis teoriatunneilla käsittelyssä perusasiat kuten kommunikaatio,  tunteiden tunnistaminen, seksuaalisuus ym.

Mutta varsinaiseen kysymykseesi, tiedän ihmisiä jotka ovat palaneet yhteen. Kyllä se on mahdollista, jos vain molemminpuolista tahtoa ja yrittämisenhalua on <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja Jouko viä tarkentaa että erotessani kuvittelin löytäväni paremman kumppanin jonka kanssa olis kitkattomampaa elää yhteistä taivalta. No nyt on kokeiltu ja tosiaan todettu ettei taida löytyä. Ja kahdesta huonosta kun pitää valita niin se jonka kanssa on yhteiset lapset vetäis pidemmän korren. Tai toinen vaihtoehto elää yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi