Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen Kansalaistorin uudenvuodenjuhla oli SURKEA

Vierailija
01.01.2018 |

Näytti tv:stä katsottuna todella tympeältä:
- Artistivalinnat tehty sen mukaan, kuka ei saanut buukattua uudeksivuodeksi muutakaan keikkaa?
- Yleisö ei lämmennyt juuri yhtään
- Kelan ja Lyytisen lainaus Vartiaisen tuotannosta kuulosti raiskaukselta. Taustatanssijat yrittivät saada yleisöä lyömään käsiä yhteen, ei näyttänyt onnistuvan, myötähäpeä...
- Yleisö oli täynnä tummia nuoria miehiä (toivottavasti yp ei poista, tämä vain näkyi kamera-ajossa ja hämmästyin)
- Juontajatyttöjen jutut ja palkintojenjako oli umpisurkea. Vuoden myöhästyjä: Jennin kuukautiset? Palkinto ihottumalle pakarassa? Toisen juontajan jättänyt mies? Voiko huonompaa läppää olla...
- Ilotulitus oli lyhyt

... Kannattiko? Onneksi ruudun äärestä oli helpompi päästä pois kuin itse tilanteesta. Aika vaatimaton setti.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilotulitus oli hieno :>

Tuhoaa maapallon.

On parempi järjestää iso ja hieno yhteinen ilotulitus, ja ihailla sitä isolla porukalla, jopa TV:n välityksellä kuin 10000 pientä joka perheen tulitusta. Siis ympäristön kannalta.

Vierailija
122/133 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, että en ollut ainoa, joka ihmetteli. Koko tuntikausia kestänyt ohjelma oli surkea, ilo ja juhlavuus kaukana. Hädin tuskin tuntemani laulajat hoilottivat nuotin vierestä, muutama tyttö tanssia ketkutteli vaikka kuinka kauan dj:n tahdissa? Surkeita vitsejä, myöhästyneet kuukautiset, siis mitä? Luulin, että vain minä en ymmärrä, koska olen jo vanha ja ohjelma oli ilmeisesti suunnattu vain nuorille. Mutta miksi?

Nuorille piti saada omaa ohjelmaa. Lavalla oli ylen parhaat juontajat ja ykkösluokan tekijät.

Lavaohjelmaa oli varmasti harjoiteltu koko joulukuu.

Spiikit ja vitsit hiottu huippuunsa.

Rautainen markkinointiryhmä oli jakanut ohjelmamainoksia sadoilla some-kanaville.

YLEX :ssä hehkutettiin tv-juhlaa joka tunti. 

Ja mitä paskaa nähtiinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että ens vuonna Linnan juhlat välitetään kaikille tasapuolisesti ei enää vain suomen- tai ruotsinkieellä, myös saameksi ja kuvatulkattuna. 

Vierailija
124/133 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten persuttimia nyt korpeaa kun ei maahan muuttajat ahdistelleetkaan ketään. Koko vuosi piloille heti kättelyssä.

Vierailija
125/133 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten persuttimia nyt korpeaa kun ei maahan muuttajat ahdistelleetkaan ketään. Koko vuosi piloille heti kättelyssä.

Ei ole yhdyssanat hallussa tällä suvaitsevaisella. Koulunkäynti ei ole maistunut.

Vierailija
126/133 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti. Reiska veti pari biisiä arkivaatteissa punaisilla silmilla. Anssi Kela unohti OMAN biisinsä sanat. Erja vähän paikkas ja sit vedettiin toisten hittibiisejä.

Juontajat olivat huonoja, kamalissa kuteissa ja heidän vitsit mauttomia.

DJ oli huono.

Yleisöä ei kiinnostanut ja koostui pelkistä maahanmuuttajista ja turisteista. Ei näin.

Ja miksi tämä vielä televisioitiin?

Vierailija
127/133 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti. Reiska veti pari biisiä arkivaatteissa punaisilla silmilla. Anssi Kela unohti OMAN biisinsä sanat. Erja vähän paikkas ja sit vedettiin toisten hittibiisejä.

Juontajat olivat huonoja, kamalissa kuteissa ja heidän vitsit mauttomia.

DJ oli huono.

Yleisöä ei kiinnostanut ja koostui pelkistä maahanmuuttajista ja turisteista. Ei näin.

Ja miksi tämä vielä televisioitiin?

Kela unohtaa melkein joka keikalla jonkun oman biisinsä sanat, se on melkein semmoinen sisäpiirin vitsi jo. Joskus sitä selittikin, että jotenkin keskittyy biisiin tai melodiaan tai johonkin niin paljon, että sanat unohtuu. Sinänsä kyllä ihmeellistä, kun on ihan itse biisinsä tehnyt, luulis, että tulevat selkäytimestä.

Vierailija
128/133 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhdyssanat hallussa tällä suvaitsevaisella. Koulunkäynti ei ole maistunut.

Idiootti-persutin ei ymmärrä että tiettyjä sanoja ei voi idiootti-persuttimien takia enää tällä palstalla kirjoittaa yhteen tai ne jäävät suodattimeen.

Hätävale! idiootti. Miksi mun viesti pääsi  sitten läpi? Opettele kirjoittamaan. Tai onko subu sumentanut jo niin pahasti antifantin aivot? Sekakäyttöhän on sääntö, eikä poikkeus piireissänne.

Vierailija
129/133 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paikalla ja katsoin vain ilotulituksen joka oli iso, näyttävä ja kesti pidempään kuin oletin.

Vierailija
130/133 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live yleisöllä tuntu olevan hauskaa.

Vierailija
131/133 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kerrottu etukäteen että tämä tapahtuma järjestettiin Mogadishussa?

Vierailija
132/133 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä video meidän uudenvuoden viettoon. Toivottvasti ensi vuonna vielä isommalla porukalla.

Vierailija
133/133 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paikalla ja todella lässähtäneet juhlat sekä myötähäpeää herättävät juontajat. DJ oli hyvä ja hoiti hommansa, ilotulitus oli myös näyttävä. Mutta en varmasti mene ensi vuonna, jos on samanlaista luvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä