Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituus + paino + ruumiinrakenne + vartalotyytyväisyys

Vierailija
01.01.2018 |

Kertokkeehan, millainen kroppa teillä on jo miten siihen suhtauduttu.

Minä 168cm/63kg. Kropassa on toki vähän ylimääräistä, mutta se jakautuu sopivasti tiimalasimuotoon tissseihin ja takamukseen/reisiin. Olen tyytyväinen vartalooni, vaikka voisihan sitä vähän timmimmässä tikissä olla.

Mites muut?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

172/60, melko urheilullinen ja hoikka? kroppa ainakin vielä. Nyt korona-aikana tullut lisäkiloja 3kg, mutta ei näy vielä ulospäin. Tuntuu vaatteita päälle laitettaessa kyllä... Olen aina ollut melko pieni, noin 55kg vielä lasten jälkeenkin, mutta ikä tuo hiipien kiloja, nyt 37v mittarissa. Sinällään en enää jaksa peiliin tuijottaa ja kroppani kytätä, mutta kesällä ihan kiva jos voi pitää vielä samoja vaatteita eikä tarttee koko kaappia uudistaa 🙈

Vierailija
82/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

166/67. Kaikki kertyy takamukseen ja reisiin. En ole tyytyväinen ja onkin elämäntaparemontti käynnissä. 60 kilossa näytän melko sopusuhtaiselta ja pitkään aikuisiällä siinä painossa pysyinkin, joten se on tavoitteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm ja olen painanut niin 51kg kuin 85kg ja minulle sopiva paino on tuossa 65-73kg välillä. Treenaan salilla, joten ihan pelkkään puntariin on turha tuijotella. Kunnon ruokaa pitää saada syödä, parasta on kun jaksaa liikkua, nukkuminen on normaalia ja treenistä tulee hyvä mieli. Täydelliseksi en kroppaa saa, eikä ole mitään hinkuakaan. Kunhan itselle kelpaa niin se on pääasia. 

Vierailija
84/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulastaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

168cm ja 70kg ja ihan tyytyväinen olen. Arkiliikunnasta kertyy päivän aikana paljon miinuskaloreita, joiden turvin annoskoot voi pitää suurina.

Voisit pitää silti ne annokset pienempinä,sillä tossa on jo 10kg ylimääräistä joka todennäköisesti on läskii kun naisesta kysymys.

Osaat taukki varmasti laittaa painon ja pituuden bmi laskuriin ja katsoa onko. Voin jo nyt sanoa että hän ei ole 10kg ylipainoinen.

Vierailija
85/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulastaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

168cm ja 70kg ja ihan tyytyväinen olen. Arkiliikunnasta kertyy päivän aikana paljon miinuskaloreita, joiden turvin annoskoot voi pitää suurina.

Voisit pitää silti ne annokset pienempinä,sillä tossa on jo 10kg ylimääräistä joka todennäköisesti on läskii kun naisesta kysymys.

Osaat taukki varmasti laittaa painon ja pituuden bmi laskuriin ja katsoa onko. Voin jo nyt sanoa että hän ei ole 10kg ylipainoinen.

Ihan saletisti on vai onko suomen naisilla hieman löysemmät raamit BMI indeksissä.Ainakin katukuvasta vois niin päätellä.Läskejä suhahtelee joka puolella.Punttiksetkin täynnä lösöjä. Suomalaiset naiset ei oo viel hiffannut että proteiinitankkaus tarkoittaa sitä että kovan treenin jälkeen syödään protskua eikä mussuteta pullaa siellä salilla. Selfietä voi ottaa kotonakin.Salilla treenataan ei kuvailla.

Vierailija
86/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm/70kg. Olen aina ollut vähän roteva ja reitevä, en siis edes teininä mikään hoikka. Lihakset kasvavat aika helposti vähällä treenillä. Olen tyytyväinen, olen tiimalasimuotoinen ja liikun päivittäin joten vaikka on vähän pehmeää kropassa koen silti olevani aika sopusuhtainen. Muiden mielipiteet kropastani ei kiinnosta, niillähän on aina omat syynsä mielipiteisiinsä.

Vierailija
87/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulastaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulastaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan saletisti on vai onko suomen naisilla hieman löysemmät raamit BMI indeksissä.Ainakin katukuvasta vois niin päätellä.Läskejä suhahtelee joka puolella.Punttiksetkin täynnä lösöjä. Suomalaiset naiset ei oo viel hiffannut että proteiinitankkaus tarkoittaa sitä että kovan treenin jälkeen syödään protskua eikä mussuteta pullaa siellä salilla. Selfietä voi ottaa kotonakin.Salilla treenataan ei kuvailla.

No, mites ne miehet sitten? 😂

Vierailija
88/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulastaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulastaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä h**vettiä se sinulle kuuluu!? Keskity salilla treenaamiseen äläkä ihmisten kyttäämiseen.

Vierailija
89/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm ja 55 kg

kaikki ylimääräinen rinnoissa ja takapuolessa, häpeän muuten luisevaa kehoani ja syön joka päivä Hesessä sekä suklaata, mutta paino ei vain nouse. -.-

Vierailija
90/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en ole tyytyväinen ollenkaan. Nainen kolmissakymmenissä, pituutta 158 senttiä ja painoa n. 57-58kg päivästä riippuen. Vartalon malli on tiimalasi kiloista huolimatta, toki näyttävämpi tiimalasi hoikempana kun paino lähtee ensimmäisenä aina vyötäröstä, johon se myös kertyy ensimmäisenä. Olen onneksi kuitenkin urheilullisen näköinen, lihaksia on mutta joissain vartalonosissa ne lihakset on jäänyt läskin alle, joissain kohdissa erottuu edelleen selkeästi.

Tyytyväisin olen ollut alle 50-kiloisena aina, sillon vyötärönympärys on ollut n. 60cm. Nyt varmaan lähemmäs 70cm, en ole halunnut mitata kun kilot ahdistaa. Haluaisin pudottaa painoa ainakin kymmenen kiloa, mutta syömishäiriötaustasta johtuen se on todella vaikeaa. Keho lyö itsensä säästötilaan heti, kun vähennän kaloreita ja ”normaaleilla” kalorimäärillä lihon holtittomasti.

Vierailija
91/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm/ 57kg ja lihaksissa löytyy. Oon paremmassa kunnossa nyt 40v kuin 20v, ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. Lajeina arkiliikunta, työmatkakävely ja painonnosto 3-4krt/vko. Vartalon malli on tiimalasi päärynäpersuksella, lähes kaikki rasva on takapuolessa ja reisissä. Imetyksen räjäyttämät tissit on puhjenneet uuteen kukoistukseen voimatreenin myötä, oon kyllä tosi tyytyväinen.

Vierailija
92/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta: 168 cm, 50 kg, hoikka ja sopusuhtainen. Pitkät jalat, lyhyt torso, pienet rinnat, hyvä vyötärö-lantio-suhde. Olin tyytyväinen, vaikka olinkin alipainoinen. Olin kaikin puolin terve.

Nyt raskaana melkein puolivälissä: 168 cm ja 50 kg. Sama kroppa, paitsi rinnat ovat valtavat ja mulla on tottakai iso maha. En ole tyytyväinen. Pitäis tässä vaiheessa raskautta olla jo ainakin pari kiloa kertynyt. Syön paljon, mutta paino ei vain nouse.

Vierailija
93/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm ja 62 kg, mitat 96-72-92, vaatekoko xs-s tai 34-36.

Tyytyväinen olen vaikka välillä mietin parin kilon pudotusta - en ole kuitenkaan vaivautunut koska paino pysyy tässä oikeastaan tekemättä mitään sen eteen. Jos jokin kropassa harmittaa niin paksut nilkat.

N41

Vierailija
94/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

157 cm/54 kg. Viimeisenä parina vuonna tullut n. 5 kg lisää. On vähän totuttelemista. Mies tykkää ja hipelöi koko ajan, ei kuulemma kaipaa vanhaa luurankoa. Liikun aika paljon ja vartalon malli on mielestäni hyvä. Lantiota löytyy ja olkapäät ovat edelleen sirot.

157 ja nyt paino 58..vyötärö on hoikka, peppu ja reidet lihaksikkaat kun liikkunut koko ikäni paljon.. nyt täytyy päästä ihannepainooni eli tuo 52-54 kiloa olisi passeli. Vaatekoko on edelleen 34 mutta viihdyn kehossani kun painoa olisi vähemmän..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi