Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituus + paino + ruumiinrakenne + vartalotyytyväisyys

Vierailija
01.01.2018 |

Kertokkeehan, millainen kroppa teillä on jo miten siihen suhtauduttu.

Minä 168cm/63kg. Kropassa on toki vähän ylimääräistä, mutta se jakautuu sopivasti tiimalasimuotoon tissseihin ja takamukseen/reisiin. Olen tyytyväinen vartalooni, vaikka voisihan sitä vähän timmimmässä tikissä olla.

Mites muut?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

166cm/49kg. Muotoja ei pahemmin ole ja välillä vaikea kokea itsensä naiselliseksi.

Vierailija
62/94 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 159cm ja 55-57kg. Olen onnellinen kun kroppa toimii. Se juoksee, taipuu joogaan ja kävelee.

Samat vaatteet mahtuvat päälle, kuin nuorempanakin.

Olen tyytyväinen! Langanlaiha en ole, en lihavakaan. Olen nopea ja sukkela, ja kiitollinen terveydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

157cm 45kg, ruumiinrakenne on kai lähinnä normaali, mutta lihotessa rasva kertyy alavartaloon, joten nyt on kapea uuma ja olematon povi. Koska rintojen kokoon ei voi vaikuttaa, niin haluaisin olla hoikempi/timmimpi.

Vierailija
64/94 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/60, tiimalasi sillä leveä lantio ja hartiat mutta rinnat 70B. Kapea vyötärö.

Lihakset painottuu peppuun, reisiin ja pohkeisiin. Ylävartalo on siro ja heikko ja sitä yritän treenata

Oon tyytyväinen.

Vierailija
65/94 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm/65 kg. Vyötäröllä on liikaa tavaraa ja tietysti sitä viskeraalista rasvaa löytyy turhan paljon. Lihaksia löytyy lähinnä jaloista...Olen innokas aloittamaan treenaamista, mutta ne on viime vuosina tyssäneet, kun nurkan takana tuntuu väijyvän koko ajan jotain tapaturmaa/sairautta. Jollei muuta niin nyrjäytän nilkkani tai saan revähdyksen jonnekin kylkiluiden välisiin lihaksiin.  Kun säännöllinen liikunta keskeytyy, se ensin harmittaa ja sitten huomaan muuttuneeni sohvaperunaksi.

Vierailija
66/94 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 ja 91. Roteva ja löysä.

No joo..

Vierailija
67/94 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

158,5 pitkä, paino 51 ja ruumiinrakenne tiimalasi, pitkät käsivarret ja sääret, lyhyehkö kaula ja iso pää. Laihtunut paljon ja meinaan laihtuu vielä vähän. Jonkin verran lihasta, varsinkin reisissä. Nahka roikkuu vielä vatsassa ja käsivarsissa mutta jospa se tästä pikku hiljaa kiinteytyisi, oon vielä nuori. Ihan tyytyväinen.

Vierailija
68/94 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

166cm ja 53kg. Ikää 38.

Olen suht tyytyväinen kroppaani mutta häpeillen tunnustan että pidin vartalostani eniten kun painoa oli muutama vuosi sitten 48kg. Nykyään olen lihaksikkaampi mutta vyötäröllä on vähän ylimääräistä, vartalo on suht tasapaksu. Rinnat 70E, niihin olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
69/94 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/67 kg. Tanakka voimistelijavartalo jonka ympärillä kerros läskiä. En ole tyytyväinen, tuntuu hyvältä että paino on laskussa. Tähtään n. 10 kg laihemmaksi.

Paino nousi yliopiston jälkeen. Istumatyö, pitkät työmatkat, noutoruoka, miljoonat maitokahvit, stressi, parisuhdeongelmat ja ne klassiset lohtusuklaat/sipsit tekivät tehtävänsä alle kahdessa vuodessa (+10kg).

Vierailija
70/94 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm ja 68kg. Kohtuullisen tasapaksu vartalo, mutta eniten massaa lantiolla/yläreisissä sekä leveissä hartioissa. Itse koen vartaloni jotenkin isoksi, varsinkin jos painoa olisi yhtään enempää. Muutaman kilon kun tiputtaisi, olisi se optimi itselle tähän kroppaan ja lantiokin kiinteytyisi aika paljon, siihen ne kilot ekana tarraa.

Vierailija
71/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 ja 100. Harmittaa että monta vuotta mennyt ylipainossa, nyt käyrä alaspäin.

Vierailija
72/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

182cm/66kg. Poikamainen kroppa, leveät hartiat, pienet rinnat, kapea lantio.

Ulkonäköön olen ihan tyytyväinen, kunhan kaikista terveysongelmista pääsisi eroon.

Vierailija
73/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

168cm ja 70kg ja ihan tyytyväinen olen. Arkiliikunnasta kertyy päivän aikana paljon miinuskaloreita, joiden turvin annoskoot voi pitää suurina.

Voisit pitää silti ne annokset pienempinä,sillä tossa on jo 10kg ylimääräistä joka todennäköisesti on läskii kun naisesta kysymys.

Vierailija
74/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

164/60. Just hyvä ja sopiva. On tissiä ja pyllyä sopivasti.

Vierailija
75/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

175,55kg.Olen tyytyväinen.Mielestäni siis aivan täydellinen mun kroppa.Tosin rinnat ajattelin suurentaa vielä.D kuppi ei oikein näy sillee tyrkysti vaatteiden alta. Pieni pyöreä beba ja tosi hoikka uuma.Sääret ehkä hieman liian pitkät yli 5 tuumaisten korkojen kanssa.Mut niitä saa kyl esim kynähameellä silleen ihanasti feidattuu.

Vierailija
76/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulastaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

168cm ja 70kg ja ihan tyytyväinen olen. Arkiliikunnasta kertyy päivän aikana paljon miinuskaloreita, joiden turvin annoskoot voi pitää suurina.

Voisit pitää silti ne annokset pienempinä,sillä tossa on jo 10kg ylimääräistä joka todennäköisesti on läskii kun naisesta kysymys.

Se ei kuulu sinulle. Pidä huolta ihan omasta painostasi idiootti.

Vierailija
77/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulastaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuulu sinulle. Pidä huolta ihan omasta painostasi idiootti.

Auts osuinko herkkään paikkaan.Taisin olla oikeassa sittenkin. Läskiys on herkkä asia monelle,varsinkin laiskoille jotka ei jaksa tehdä mitään sen eteen.

Vierailija
78/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm/83kg. Todella roteva suorakaide/omppu. Rasva kertyy leuan alle, poskiin, vatsaan ja reisiin. Raajojen ulko-osat ovat kiinteät mutta rasva kertyy raajojen sisäpuolelle. Olen keventänyt syömistä ja lisännyt liikuntaa vuosia. Olen vähän persjalkainen ja vaikka rasva on vatsassa niin jalat on myös kuin tukit nykyisin! Tämä vähän ihmetyttää koska minulla on aina ollut hoikahkot jalat. Olen todella kuin DDR:läinen kuulantyöntäjä, jotenkin miesmäinen vaikka nainen olenkin. 

Mikään vaate ei istu eikä näytä hyvältä päällä koska vartalossa on niin paljon epäsuhtaisuuksia.

Vierailija
79/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm/53kg.

Urheilen paljon joten kroppa on suht lihaksikas ja rasvaprosentti 19. Mutta kaikki ylimääräinen kerääntyy vatsaan vaikka näillä lukemilla mitäään katastrofia ei vielä synny. Mutta jos lihoisin niin minusta tulisi pyöreä omena.

Ihan tyytyväinen olen toistaiseksi.

N38

Vierailija
80/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm/53kg.

Urheilen paljon joten kroppa on suht lihaksikas ja rasvaprosentti 19. Mutta kaikki ylimääräinen kerääntyy vatsaan vaikka näillä lukemilla mitäään katastrofia ei vielä synny. Mutta jos lihoisin niin minusta tulisi pyöreä omena.

Ihan tyytyväinen olen toistaiseksi.

N38

Pieni rasva vatsassa ei haittaa koska tutkimuksethan on todistaneet että jos vatsassa näkyy selvästi sixpack on ihmisellä suurempi riski sairastua koska silloin immuunitaso laskee liiaksi kun kaikki ns.hyödyllinen suojarasva on poissa. Tässä yksi merkittävä syy siihen esim miksi huippuurheilijat sairastelee enemmän kuin muut.Yleensä pistetään ns. ylikunnon piikkiin mutta sellaista tilaa ei ole kuin ylikunto vaan se on elimistön puolustusmekanismi heikennyttä immuunitasoa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi