Pituus + paino + ruumiinrakenne + vartalotyytyväisyys
Kertokkeehan, millainen kroppa teillä on jo miten siihen suhtauduttu.
Minä 168cm/63kg. Kropassa on toki vähän ylimääräistä, mutta se jakautuu sopivasti tiimalasimuotoon tissseihin ja takamukseen/reisiin. Olen tyytyväinen vartalooni, vaikka voisihan sitä vähän timmimmässä tikissä olla.
Mites muut?
Kommentit (94)
163/50. Olisin tyytyväinen jos isommst tissit, koska alavartalo on paljon raskaampi, mutta näillä mennään.
172cm/53 kg. Olen vasta näin 26 -vuotiaana oppinut hyväksymään itseni tällaisenaan. Monenlaista kriisiä on ollut oman kehon kanssa. Rinnat on todella pienet ja olen ollut niistä epävarma, mutta kapeasta vyötäröstä ja siroista käsistäni pidän kovasti.
40 jatkaa
Mielestäni monenlainen kroppa sekä naisella, että miehellä voi olla kaunis. Olipa pyöreä, hoikka, lihaksikas. Itseensä voi ja kannattaa olla tyytyväinen ja korostaa oman persoonallisen kauneuden parhaita puolia.
En ymmärrä ollenkaan, että jotkut mollaavat esim.netissä ulkonäön perusteella toisia. Tähän syyllistyvät ihan aikuisetkin.
Joku kirjoitti, että kaipaa kapeampaa vyötäröä. Treenaamalla yläkroppaa, esim.selkää leveämmäksi ja peppua suuremmaksi saadaan vaikutelma kapeammasta vyötäröstä, mikäli haluat muokata kehoasi.
166/62 Rakastan kroppaani tälläisenä. Olen 36v, isorintainen mutta silti pieni. En vaihtaisi
158cm/48kg. Pitävät alipainoisena ja anorektikkona, koska olen heidän silmissään yhtäkkiä laihduttanut sairaasti. Painoin kesällä suurimmillaan 61kg, ja olen aina tuntenut itseni pullukaksi. Joten motivaatio vihdoin nousi ja sain aikaiseksi laihduttaa, joten eikö se vain ole hyvä asia? Nykyään vähän pelottaa puhua mistään, koska jos valitan kylmää toteavat minulla olevan liian vähän rasvaa yms. On myös ahdistavaa mennä ruuan jälkeen vessaan, koska on aiemmin kysytty, oksennanko ruuan pois :/ vastaus on ei. Mutta silti se ahdistaa ja ilmapiiri tuntuu syylistävältä
Vierailija kirjoitti:
158cm/48kg. Pitävät alipainoisena ja anorektikkona, koska olen heidän silmissään yhtäkkiä laihduttanut sairaasti. Painoin kesällä suurimmillaan 61kg, ja olen aina tuntenut itseni pullukaksi. Joten motivaatio vihdoin nousi ja sain aikaiseksi laihduttaa, joten eikö se vain ole hyvä asia? Nykyään vähän pelottaa puhua mistään, koska jos valitan kylmää toteavat minulla olevan liian vähän rasvaa yms. On myös ahdistavaa mennä ruuan jälkeen vessaan, koska on aiemmin kysytty, oksennanko ruuan pois :/ vastaus on ei. Mutta silti se ahdistaa ja ilmapiiri tuntuu syylistävältä
Tuo on sinun mittaiselle, tai meidän mittaiselle, ihan sopiva paino. Olen 157 cm ja hoikimmillani painoin 45 kg, enkä silloinkaan ollut mitenkään älyttömän laiha, tai rasvaton, ainoastaan hoikka. Nykyään painan 59kg ja kieltämättä ahdistaa. Tavoitepaino olisi n. 52 kg, mutta saa nähdä pääsenkö siihen enää ikinä. Iän myötä laihtuminen tuntuu käyvän hankalammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Että ihmiset voi olla törkeitä :( Mä olen 166cm ja hoikimmillani painoin 46kg. Liian laiha? En ollut, tissitön ja perseetön kyllä, eikä haitannut yhtään. Oon aina ollut siro ja pieneksi haukuttu. Oon edelleen vaikka painoa on nyt 58kg. Mun mielestä oot oikeen sopiva jos itsestäsi tuntuu siltä :)
Vierailija kirjoitti:
166/62 Rakastan kroppaani tälläisenä. Olen 36v, isorintainen mutta silti pieni. En vaihtaisi
Oletko sä minä?? Melkein tasan samat mitat, sama ikä, muodot ja ajatusmaailma omasta kropasta :D
171cm/58kg, oon hoikka, mutta lihaksikas/timmi. Urheilen aktiivisesti ja monipuolisesti ja se näkyy kropassa. Olen erittäin tyytyväinen omaan kehoon. Vain raskausarvet vatsassa ärsyttää välillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä 168cm/63kg. Kropassa on toki vähän ylimääräistä, mutta se jakautuu sopivasti tiimalasimuotoon tissseihin ja takamukseen/reisiin. Olen tyytyväinen vartalooni, vaikka voisihan sitä vähän timmimmässä tikissä olla.
Mites muut?
Mä olen ollut lähes koko aikuisikäni saman kokoinen kuin sinä, vartalonmalli sama (tiimalasi). Rasvaa ei kerry selkään, kylkiin, sääriin, käsivarsiin, eikä vatsaan. Nyt kyllä pari viime vuotta olen painanut 59-60 kg ja tämä parempi mulle. Toi 63 kg on kuitenkin keskipainoni. Olen tyytyväinen, lihaskunto kohdallaan.
176/61 ja timmi/urheilullinen vartalo. Olen täysin tyytyväinen. Eniten pidän perseestäni, sen olen treenannut täydelliseksi ”instaperseeksi” (en postaa persekuvia someen).
164/70 - Roteva lanteikas ihminen, rinnat pienet mutta hartiat onneksi vähän tasapainottavat asiaa. Rasvaprosentti 30-33 ja tasaisesti jakautunut. Saisihan tuota laihduttaa mutta liikunnan ja elämäntapojen ansiosta ryhti ja terveys on hyvä, jolloin minulla on positiivinen yleiskuva itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Mites muut?
Samoissa mennään!
Povea on ja takapuoltakin löytyy, mutta vyötärö timmi.
Muuten tyytyväinen, mutta välillä käy mielessä pitäisikö noita pakaroita alkaa kiinteyttää
161/83 omppu ja extra kaikki kertyy erityisesti keskivartaloon ja yläkroppaan. On kunnon kaksari, leukaperätkin roikkuu, kaula on paksu, käsivarret taikinamaiset ja paksut, ihan kaikki roikkuu ja retkottaa velttona ja vastenmielisenä. Nyt olen kauhukseni huomannut että extraa alkaa kertyä reisiin ja takamukseenkin, housut hinkkautuu hetkessä puhki.
tyytyväisyys? VIHAAN ITSEÄNI.
M, 192/122, lihaksikas mutta läskiäkin löytyy. Harteikas, kiinteä peppu. Yläkroppa aika vahva samoin käsivarret ja jalat, mutta vatsaa on vähän liikaa, pitäis saada pienemmäks. Raskas ruumiillinen ulkotyö antaa kovan ruokahalun : )
Miksi muuten jos on samanpainoinen ja pituinen omppu ja tiimalasi ja he alkavat lenkkeillä sanan verran niin tiimalasi kiinteytyy ja kaventuu ja tiimalasirakenne tulee entistä selvemmäksi mutta ompulla ei näy mitään muutoksia missään? Olen omppu joka alkoi liikkumaan. Ei näy missään mitään muutosta. Itseasiassa jalat on vaan lihoneet niin että polvissa on ihme sivupatit ja suorista jaloista tullut todella rumat. Miksi omppuun ei tehoa se liikunta eikä näy ulkoisesti missään??!
N 167/n. 68 kg, 42 v.
Muoto lienee tiimalasi, vaikka rinnat on pienet. Mutta hartiat on leveät ja takapuoli terhakka, vyötärö erottuu.
Harrastan aktiivisesti liikuntaa, joten lihaksia on, mutta nykyään suuremman pehmeän kerroksen alla. Kuivempana olin jo liiankin maskuliininen.
Olen aika tyytyväinen itse, en jaksa murehtia yksityiskohtia. Terve olen ja liikkua jaksaa ja pystyy.
Miestä ei ole tällä hetkellä, joten vastakkaisen sukupuolen mielipidettä en tiedä. Ainakin on tanssimaan haettu!
170cm / 61kg. Hoikka, normaali. Olen tyytyväinen, näytän hyvältä ja sopusuhtaiselta vaatteet päällä ja ilman. Tissit ovat kärsineet raskaudesta mutta noh, semmoista se on, eipä se minua niin häiritse.