Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituus + paino + ruumiinrakenne + vartalotyytyväisyys

Vierailija
01.01.2018 |

Kertokkeehan, millainen kroppa teillä on jo miten siihen suhtauduttu.

Minä 168cm/63kg. Kropassa on toki vähän ylimääräistä, mutta se jakautuu sopivasti tiimalasimuotoon tissseihin ja takamukseen/reisiin. Olen tyytyväinen vartalooni, vaikka voisihan sitä vähän timmimmässä tikissä olla.

Mites muut?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

173/65, N 24.

Fyysinen työ pitää lihakset kunnossa ja painon kurissa. Läski jakautuu tasaisesti kaikkialle mutta vatsaan se kertyy onneksi viimeisenä. Jos joskus vaihtaa työpaikkaa istumatyöhön niin pitää kyllä katsoa paremmin mitä syö.

Vierailija
22/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

157 / 53. Tasapaksu. Laihat käsivarret ja kylkiluut näkyy. Ei erityisemmin lihaksia. Läskit alavartalolla.

Olen ihan tyytyväinen kaikkineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

179/120, M 40

Kaljamaha. Mikä tässä ollessa jos tuntisi itsensä täysin terveeksi eikä haittaisi yhtään elämää. 30 kiloa vois tiputtaa ihan hyvinvoinnin takia. Ulkonäön takia en vaivautuisi.

Vierailija
24/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

172 cm ja 52 kg, sirorakenteinen. Olen aina tehnyt fyysistä työtä ja liikkunut paljon eläinten kanssa, syön melkein yhtä paljon kuin hevonen :). Vartalooni asenne on neutraali, en kiinnitä siihen oikeastaan huomiota niin pitkään kun kaikki toimii, miehet pitävät joskus liikaakin. Toisaalta jos 28- tuumaiset farkut alkavat kiristää saan helposti itseni kuriin herkuttelujen suhteen ja taas mahtuu hyvin.

Merkittävä alipaino.

Vierailija
25/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotyytyväisyys on nolla mitä tulee ulkonäköön. Olen aina ollut hoikka - normaalipainon ylarajalla, mutta olen lyhyt, tissit on pienet, reidet paksut ja sääret lyhyet ja paksut. Kaikkilla objektiivisilla ja subjektiivisilla mittareilla mitattuna olen erittäin rumavartaloinen.

Siitä olen kuitenkin tyytyväinen, että pääsen omin töppöjalkoineni köpöttelemään vaivatta paikasta toisen ja olen suhteellisen terve.

Vierailija
26/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

171cm/61kg, olen tyytyväinen. Perse saisi olla vähän kookkaampi, mutta se hoituisi kun treenaisi enemmän. Tissit mielestäni hyvän kokoiset kroppaan nähden 75D. Olen melko pieniluinen. Ei valittamista.

Vierailija
27/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

186, 85, bipedaali humanoidi, hyvin tällä vartalolla on ainakin tähän asti pärjännyt.

M

Vierailija
28/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

180/68 N

Pienet rinnatja takamus mutta ihme pömppömaha eli näytän ihan raskaana olevalta 😬

Vierailija
29/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/ 58, atleettinen ja erittäin tyytyväinen 40v. 

Vierailija
30/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/51, olen tyytyväinen. Pienet tissit, mikä häiritsi nuorempana, mutta nykyään olen sinut asian kanssa. Peppu melko suuri muuhun kroppaani nähden, useat miehet kuitenkin kehuneet. Vartalomallilta olen joku mutaatio varmaan, koska lantioni on leveä, vyötäröni kapea ja peppuni melko suuri, mutta reidet ja kädet ovat hoikat ja tissit lähes olemattomat :D

Vierailija
31/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 cm + 100 kg + päärynä + tyytyväinen

Olen nuorempana kärsinyt syömishäiriökierteessä ja itseinhossa ja olen tarvinnut terapiaa. Olen tähän ikään mennessä aika pitkälti hyväksynyt sen, etten todennäköisesti koskaan tule täyttämään yhteiskunnan ja monien kanssaihmisten odotuksia, mitä kehoasioihin tulee. En halua olla missään henkilökohtaisissa tekemisissä ihmisten kanssa, jotka arvostelevat toisten ulkonäköä (tai edes omaansa). Eikä onneksi tarvitse.

Pidän monia asioita vartalossani hyvin kauniina. Lisäksi aina hämmästyn, mihin kaikkeen vartaloni kykenee. Tunnen olevani hyvin etuoikeutettu, ettei minulla ole esimerkiksi liikkumisen estävää vammaa tai sairautta.

Vierailija
32/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

175/63 ikää 31v. Aika tasapaksu pötkylä. Peppu sais olla isompi. Kiloja tullut 25 jälkeen tasaseen tahtiin lisää, nuorena olin todella hoikka, juur meni 50kg rikki. Sitten tuli ikää ja kiloja sen mukana vaikka edelleen olen melko hoikka. Muotoja sais olla vaan enemmän.

Vierailija
33/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/55? (arvio, en omista vaakaa). Vartalon malli on jäntevä ja hoikka. Pienet tissit, litteä vatsa, lajin tuomaa lihaksikkuutta erityisesti reisissä ja pakaroissa (ei salilla hankittua). Olen erittäin tyytyväinen, en vaihtaisi tervettä ja toimivaa kroppaani mihinkään.

Vierailija
34/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

169 cm/59 kg. Vartalomalli tasapaksu ja melko urheilullinen, lihakset erottuvat etenkin jaloissa. Tykkäisin kyllä hieman kapeammasta vyötäröstä, mutta olen painanut myös 54kg, eikä se silti tule esiin. Rinnat ovat sopivan kokoiset (75a-b), mutta voisivat olla nätimmän malliset niin voisi käyttää enemmän vaatteita ilman liivejä. Lisäksi toisen puolen kylkiluut törröttävät, mutta toisen eivät. Kaikkeen muuhun olen tyytyväinen.

Mä luulen että nuo törröttävät kylkiluut tekee sen ettei vyötäröä ole, minulla nimittäin sama tilanne. Silloinkin kun painoin 52kg vy oli 71cm! Vaikka kuinka tekee kiertoja yms vyötäröliikkeitä se ei kapene.

17

Vierailija
35/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/55, 33 v. Tullut pari kiloa lisää iän myötä. Ihan tyytyväinen olen, en kovin urheilullinen, mutta pääsen paikasta toiseen muutoinkin kuin autolla :) Pidän siitä, että olen aina ollut siro ja hoikka, muotoja tarpeeksi varteeni, vaikka aika suora olenkin malliltani.

Vierailija
36/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

158/60, löytyy sekä lihasta ja läskiä tasapaksun kuoreen ahdettuna. Liikun paljon, mutta syön vielä enemmän. Jos lähtisi 5 kiloa, niin olisin lihaksikas tiimalasi. Nyt ylimääräiset vyötäröllä ja lantiossa.

Sama täällä! Tyytyväinen olen ja itse asiassa tyytyväisempi kuin koskaan. Ylimääräinen ei haittaa yhtään enkä kyllä yritäkkään mihinkää rasvattomaan kehoon. Ei haittaa vaikka paino nousisi vieläkin.

Vierailija
37/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm/64kg.

Olen tyytyväinen. Olen "lihonut" yli kymmenen kiloa siitä kun olin hoikimmillani ja saanut vähän muotoja. Vartalonmallini on kevytrakenteinen, pienehköt rinnat ja siro ylävartalo ja pitkät sääret. Nyt on tullut takapuoleen, lantiolle ja reisiin massaa, mutta kuten sanottua, olen tyytyväinen. Jotenkin naisellisempi olo, nuorempana olin aina niin laiha.

Haluasin kuitenkin olla notkeampi ja liikkuvampi, pitäisi liikkua enemmän. Mutta ulkonäön puolesta ei niin väliä.

Vierailija
38/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm, 58kg, AA-kupin rinnat ja pieni perse, vähän lihaksia ja vähän pehmeyttä niiden päällä. Kapea vyötärö erottuu hieman kun edestä katsoo, mutta muuten hyvin tasapaksu sporttinen kroppa eikä siis todellakaan mikään tiimalasi.

Oma mies käy minuun ihan kuumana ja olen itse tyytyväinen kroppaani, mikä on tietysti tärkeintä. Olen myös saanut paljon positiivista huomiota miehiltä vuosien saatossa, nyt vähemmän kun en käy enää baareissa.

Joskus kuulin kun baarissa kävelin miesporukan ohi, niin yksi kommentoi että "miks kaikki naiset täällä on tollasia laiheliineja??" :D En loukkaantunut, makunsa kullakin.

Vierailija
39/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

157cm/67kg ja alavartalopainotteinen tiimalasi, mutta päärynänä ei voi kuitenkaan pitää, kun hartiat ovat selkeästi leveät. 

Olen ihan tyytyväinen kroppaani. Olen tietenkin pulskahko, mutta tykkään kropastani silti ja koen itseni kauniiksi. Harrastan liikuntaa ja se näkyy eniten yläkropasta. Käsistäni olen ainakin sellainen "lihaksikas läski" :D. Alaosaston lihakset maastoutuvat sitkeästi rasvakerroksen alle. Liikunnan myötä olen oppinut tykkäämään kropastani paljon enemmän kuin aiemmin. 

Vierailija
40/94 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja jäntevä. 152cm/54-57kg N 39v.

Kehonkoostumusmittauksessa lihasten osuus kropasta keskivertoa suurempi. Urheilullinen kroppa. Alavatsalta voisin vielä kuitenkin hieman saada hieman rasvaa pois. Ja etenkin nuorempana olisin halunnut olla edes hieman pidempi.😂

Sivuittaiset vatsalihakset kuitenkin näkyvät selkeästi. Lisäksi minulla on vahvat jalat ja pohkeet sekä hauikset. Olen urheillut suurimman osan elämästäni. Juoksu, kuntosali, yleisurheilu nuoruudesta saakka. Pidän liikunnasta siksi, että se tuo hyvän olon. Kehoon tyytyväisyys 8.

Jonkun mielestä turhan roteva, toiset tykkäävät. Nuorena tunsin olevani liian iso, koska ysärillä ihailtiin hyvin hoikkia naisia. Nykyään lihaksikkaampikin voi olla nätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi