Miksi te naiset olette valmiita maksamaan tuhansia jostakin käsilaukusta?
Kommentit (211)
Eikö tuollainen materialismi ala olla jo vähän pysyvämmin off season?
Samasta syystä, kuin miksi olen valmis maksamaan 6000€ kellosta?
Laatu joka kestää eliniän ja se fiilis?
Täytyy sanoa, että tällainen perusjärkevä työssäkäyvä nainen ei ole valmis maksamaan niin paljoa. Laadukkaasta nahkalaukusta olen valmis maksamaan noin 200. Ihan siitä syystä, että kokemukseni mukaan ”muoviset” laulut maksavat nekin noin 40-60€, ja kestävät hyvänä muutaman kuukauden. Laadukas nahkalaukku on huollettuna lähes ikuinen. Ja ekologinen.
Se tekee minut onnelliseksi ja minulla on siihen (silloin tällöin) varaa, joten miksi ei?
En ole. Moni Euroopassa tehty merkkilaukku teetetään Europpaan tuotetulla halpatyövoimalla. Tästä oli dokumentti muutama vuosi sitten. Mutta ei mulle käsilaukku ole kuin keino kantaa tavaroita, enkä aina edes käytä.
En osta, lähden mieluummin matkalle.
Koska voin.
"miksi te miehet ostatte audeja 100 000:lla kun Nissanin saa 20 000:lla"?
En ole, en maksaisi laukusta yli 50e.
En ole itse valmis maksamaan tuollaisia summia laukusta ellei kyseessä ole juuri minua varten suunniteltu uniikkikappale, mutta tienaan sillä että muut naiset haluavat laittaa tuhansia euroja moisiin kapistuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Koska statussymboli
Tämä on oikea vastaus.
Fiksut naiset halveksivat tuhansien eurojen laukkuja. Miten joku voi yleistää tuolla tavalla? Ihminenhän on todella pinnallinen, jos edes miettii tuollaisia laukkuja.
Kai samasta syystä kuin kellosta tai kännykästä maksetaan tuhansia. Itse en maksaisi tuhansia kuin autosta tai asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Laatu joka kestää eliniän ja se fiilis?
Naurettavaa maksaa kuusi tonnia kellosta. Kellosta voi maksaa satasen.
Vierailija kirjoitti:
Koska voin.
"miksi te miehet ostatte audeja 100 000:lla kun Nissanin saa 20 000:lla"?
-Mies ehkä tekee naiseen vaikutuksen kalliilla autolla, mutta hurmaako nainen miehen käsilaukulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatu joka kestää eliniän ja se fiilis?Naurettavaa maksaa kuusi tonnia kellosta. Kellosta voi maksaa satasen.
Ehkä sinusta. Itse suosin Breitlingiä ja Omegaa. Voi myös tarvittaessa muuttaa rahaksi. Kello on miehen ainoa koru, siihen voi satsata. Klassinen malli toimii aina.
Älä yleistä. En ole valmis. Enkä halua tulla rinnastetuksi mihinkään bimboon.