Perintö pitää suojata miniältä
Minä ja mieheni olemme tehneet kovasti töitä. Olisi kamalaa jos perintömme päätyisi miniän käsiin! Haluamme, että se mitä meistä jää, päätyy pojalle ja lapsenlapsille. No tuon nykyisen naisen kanssa ei lapsia tule. Jos rahat päätyisivät hänelle, en kestäisi. Luultavasti poltamme rahat tai pelaamme rahapelejä. Mieluummin poika jää sitten ilman, kun on olemassa riski, että miniä saa rahat. Hyvin kertoo miniän rahanhimo tästö nykyajsta, että ”kaikki vaan mulle” eikä ole mitään velvollisuuksia elämässä.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
VArmaan jossain hemmetin Unicefissa.
Ei sentään onneksi finnwatchissa tai muussa terroristijörjestössä?
Vierailija kirjoitti:
Miniän pitäisi hakea apua, on varmaan hankala elää itsensä kanssa kun vie pojaltani perheen perustamisen mahdollisuuden. Tai sitten se hullu vaan nauttii siitä.
ap
Apn pitäisi hakea apua, on varmaan hankala elää itsensä kanssa kun vie pojaltani oman elämän perustamisen mahdollisuuden. Tai sitten se hullu vaan nauttii siitä.
Niinpä, oikeassa olet itsestäsi! Hienoa myönnät ongelmasi! 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä miniässä on sitten niin pahasti vialla? Mitä tekee työkseen vai tekeekö mitään?
Luonne on kauhea ja vihaa lapsia. Katkoo pitkän sukumme. Pojan pitää se jättää. Työskentelee kai jossakin järjestössä, en ole ihan varma.
ap
Luonne on kauhea ja vihaa miniä. Katkoo apn aivosolut. Apn pitää se jättää _rauhaan_. Hakeutuu kai hoitoon, en ole ihan varma _milloin_.
Hienoa!
Minulla on ole ihan noin värikäs elämä. Sulla on ollut kyllä raskas joulu. Ensin avioero, vaikea miniä monessa asiassa, poikasi armeijaanmeno+ 32 muuta huolenaihetta. Minulle ei tapahdu kyllä noin paljon. Trollolloo..
Vierailija kirjoitti:
Miniä on idiootti rahan kanssa. Asuu isossa kaupungissa pienessä kanankopissa ja maksaa varmaan törkeää vuokraa. Niin, ja vielä vuokraa...
ap
Ap on idiootti. Asuu yksin hylätyssä metsässä ja valittaa metsänolennoille. Niin, ja pojalle...
Ikis is bäk!! Uudella jankuti-aiheella!
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoret naiset vihaavat perhettä? Vain rahaa ja viinaa haluavat
ap
Miksi minä vihaan nuoria naisia? Haluan vain rahaa ja viinaa!
Kyllä. Olette oikeassa. Tämä oli Provo. Ei varmaan enää jaksa.
Tämä provojen teko oli todella raskasta eikä kukaan usko :(
Jos testamenttaatte rahanne minulle, lupaan etten anna miniällenne senttiäkään.