Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä jotkut jaksaa vihata koiranomistajia!

Vierailija
26.01.2024 |

Olin käyttämässä kilttiä nuorta labradorinnoutajaani ulkona ja koira akoi tehdä kakkoja syvään lumihankeen. Seisoin polviani myöten hangessa vilkkaan koiran kanssa niin vanha vihainen äijä pysähtyi kohdalle ja jäi uhkaavan näköisenä vahtimaan otanko kakan pussiin.

Olin ottamassa mustaa kakkapussia taskustani, kun koira alkoi kiskoa itseään kohti jonkun matkan päässä tujottavaa ukkoa enkä heti saanut pussia auki. Ukko kyttäsi silmät leimuten kunnes sain pussin auki. Yritin näyttää pussia, että kyllä korjaan kakan kuten aina. Lopulta hän lähti tuijottaen minua kuin rikollista huutaen että NIIN sitähän ei mitenkään voi jättää tuohon!!! Lunta oli siis puolisen metriä ja kumartuminen vaikeaa. Ei tullut hyvä mieli.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihmisryhmä, joka on turvassa?

Vierailija
2/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱🥱

Miksi meitä aina vihataan? Sano nyt vielä, että olet nainen? 

Vierailija
4/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun ees tartte kumartua, jos seisot siellä hangessa jo polvia myöten, nii sehän pökäle on jo siinä polvien korkeudella, ellei koira sit käyny tarpeillaan siellä kokonaan lumen peitossa, et siltä ei edes korvia näkyny. Vai suliko se kuuma pökäle suoraan sinne puolenmetrin hangen läpi maahan asti? 

Vierailija
5/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 vuotta täyttäneet, valkoiset miehet. Heille ei yleensä kukaan auo päätään, ei mistään, ei edes muut miehet.

Tämä ikäryhmä on pahin päänaukoja muille. 

Vierailija
6/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali ja sydämiä. 

Vierailija
7/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun koiranomistajat oppisi että sitä koiraa ei päästetä vieraita ihmisiä haistelemaan. Kaikki ei halua sinun rekkuasi luokseen. Mutta auta armias jos joku silittää koiraa ilman lupaa, alkaa hirveä nillitys miten ei saa kysymättä silittää. No älä myöskään päästä koiraasi ilman lupaa ihmisen luokse. 

Vierailija
9/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinä et ole tämän maan ainoa koiran omistaja. Oma koiran omistaja vihani perustuu ihan niiden koiran omistajien käytökseen. 

Minä en halua, että koira tulee luokseni, minä en pidä siitä, että minun koiran pelolleni nauretaan. Ja paras ei minun koiralle ketään voi olla allerginen?! 

Vierailija
10/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että keräsit elukkasi ulosteen. Täällä niitä näkyy (kusenkeltaisella) hangella vähän väliä, kun tollukat eivät vaivaudu keräämään niitä. Odotan kauhulla kevättä...

Vierailija
11/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että keräsit elukkasi ulosteen. Täällä niitä näkyy (kusenkeltaisella) hangella vähän väliä, kun tollukat eivät vaivaudu keräämään niitä. Odotan kauhulla kevättä...

Mut ku ihmisetkin esim roskaa, yms. Ja miehet kuseksii pitkin nurkkia. Miksi vaan koiria vihataan, yhyy

Vierailija
12/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin rakki on räkyttäny tunnin taukoamatta, juoksee ymåriinsä huoneistossa, hermoheikko rakki...

Vierailija
13/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hyvä, että me asutaan maaseudulla koirien kanssa. Ei oo kukaan kyttäämässä ja huutelemassa, kun on lenkillä. Meidän kylässä on paljon koiria ja kissoja. Täällä ollaan eläinrakkaita.

Vierailija
14/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60 vuotta täyttäneet, valkoiset miehet. Heille ei yleensä kukaan auo päätään, ei mistään, ei edes muut miehet.

Tämä ikäryhmä on pahin päänaukoja muille. 

Totta toinen puoli.  60v on jo elämänkokemusta mutta tarvittaessa vielä ruista ranteessa niin päänaukojat kiertää kauempaa.  Mutta en ole paha aukomaan päätäni ilman oikeaa syytä.

t.m60

Vierailija
15/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naapurin rakki on räkyttäny tunnin taukoamatta, juoksee ymåriinsä huoneistossa, hermoheikko rakki...

Pitäisi olla laki, joka pakottaa kysymään naapurien mielipiteen koiran omistamiseen. Koirat aiheuttavat paljon häiriötä kerrostalossa ja rivitalossa. 

Vierailija
16/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siviilien koirat pitäisi hävittää maapallolta.

Vierailija
17/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään aina koirani kakat. Siinä on hetken sähellyksen meininkiä, kun homma on kesken ja koira keksii jossain jotain mielestään kiintoisaa. 

Välillä tulee kyllä mieleeni, olenko ainoa keräilijä, kun jätöksiä on keräämättä pitkin poikin, se on inhottavaa. Kerääminen ei ole iso vaiva, kuuluu koiranomistajan hommiin.

Vierailija
18/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan aiheesta koiranomistajia vihataan. Niin tolvanaa sakkia että huhhuh.

Vierailija
19/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sinä et ole tämän maan ainoa koiran omistaja. Oma koiran omistaja vihani perustuu ihan niiden koiran omistajien käytökseen. 

Minä en halua, että koira tulee luokseni, minä en pidä siitä, että minun koiran pelolleni nauretaan. Ja paras ei minun koiralle ketään voi olla allerginen?! 

Sinun allergiasi on yksin sinun itsesi vastuulla ellet ole holhouksenalainen. Mikä pyhä lehmä se koirapelkokaan on, toki toista tulee kunnioittaa, mutta en minäkään oleta muiden pokkuroivan omien fobioideni mukaan. Minä itse pidän huolen siitä että en joudu ahdistaviin tilanteisiin mitä tulee pelkotiloihin ja myös itse olen vastuussa pelkojen työstämiseksi, etteivät ne haittaa normaalia elämää.

T. Tavisihminen

Vierailija
20/22 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas tää vuodenaika kun kakkaraivo nostaa päätään. Mutta ymmärrän hyvin. Kyllä muakin ne raivostuttavat, kun katselen että lumihanget täynnä paskaa. Kerään oman koirani jätökset, mutta näyttää kyllä siltä, että moni ei näin tee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi