Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autismin kirjo, Asperger

Vierailija
29.12.2017 |

Minkälaisia oireita teillä on, kun ilmeisesti voivat hyvinkin paljon vaihdella ihmisen mukaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyperaktiivinen, aivokuollut... Tekemisen kohteeseen keskittyvä, tekemisen kohteen puutos... Esim aito Cheek autistilla on nyt markkinat sosiaalisissa kuvioissakin, jossain vaiheessa hän vaihtaa sen postimerkkeihin, jossain vaiheessa ei kiinnosta enää mikään...

Vierailija
2/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä yhtään aspergeria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita on, että vituttaa ihmisten tyhmyys, haju ja niiden aiheuttama melu.

Vierailija
4/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, esim. tarvitsen aikaa olla yksin, rauhassa. Olen sosiaalinen, minulla on ihania ystäviä, työni ollut aina ihmisten parissa mutta tästä pitää saada palautua. Kiinnostuksen kohteet vaihtelevat, mutta uppoudun niihin aina täysillä. Olen haaveilija. Koulussa oli helppo sada hyviä numeroita, taiteellisesti myös lahjakkuutta löytyy. Kömpelyyttä ja epämukavuusalueella sosiaalisissa tilanteissa, joihin liittyy jokin kaava esim. Juhlalliset tilanteet. En ole small talkin mestari, keskusteluissa sukellan pian syvyyksiin ja tältä pohjalta on valikoituneet ystävänikin. Hälinän keskellä vaikea keskittyä. Monet ihmissuhteisiin liittyvät asiat oppinut nolojen tilanteiden kautta.

Vierailija
5/6 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on as :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä